adexo3
۷۲۷۹۴۵
۳ نظر
۵۰۶۴
۳ نظر
۵۰۶۴
پ

امینی خواه: شب قدر به درگاه خداوند پناه می‌برم

مهدی امینی‌خواه گفت: من این شب‌ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب‌های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم.

میزان نوشت: مهدی امینی‌خواه گفت: من این شب‌ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب‌های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم.

مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فرارسیدن شب های قدر گفت: اوج بندگی و خلوص انسان را می توان در شب های قدر دید. وقتی که هر آدمی بدون ریا و با هر انچه دارد در مقابل خداوند خود تعظیم کرده و به عبادت می پردازد. شب‌های قدر شب نزول قرآن کریم، شب‌های برکت و لطف پربار خداوند و رستگاری است.

امینی خواه: شب قدر به درگاه خداوند پناه می‌برم

وی با اشاره به حضور خود در شب زنده داری های شب قدر افزود: من این شب ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم. امیدوارم خداوند من را مورد عنایت خود قرار داده و از مردم سرزمینم التماس دعا دارم.

بازیگر سریال "آبی مثل دریا" با اشاره به تلاش همیشگی خود برای حضور در مراسم شب قدر اضافه کرد: همواره و طی این سالها سعی کرده‌ام تا در مراسم احیا شب قدر حاضر شده و از این فیض بهره‌مند شوم. هر زمان که برایم مقدور بوده در محل‌های خاصی به عبادت و بندگی پرداخته و دست خود را به سوی خدا دراز می‌کنم و امیدوارم خداوند گوشه چشمی به من داشته باشد.

وی در همین راستا افزود: افتخار بزرگی است که تا به حال فرصت داشته‌ام تا به لطف خدا در هشت اثر مناسبتی ماه رمضان حضور داشته باشم و این سعادتی بزرگ و لطفی نامتناهی از سوی پروردگار بوده است.

امینی خواه با تئاتر بر علاقه خود در حضور در آثار مناسبتی ماه رمضان خاطرنشان کرد: البته همین حضور در سریال‌های مناسبتی خاطرات زیادی را به همراه داشت. معمولاً ضبط این آثار در شب‌های قدر هم انجام شده و ما طی این شب‌های عزیز در پشت صحنه مراسم را برگزار می‌کردیم که خود این مساله همواره خاطره‌ای زیبا در یاد من به جا گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای امینی خواه از لحاظ چهره و تیپ و قد واقعا خوب و خوشتیپ و کامل هست اما نمیدونم چرا از اول تو سیما و سینما ضعیف ظاهر شد و کارهای ضعیفی داشته . امیدوارم به حق همین شب های قدر کارهای قوی دیدنی و سوپر استاری انجام بده . هر وقت میبینمش یاد بازیگرای سینمای بالیود می افتم ای کاش کمتر کار طنز قبول کنه

    • مریم

      آفرین بر این هنرمند بقیه هنرمندان کجا هستن آیا در مساجد هستن قرآن بر سر بگیرن در حال دعا باشن افسوس صد افسوس کاش این پیام من به دستشون برسه

    • میلاد

      آفرین اگه با راحتی و بدون نگاه زیاد به اطراف ودیالوگ کمتر وباآرامش بیشتر بازی کنید دقیقا مثل بهروز وثوقی موفق خواهی شد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج