۷۲۷۳۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نوریان:

امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع الاطراف بود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک عبارت کوتاه امام خمینی (ره) را یک شخصیت جامع الاطراف که تمام پاردوکس‌ها را در درون خود حل کرده بود، می‌توان نام برد و این ویژگی امام راحل، ایشان را بالنده و تاریخ ساز کرده است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک عبارت کوتاه امام خمینی (ره) را یک شخصیت جامع الاطراف که تمام پاردوکس‌ها را در درون خود حل کرده بود، می‌توان نام برد و این ویژگی امام راحل، ایشان را بالنده و تاریخ ساز کرده است.

اردشیر نوریان در گفت و گویی اظهار کرد: از سال ۴۲ جرقه‌های اولیه انقلاب اسلامی زده شد و سه عنصر اصلی در چهل ساله شدن آن، نقش داشتند.

وی رهبری امام راحل با ویژگی‌ها، افکار و ایده‌های تمام عیار را نخستین عامل داست و افزود: امام راحل یک رهبر کاریزماتیک،پیشرو و نظریه پرداز بودند.

نوریان حضور حماسی مردم به صورت همه جانبه در کنار رهبری را دومین عامل عنوان کرد و گفت: عنصر ایدئولوژی که عنصر تفکر و دیدگاه است در تمام کتاب‌ها و مکتوبات امام راحل در قالب تئوری حکومت اسلامی متجلی شده و مردم هم به عنوان پایه دوم، با اتحاد کامل و راسخ به این ایده حکومتی تا خلق حماسه بزرگ قرن که انقلاب اسلامی بود، محکم ایستادند.

وی تاکید کرد: پس از رحلت بنیانگذار انقلاب، مقام معظم رهبری همان نقش را به همان شایستگی ادامه دادند و مردم نیز کماکان در صحنه هستند و تئوری حکومت به قوت خود باقی است بنابراین انقلاب بالنده پیش می‌رود.

نوریان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در عین اینکه یک فقیه و اسلام شناس بودند یک عارف تمام عیار بود، تصریح کرد: ایشان یک سیاست‌مدار برجسته، زیرک و اخلاق مدار بودند که در عین مهربانی یک رهبر با ثلابت، دشمن شکن و مقتدر بود.

وی ادامه داد: در یک عبارت کوتاه ایشان را یک شخصیت جامع الاطراف که تمام پاردوکس‌ها را در درون خود حل کرده بود، می‌توان نام برد و این ویژگی امام راحل، ایشان را بالنده و تاریخ ساز کرده است.

نوریان اظهار کرد: تمام کسانی که دل در گرو افکار و باورهای امام راحل دارند، باید کماکان تمام تلاش خود را کنند تا روز به روز این عقاید و ایده‌ها در جامعه به شکل صحیح، منطقی و اصولی ترویج یافته و برای نسل‌های آینده در قول و عمل مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد که این مهم‌ترین وظیفه است.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام اصول را ضمن التزام عملی، به نسل‌های آینده به شکل صحیح ترویج داد و با ایثار و جان فشانی در مسیری که امام راحل تبیین کرده، انقلاب را پیش برد.

نوریان گفت: بیت امام خمینی (ره) یادگار ایشان و حفظ حرمت آن در درجه نخست بر عهده یاران بنیانگذار انقلاب، در درجه دوم تکلیف عموم مردم و پس از آن بر عهده نسل‌های دوم، سوم و چهارم و... انقلاب است که با پیدا کردن شناخت عمیق و کامل از شخصیت و باورهای ایشان بتوانند آن مسیری که امام راحل مد نظر داشت را ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج