۷۲۶۸۶۷
۷۰ نظر
۵۰۰۹
۷۰ نظر
۵۰۰۹
پ

آقای روحانی! از افزایش قیمت‌ها خبر ندارید؟!

رئیس جمهور در این دیدار با بیان اینکه همه قبول داریم با مشکلات متعددی مواجه هستیم، تصریح کرد: «پرسش اینجاست چه کسی باید این مشکلات را حل کند. آیا رئیس جمهور یا دولت به تنهایی می‌توانند این مشکلات را حل کنند یا اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا بر مشکلات غلبه کنیم؟»

تابناک نوشت: رئیس جمهور در این دیدار با بیان اینکه همه قبول داریم با مشکلات متعددی مواجه هستیم، تصریح کرد: «پرسش اینجاست چه کسی باید این مشکلات را حل کند. آیا رئیس جمهور یا دولت به تنهایی می‌توانند این مشکلات را حل کنند یا اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا بر مشکلات غلبه کنیم؟»

آقای روحانی از تجربه دولت قبلی و جاری شدن چنین مشکلاتی برای کشور مطلع بوده؛ پس باید سخنان گذشته را اصلاح کند و همین رویه را درباره مشکلاتی را که قبلا مردم با آن دست به گریبان بودند، ناشی از عملکرد دولت به تنهایی نخواند.

هنوز فراموش نکرده ایم که «حسن روحانی» در سال ۹۲ مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین معضلات ارزی و مالی که دولت وقت دچار آن شده بود را ناشی از خودرأیی و عدم مشورت پذیری رئیس جمهور قبلی می دانست و تأکید داشت، در صورتی که دولت را در اختیار بگیرد، حتما برای مقابله با چنین مشکلاتی برنامه ریزی کرده و از بخش های مختلف مشورت خواهد گرفت.

این در حالی است که پنج سال پس از تصدی جایگاه ریاست جمهوری توسط روحانی مشکلات اقتصادی تلخ سال ۹۱ که ناشی از بهم ریختگی اقتصادی، افزایش نرخ ارز، گران شدن بی حد و حصر کالاها و همچنین احتکار در بسیاری از محصولات توسط بخش های مختلف بود، بازهم در سال ۹۷ اتفاق افتاد و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد؛ موضوعی که دولت گویا کوچک ترین برنامه ای برای رفع آن ندارد.

روحانی همچنین گفته: «اگر بناست تسلیم نشویم، باید یک ملت منسجم، متحد و شجاع را به دنیا نشان دهیم و صبر، مقاومت، انسجام، هماهنگی و هم‌صدایی را پیشه کنیم.» طبعا ملت ایران در شجاعت، مقاومت و تسلیم نشدن در برابر زور بارها امتحان خود را پس داده است که نمونه آن را می توان در انقلاب اسلامی و همچنین ۸ سال دفاع مقدس به خوبی ملاحظه کرد؛ پس از این حیث جامعه و ملت ایران نمره عالی و ممتاز را می گیرند، اما در بحث انسجام، هماهنگی و هم صدایی باید شرایط مهیای چنین مقوله هایی باشد.

وقتی مردم وضعیت آقازاده ها، اختلاف و شکاف طبقاتی، بهره گیری برخی از مسئولان از رانت ها و ویژه خواری ها را ملاحظه می کنند و از طرفی جنگ قدرت را بین احزاب سیاسی مختلف می ببینند، اختلافات قوای مختلف را در تریبون های عمومی مشاهده کرده و کمترین تلاشی را از سوی مسئولان برای ایجاد وحدت و همدلی نمی بینند؛ چطور باید انتظار انسجام، هماهنگی و هم صدایی در بین مردم را داشت؟ هرچند در چنین وضعیتی بازهم اگر شرایط سختی پیش روی کشور قرار گیرد، می توان به مردم امید بیشتری داشت تا مسئولان!

نکته طلایی سخنان رئیس جمهور آنجایی است که می گوید: «قبول دارم که فشار در زندگی مردم همچنان وجود دارد، اما این فشار کاسته شده و مثل گذشته نیست.» انگار که آقای روحانی از مشکلات پیش روی مردم، یا خبر ندارد یا اینکه اخبار به درستی به او منتقل نمی شود. پیشنهاد می کنیم آقای رئیس جمهور سری به بازارهای مختلف بزند و از نزدیک واقعیت ها را مشاهده کند.

آقای روحانی اگر سری به بازار خودرو، بازار لوازم خانگی، بازار مواد غذایی، بازار طلا و ارز و ... بزند؛ شاید سخنش را اصلاح کند و بگوید، «معتقدم فشارها بر زندگی مردم چندین برابر شده، لذا تلاش خواهم کرد که افراد کم کار و خطاکار را در ایجاد چنین مشکلاتی برای مردم شناسایی کرده، آنها را از بدنه دولت خارج کنم و تمام تلاش دولت را بکارگیرم تا اوضواع و شرایط بهبود یابد!» انگار این میل مقایسه شرایط با عملکرد گذشتگان قرار نیست در دولت ها کم و یا اصلاح شود.

رئیس جمهور باید به گونه ای در این ارتباط سخن بگوید که این حس برداشت نشود که «تلاش دولت برای بهبود اوضاع و شرایط نیست، بلکه می خواهد شرایط موجود را حفظ کند!» چطور فروش نرفتن محصولات در بازارهای مختلف به بهانه افزایش نرخ ارز، دو برابر شدن قیمت خودرو و میدان داری و قیمت گذاری در این بازار توسط دلالان، افزایش بی سابقه قیمت طلا و سکه و نرخ نداشتن ارز در بازاری تحت عنوان «بازار سیاه» یا «بازار آزاد» و افزایش قیمت گوشت، تخم مرغ و قیمت هایی که هر روز در محصولات غذایی یک عدد را نشان می دهد را می توان «کاسته شدن از فشار بر زندگی مردم» خواند؟

یکی از اشکالات و ایرادات آقایان مسئول در کشور ما این است که بسیاری از آنان سال هاست به بازارهای مختلف سری نزده اند و اطلاعی از قیمت ها ندارند. بسیاری از آنان خریدهایشان را تأمین شده از محلی یا توسط فردی می بینند و کوچک ترین اطلاعی از قیمت ها در شرایط بحرانی و غیر بحرانی ندارند. در چنین وضعیتی نمی توان انتظار داشت که برآورد دقیقی از وضعیت قیمت ها و بازار توسط مسئولان ارائه شود.

عمده اظهار نظرهای مسئولان به ویژه در قوه مجریه بر اساس اعداد، آمار و ارقامی است که در اختیار آنان قرار می گیرد، لذا بسیاری از آنچه آنها در مورد وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم می گویند، منطبق بر واقعیت نیست و بلکه مطابق با عدد و رقم هایی است که توسط عده ای در اختیار آنان قرار می گیرد؛ بنابراین نمی توان نه در اظهار نظرها و نه در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بیان سخنانی نزدیک به واقعیت را انتظار داشت.

البته این سخن بدان معنا نیست که انتظار داشته باشیم وضعیت بازار با حضور مستقیم مسئولان در بازارهای مختلف رصد و مورد کنکاش قرار گیرد، اما بد نیست هر از گاهی چنین بازدیدهایی صورت بگیرد تا آنها هم از نزدیک در جریان آنچه مردم روزانه با آن سر و کار دارند، قرار بگیرند. این بازدیدها به مراکز و دستگاه های ناظر بر بازار هم پیشنهاد می شود؛ شاید از این طریق وظیفه ای فراموش شده توسط آنان یادآوری و احیا شود تا شاهد قیمت های متفاوت و عدد و رقم های عجیب و قریب در بازارهای مختلف نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در کشورهای دیگر دنیا، مشکلات مردم را کی حل می کند آقای روحانی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشورهای دیگه . متاسفانه دولتمردان کشورهای دیگه نمیان مشکلات ما حل بکنن و برن . باز هم تقصیر روحانیه !

      • دکتر حسن روحانی

        حل نشدن مشکل تقصیر احمدی نژاد هست
        مگر 5 سال اینو داد نزدم بازم نفهمیدید

    • بدون نام

      جواب رای که به شمادادیم روبده این بودآزادی این بود ارزانی چی شد شعارهای قبل ازاتخابات

      پاسخ ها

      • کامبیر

        شما هم جدی گرفتید قول راکی داده کی گرفته!؟

      • حسن روحانی

        داداش کامبیز اون مهریه است
        ضمنا به هوش باش که مهریه ها رو جدیدا به شدت میگیرن
        و طرف رو روانه غلفدونی می کنند هوای خودت رو داشته باش

    • بدون نام

      اصلا در دولت آقای روحانی افزایش قیمت رخ نداده مقدار کمی هم که گرانی مشاهده میکنید مربوط به دولت قبل است .

    • بدون نام

      روحانی اگر از قیمتها خبر داشت این هم به پو لدار ها کشور افطاری نمیداد

      پاسخ ها

      • کامبیر

        ترامپ نامردوکافر هرچه قول بد وخوب به ملتش داد داره عملی می کنه ورئیس جمهور مادریغ ازیکی اش!؟

    • بدون نام

      وقتی ریسس صنف خودروسازان آقای نعمت بخش کالای لوکس ( ماشین ) را با کالای ضروری ( نان سنگک ) مقایسه میکند و نتیجه می گیرد که باید ماشین گران شود . ریسس جمهور چه گناهی داره !

    • عنقا

      ا
      ر خبر داشتهباشه خودش میزنه به کوچه بیخیالی الا بعدا میگه همه چی گل وبلبل بعدا ازطرف دولت میرن تخلف میکنن بعدا چه بگم بعدا میان جیب زنی هم میکنن همه چیربط میدن به دلار

    • بدون نام

      مثل اینکه حالا خوش است این سناریو چندین دوره است داره تکرار میشه با این آقایان نان که گیرتان می آید باید شکر گذار باشید طمع و افکار جناحی جائی برای فکر کردن به حال مردم نگذاشته فقط ملت قهرمان جهت انتخابات و راه پیمائی ها قهرمانان ولی برای باقی مواقع خودتان با گوشت و پوستان درک کردید ؟

    • بدون نام

      قشر ضعیف و متوسط جامعه از افزایش قیمتها خبر دارند،و سوز آن حتی به استخوانهای آنها هم متأسفانه می رسد.

    • کامبیر

      ایشون مشکلات افاغنه بیمه سلامتشون مشکلات آقازاده آمریکانشین اعضاکابینه وداداش هاراحل کنه مارابس است!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • مخ

      هی نگوید دولت قبل ایشان چکار کرده اند مردم بعضی ها به نون ۵۰۰ تومانی مانده اند بروید بازار چه خبر است

      پاسخ ها

      • شیخی ابرقویی

        سلام
        آقای روحانی ووزرایش اگر به بازار هم سری بزنند درد جامعه را درک نمی کنند چون هرچه که از بازار بخرند اینقدر پول دارند که درک نکن که مردم از فشار گرانی و بی پولی چه بلائی به سرشان آمده است دولت رانط خوار وپول دارتر از این دولت سراغ دارید ؟
        غنی که درد فقیر را درک نمی کند درد را کسی درک می کند که به آن درد مبتلا شده باشد
        این ها که در راس امور هستند هم پول دارند هم ژن بهتر از دیگران دارند

    • بدون نام

      کدام گرانی ؟ اینکه برنج 40 تومانی شده 80 تومان و کشمش 6 تومانی شده 15 تومان ؟ اینا گرانی نیست به این میگن افزایش قیمت جزئی .

    • بدون نام

      اگرازقیمتهاخبرداشتندگه نمی گفتندتورم تک رقمی می گفتندتورم نزدیک سه رقمیست

    • بدون نام

      سلام پس چه کسی باید جلوی تورم رابگيرد دولت مگه چه کسی واسه آب معدنی وچیپس وگوشت وبرنج نرخ می گذارد تعزیرات حکومتی آن جزوزیرمجموعه حکومت است آقای روحانی

    • بدون نام

      آقا خودتون طرفدارای روحانی بشینید حرفهای روحانی از ۵ سال پیش به این ور گوش بدین روده ‌هاتون میاد توی دهنتون از بس میخندین خخخخخخ

    • بدون نام

      فقط دلال ها برنده وضعیت موجود هستند

    • yyy

      از چی خبر داره اینو بگید

    • سیدبی سواد شصت ساله

      من یک باز نشته هستم به خدا حقو قم در ما به اندازه فقط دو نوبت لاک ناخن ای ن هنر پیشه هاست به خدا وقتی این هنر پیشه ها و این مسهو لین و خانواده انها را مبینم به اون خدایی که می گن هست هر ثانیه ارزوی مرگ میکنم به خودش قسم بچم دیگه حتی برام تره هم خرد نمیکنه خدایا اگه وجود داری و هستی من به کی تو این دنیا شکایتمو ببزم به جلن بچم به خیلی ساله که به اخر خط رسیدم از بی غیرتیمه که هنوز زنده ام و........... خلای چیزهای دیگه دارم از وضع خودم و امثال من ولی لعنت کند باعث و بانی این وضع را

    • مهران

      هیئت دولت تماما خواب هستند ما هم قبول داریم چون خانواده آنها برای خرید بیرون نمیروند که با جیب پر پول بیرون بروند وبا جیب خالی برگردند منزل بفرض اینکه قیمتها چند برابر هم بشه با درآمد آنها همخوانی داره

      پاسخ ها

      • مهران

        ممنون از مسئولان اخبارداغ که نظرات کاربران را پخش میکنند گرچه مسئولین اصلا نگاه نمیکنند ولی کمی از دردمان کاسته میشه

    • کارمند

      اینجا رئیس جمهور قدرتی ندارد تا افرادی مثل جمشید بسم الله قدرت تعیین قیمت دلار را دارند

    • علی

      آقا من خودم مغازه دارم به ولله قشم که خجالت میکشیم وقتی این اجناس هر روز صبح که پا میشیم گرونتر و گرونتر میشه. ایشون که به دولت احمدی نژاد ایراد میگرفت. چی شد جناب رو
      حانی. شما هم که دولتت عملکرد دولت آقای احمدی نژاد پیش رو گرفته .ولی باز پدر ایشون خدا بیامرز. حداقل تو دولت ایشون بازار رونق داشت .یه برنج پاکستانی اشغال شده 90 هزار تومن. اخه ابن درد به کی بگیم. مدیران به قول آقای سنخنگویتان انقلابی دارن چکار میکنند. بخدا مردم نون شب ندارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باسلام.گفتن این حرفها فقط یه درد دل است دیگر هیچ اثری ندارد.گوش شنوایی وجود ندارد .ای کاش مدیر محترم اخبار داغ از یک طریقی این نوشته هارابه مسئولین برسانند(رئیس جمهور وهیئت دولت )البته رئیس جمهور محترم زیر بار این حرفا نمیره .مرغ ایشان یک پادارد.

      • بدون نام

        احمدی نژاد بازم از این بهتر بود

    • ایرانی

      من به اینهایی که کامنت میذارن وهواداران روحانی رو تمسخر وازخنده.....! ایا ایرانی هستید ودرد جامعه رو باخنده حس میکنید؟ والزاماایااگر شعاری بخواد محقق بشه که وعده انتخاباتی بوده شمادل نگران تحقق میشوید و شیون سرمیدهید یاخوشحال میشوید که یک شعارتحقق یافته! زمینه ساز تمام بدبختی ما یک دهه قبل آعاز شد والان نمود کرده!! من بعنوان یک ایرانی از کامنت سید بزرگوار احساس شرم وغمگینی دارم، چه حق اقتصادی چه مدنی به غارت رفت و شماخوشحالید ! نکنه توبره شما تکمیل هست که فقط حرفهای روحانی رو چرند میدونید؟ چرندنگو برو دوغتو بنوش که آرامبخشه ...عامو

    • هادی.م

      مردم همه درگیر شدن بخدا بیچاره اون کسی که باید اجاره خونه بده بچه کوچیک داره پول قرص دکتر میده هزینه دانشگاه میده ...من موندم ازکجا جور میکنن!!

    • حمید فرجی

      از خودش شروع کنه و کفش مارک دار چهار میلیونی رو از پاش در بیاره
      اشرافیت دولت و وزرا رو خاک کنه

    • بهزاد

      مگر گرانی هست.همه چیز خوب و آرام.مگر نشنیدید آقای نوبخت جدیدا گفت تورم ۹ درصد ست یعنی مشکلی نیست.تورم و گرانی و بدبختی مردم و رفاه مسولین فقط مختص آمریکا هست ما که خیلی خوبیم

    • بدون نام

      در دولت آقای روحانی اگر همه گی اجناس وکالاهاسربه فلک بکشه وازلایه ازون
      هم خارج بشه بازهم تورم تک رقمی هست و این از عجایب نه گانه بحساب میاد

    • بینام

      باز خدا پدر احمدی نژاد بیامرزه که همیشه به فکر مردم بود بعضی ها میگن این گرونی ها تقصیر دولت احمدی نژاده ولی در اصل بعد از فتنه ی ۸۸ که عاملش همین امثال روحانی بودن فتنه ها شدید شد و کشور به این وضعیت دچار شد

    • بدون نام

      خدایی خوب نقشه ای ریختید ،کامیون دارا،تاکسیها ،مرغ دارا رو ریختید تو خیابون بعدش همه چیز رو گرون کردید بگید اونا گفتند مردم دیگه گول نمی خورند بسه دیگه ،مردم تحمل این همه گرانی رو ندارند و زیرش له میشن اینو میدونید ،خجالت خوب چیزیه،گوشت و مرغ و ماست وتخم مرغ و نان رو گرون کردید م دم بزن خودشون رو بکشند چی کار کنند کز فقر بیداد میکنه

    • بدون نام

      موضوع گرانی درکشور ما یک معضل نیست بی تدبیری دولت ومجلس ودرکنارآنها دزدان بیت المال هستن که متاسفانه تاکنون هیچیک از دولتیان گذشته وحال برنامه مدون وتاکتیک مناسبی برای رفع آن نداشته اند.کجایی شهید رجایی یادت بخیر.

    • بدون نام

      روحانی اصلا دروغ گفتن بلد نیست ۰ اقتصاد رو خوب کرد دلار ارزون شد ۰ مسکن مجانی ؟؟؟ مفت تلگرام رو مسدود نکرد شادی بیداد کرده گوشت ارزون شد ماست هم شد

    • بدون نام

      آقای روحانی الان دیکه نیازی نیست که شب بخوابی صبح بیدار بشی ببینی کردن شده در طول روز گرون میشه

    • بدون نام

      آقا کی به کیه؟ سری به فروشگاه های لوازم خودرو و داروخانه ها و فروشگاه ها بزنید! ببینید چه خبره؟

    • بدون نام

      مسؤولان والامقام به عنوان یک کارگر ساده که 20 روز کاری گیرش نیامده خریدکنند و زندگی کنند به مدت یک ماه و نیز خانه و ماشین ندارد و 4 بچه دارد و 6 میهمان

    • بدون نام

      هرکس مشکل خودش را حل کنددولتیها هم مشکل خودشان را حل می کنندههههههه

    • بدون نام

      هرکس مشکل خودش را حل کنددولتیها هم مشکل خودشان را حل می کنندههههههه

    • بدون نام

      این چنین مسلمانی که حافط دارد
      وای اگر از پس امروز بوود فردایی

    • بدون نام

      دولت درچند سال که گذشت فقط دفع الوقت مبکرد چرا که تجربه نشان داده است اصلاح طلبان در دورهای قبل هم دنبال ساخت کشور نبودن فقط دنبال اهداف سیاسی وحزبی خود بوده اند ... پس منتظر تحول وساخت کشور نباید بود فقط باید منتظر اتمام دور حکومت انها بایدباشم.

    • صوفی

      این بابا خودش نمیدونه الان رئیس جمهور کی هست

    • حمید

      انشالله انتخابات بعدی حواسمون را جمع می کنیم.

    • بدون نام

      خخخخخخخججججججج لت

    • بدون نام

      معلومه نداره همه چی. مفت میاد در خونشون

    • amir

      اقای روحانی خجالت بکش مردم تو رو نمیبخشن خدا ازت نگذره

    • علی

      بنده از آنها یی بودم که به اشتباه به جناب روحانب رای دادم ولی این آقا انگاری اصلادر مدیریت کشور نبوده ویا بلد نیست یکی دوتا از ضعف این دولت
      این است که اول۱ کار تعرفه پزشکانرا زیاد کرد وشاید هم تشخیص داده که در جامعه ضعیف تر از این قشر نیست دوم کار مندانرا حقوق شانرا زیاد کرد که شاید باز تشخیص داده که این اقایان ضعیف تر ار کار گران هستند آنطو که باید به شان خوش نمی گزرد خوب حق دارد در مقابل نهایت یک میلیون حقوق کارگر مبالغ پنج میلیون تا شاید گاها پنجاه میلیون وشاید هم بالاتر باید حقوق کار مند زیاد میشد حا لاچه توقعی ار راننده ویا دامدار و غیره است

    • بدون نام

      مگه میشه خبر نداشته باشند ولی چون تمام ثروتمندان از اطرافیان خودشان هستند و در این بازار سود می برند ، صدای کسی در نمی آید
      این مردم لیاقتشان همین است ، در دوره احمدی نژاد تمام مردم و دولت ایشان را به خاطر گرانی به توپ بستند ، الان چرا حرفی از آقای روحانی نیست .آنهایی که پولدار هستند که از این بازار سود می برند ، می ماند مردم طبقه متوسط و ضعیف که روز به روز بدبخت تر می شوند و صدایشان هم به جایی نمی رسد ، ....

    • بدون نام

      همه جای دنیا مسئولان مثل مردم در بارار و خریدهای روزانه حضوردارند،، چرا در ایران چنین فرهنگی بین مسئولین رواج نداره،،چرا؟؟!!!!!

    • بدون نام

      ایشون ازچی خبردارن که اینم خبرداشتل باش خبردار۱۶ملیون افغانی بیگانه مثل موریانه داره ایران وایرانی ازبین دارمیبره وبودجه ومنابع ثروت کشوروملت وهزینشون میش و۱۰ملیون شغلمون اشغال کردن بیکاروخودموندبیش از۳۰درصدسرپرست خانوادههابیکارن وفقیروهر۴نفر۱نفرروانین بااین بی ابی خشکسالی بیکاری وفقر چه توجیحی دارین خبرندارین یاخودتون زدین به بی خبری به قول نمایندگان بیش از۳ملیون فقط توکارساختمانین وچندبرابران توشغلهای دیگه چرا

    • سالار

      کاربر محترم کامبیز لب کلام و گفتی
      به مانند همون بنده خدا که داشت رد میشد دید داره یه سر وصدایی از این خونه میاد پرسید چه خبره بهش گفتن عروسی پسر خان هست رفت داخل حیاط و رخصتی از خان گرفت و شروع کرد به نواختن خان بهش گفت برو فردا بیا یه کیسه زر بگیر طرف دوباره سازش برداشت و دوباره شروع کرد به نواختن و رقص و پایکوبی
      فردا آمد خدمت خان و درخواست کیسه زر که خان قولش داده بود کرد خان خنده ایی کرد و گفت مرد حسابی تو سازی زدی ما خوشمون اومد و ما هم یه چی گفتیم تو خوشت بیاد
      حالا جریان ملت و رییس جمهوره
      رییس جمهور یه حرفهایی زدن ملت خوششون اومد و ملت هم رای دادند به رییس جمهور ایشون خوشش اومد

    • بدون نام

      این آقا با هنرمندان همدلی کردن تا کمر گرانی و رکود را بشکنن.فقط اگه مردم اجازه بدن و یکم دیگه دندون رو هم بزارن و جون بدن .

    • علی

      سلام، دولتی که اختیار نداره چه جور میخواد مشکلات مردم رو حل کنه،، بیچاره دولت و مردم،،،

    • بدون نام

      آقای روحانی تا وقتی که خودرو سازان دراکولا که افتادن به جان این مردم بدبخت از همه جا بی خبر و دارن خونشون را میمکن چرا باید خبر داشته باشید پراید بی کیفیت را چند برابر گران کردن بعد تازه میگن حق خودرو سازان هست خدا یا این ملت را از دست این مدیران دراکولا نجات بده آمین

    • س

      خدا لعنت کنه باعث و بانی اش را

    • احسان

      تا زمانی که مردم خفه خون گرفته باشن همین میشه‌. کامیون دارها هم حق خودشونو گرفتن. ما هنوز اندر خم یه کوچه ایم....

    • بدون نام

      اگرمردی.(رئیس.جمهورر).فقط.نون.برلری.رابکن.100تومن.اگرتوانستی.ملت.میگوید.کاری.گردین.وگرنه.باقیش.حرفه

    • بدون نام

      خدایابه فریادمان برس من یک معلم بازنشسته ام که سه جوان بیکاردرخانه داشتم که ازدرد بیکاری هفته ڱذشته پسرجوان سی ساله ام از درد بیکاری داشت شاگردبنایی می کرد که دراثر اتصال برق متاسفانه جوان ناکامم فوت نمودآیا ایڽ عدالت است به فریادم برسید

    • رضا

      در کشوری زندگی میکنیم که یه ماشین با قیمت معمولی خارجی الان قیمتش دو برابر دیه یه ایرانی باشرف هستش
      ایرانیان ارزش خود رو بدونین
      روحانی دمت گرم متشکریم

    • بدون نام

      روحانی از گرانی و تورم خبر دارد منتها هنوز هم می خواهد با دیپلماس لبخند و گفتگو سر مردم را کلاه بگزارد.

    • بدون نام

      اگه یه رییس جمهور خارجی بیارن مشکل مردم حل میشه مثل مربیان ورزشی

    • بدون نام

      هیچ ریس جمهوری را نباید گذاشت بیش از ۴ سال بماند تجربه ثابت کرده چهار سال بعد را خراب خواهد کرد

    • بدون نام

      از این هفته تا اون هفته میرم خرید همه چی ۱۵۰۰ تومن دوهزار تومن یا بیشتر گرون شده ..تو کمتر از هفت روز ..ماست .پنیر. همه چی ... اون وقت این نرخ تورم تک رقمی رو اینا از کجا درمیارن؟؟!! به خدا من ریاضی خوندم بلدم حساب کتاب کنم. هرچی حساب میکنم تک رقمی نمیشه! فکر کنم آقایون نرخ تورم رو ساعتی یا روزانه حساب میکنن که میگن تک رقمی ! آقای محترم وقتی قیمت یک جنس توی یک سال دوبرابر یا سه برابر میشه که نرخ تورم دیگه تک رقمی نیست..حتی دورقمی هم نیست. سه رقمیه ...سه رقمی !!!!

    • ایرانی

      من نه به روحانی کار دارم نه به احمدی
      لعنت خدا بر کسانی که مردم را گول میزنند.
      باید پاسخگو باشین چرا سرتون رو مثل کبک کردین زیر برف،به حرف مردم اعتنایی نمیکنین،

    • بدون نام

      آقا روحانی خوابه بودن یا نبودن روحانی ووزرای ایشون
      تا ثیری به حال ووضع مردم نمی کند همه چی روز به روز گرون
      میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج