adexo3
۷۲۷۸۸۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش پوتین به رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی

رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با یک رسانه‌ چینی ضمن استقبال از نشست سران آمریکا و کره شمالی هشدار داد ادامه رزمایش‌های نظامی آمریکا با کره جنوبی کمکی به کاهش تنش در شبه جزیره کره نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با «گروه رسانه‌ای چین» گفت رزمایش‌های نظامی آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره تنش‌ها در این منطقه را تسهیل نمی‌کند.

به نوشته سایت کاخ کرملین، پوتین به مدیر گروه رسانه‌ای چین گفت، روسیه اولین کشوری بود که آغازگر نقشه راهی برای فرآیند رسیدگی به مسایل شبه جزیره شده بود و اخیرا نیز چین، اقدامات بسیاری برای کاستن از وخامت اوضاع انجام داده است.

وی افزود، مسکو از اقدامات برای کاهش تنش در شبه جزیره کره خشنود است و هرآنچه بتواند برای حمایت از آن انجام خواهد داد و در حال حاضر سفارت روسیه در کره شمالی با سران این کشور در حال گفت‌وگوهایی شامل فرآیند حل و فصل امور در این منطقه است.

پوتین افزود «وقتی رهبری کره شمالی درباره ضمانت امنیتی لازم برای خلع سلاح کامل اتمی حرف می‌زند،‌کاملا می‌فهمم. آیا طور دیگری می‌توانست باشد؟ هیچ روش دیگری قابل تصور نیست بویژه بعد از آنچه در عراق و لیبی اتفاق افتاد. کره شمالی فراموش نکرده است. بنابراین، آن‌ها خواستار ضمانت خواهند شد. امروز این مسئله سخت است که بگوییم این ضمانت‌ها چطور خواهند بود یا چه زمانی تاثیرگذار خواهند شد. در هر صورت، ما می‌توانیم و باید به سوی این هدف پیش برویم : تنش‌زدایی و در آخر خلع سلاح اتمی».

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت، مایه تاسف است که آمریکا و کره جنوبی هنوز رزمایش‌های نظامی خود را پایان نداده‌اند و برای تنش‌زدایی کاری نکرده‌اند. وی اظهار امیدواری کرد تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ملاقات با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اتفاق افتاده و نتیجه مثبتی داشته باشد.

پوتین خاطر نشان کرد «ما همه مشتاقانه منتظر نتیجه نشست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هستیم و از آن به هر طریقی که بتوانیم، حمایت می‌کنیم».

مقرر شده است سران آمریکا و کره شمالی روز دوازدهم ماه ژوئن در سنگاپور با یکدیگر دیدار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پوتین ،زمانی بهت به دید ابرقدرت نگاه میکردم ولی الان میدانم تو هیچ نیستی فقط خودشرینی میکنی شاید امریکا رحمش بیاد و تحریم نشی .جشن ملیتو میخواهی تو قدس برپا کنی جایزه شو از ترامپ و نتانیاهو خواهی گرفت .

    • بهلول

      ای ول حاج آقا پوتین چرا شما در مورد صدور قطعنامه ها علیه کره شمالی اینقدر همراهی کردی راستشو بگو چقدر جایزه گرفتی در ضمن هیچ جای نگرانی شما نیس خودشون باهم صلاح میرن البته آگه شما اجازه بدی

    • بدون نام

      دیکتاتور روسیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج