۷۲۷۳۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استقبال از «کودک نابغه قرآنی» در نمایشگاه قرآن

نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» که در بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه قرآن کریم عرضه می شود، با استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن مواجه است.

خبرگزاری فارس: مجموعه کامل مهارت‌های اصلی و ضروری برای آموزش کودکان با عنوان «کودک نابغه قرآنی» در بخش محصولات رسانه‌های دیجیتال بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود و این نرم‌افزار با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن مواجه است.

این نرم‌افزار شامل بخش‌های آموزش زبان انگلیسی،آموزش نقاشی کودکان، بسته هوش، آموزش کاردستی و مجموعه کامل آموزش قرآن کودکان است که به همت مؤسسه کودکان شهر فرشته در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی دراین نرم‌افزار شامل سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته است که آموزش تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی همراه با شعر و ترانه، تمرین‌های جذاب، آزمون، مسابقه و بازی‌های بسیار جالب آموزشی و الفبا و اعداد و نیز آموزش مکالمات روزمره در این نرم‌افزار مورد توجه قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، در بخش بسته هوش این نرم‌افزار ضریب هوشی کودکان اندازه‌گیری می‌شود، انواع معما و سوالات هوش جالب برای افزایش هوش کودکان، انواع تست هوش تصویری کودکان، سوالات هوش چالشی جهت افزایش تمرکز و تحلیل کودکان از بخش‌های این نرم‌افزار است.

در بخش کودک نابغه قرآنی این نرم‌افزار هم آموزش روخوانی، حفظ قرآن کریم ویژه کودکان در نظر گرفته شده است، انیمیشن‌های آموزشی جهت آموزش رفتارهای پسندیده، قصه‌گویی قرآنی برای زمان خواب بچه‌ها، شامل تمامی قصه‌های شیرین قرآن، مسابقات قرآنی بازی و رنگ‌آمیزی قرآنی و دانستنی‌ها و معماهای قرآن ویژه کودکان جهت بالا بردن سطح دانش قرآنی کودکان مورد توجه قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج