adexo3
۷۲۷۷۴۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بروجردی: توطئه‌های آمریکا شکست می‌خورد

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا که در حال رصد جمهوری اسلامی ایران و طراحی تحریم های جدید علیه کشور ما است، قطعا با اتحاد و انسجام ملی شکست می خورد.

خبرگزاری ایرنا: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا که در حال رصد جمهوری اسلامی ایران و طراحی تحریم های جدید علیه کشور ما است، قطعا با اتحاد و انسجام ملی شکست می خورد.

علاءالدین بروجردی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص پرهیز دادن عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی از سرزنش یکدیگر درباره برجام و حفظ اتحاد و انسجام ملی اظهار داشت: یکی از دلایل عمده در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه ملت بزرگ ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، تحریم ها و توطئه های متعددی هم که در چهار دهه گذشته علیه ملت ایران به خصوص توسط آمریکایی ها تدارک دیده شد، یکپارچگی و وحدت ملی حرف اول را زد که این سیاست باید با جدیت ادامه پیدا کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تحریم های جدید آمریکا هم گفت: این کشور در حال طراحی تحریم های بیشتری است که قطعا با اتحاد و انسجام، این طراحی دقیق با شکست روبرو خواهد شد.

وی همچنین درمورد مذاکرات ایران و اروپا درباره برجام اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب شرایطی را مطرح کردند که هم مجلس اصرار بر اجرای این شرایط دارد و هم دولت مکلف است این نظرات را اعمال کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فکر می کنم یکی از محورهای مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران با اروپا همین نکات بود.

بروجردی درباره انسجام و وحدت در داخل کشور و تاثیر آن در حوزه دیپلماسی خاطرنشان کرد: دشمن در حال رصد ایران است؛ طبیعتا آنها هم این موضوع را در محاسبات خود لحاظ خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در نکته ای مهم و اساسی با پرهیز دادن «عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی» از سرزنش یکدیگر درباره برجام تأکید کردند: نقد صحیح، منصفانه و عاقلانه ایراد ندارد و مسئولان هم باید به آنها توجه کنند، اما اهانت، هتک حرمت، اتهام و ایجاد دو قطبی بر سر برجام نباید صورت گیرد و وحدت و همزبانی نباید نقض شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب بوجردی دیدی امریکا شکست خورد دلار 7تومانی شده 8000هزارتومان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج