adexo3
۷۲۸۶۸۸
۳۹ نظر
۵۰۱۶
۳۹ نظر
۵۰۱۶
پ

خاتمی: هر چقدر بخواهیم موشک تولید می‌کنیم

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری و همه مسئولان و همه مردم یک صدا پای اقتدار موشکی‌مان ایستاده‌ایم، اظهار کرد: هرچه بخواهیم موشک تولید می‌کنیم و هرچه بخواهیم بر برد موشکی‌مان می‌افزاییم که برگ برنده‌مان این است.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران توضیح داد: خوشبختانه مردم ما با هر سلیقه فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب می‌دانند و حتی یک نفر در کشور نیست که رژیم صهیونیستی را تجلیل کند و همه مردم ما با افتخار شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری و همه مسئولان و همه مردم یک صدا پای اقتدار موشکی‌مان ایستاده‌ایم، اظهار کرد: هرچه بخواهیم موشک تولید می‌کنیم و هرچه بخواهیم بر برد موشکی‌مان می‌افزاییم که برگ برنده‌مان این است.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس نه تنها علیه رژیم صهیونیستی است، بلکه در مقابله با آمریکا به عنوان حامی بی‌چون و چرای این رژیم غاصب و جلاد است ،گفت: اخیرا خیز دیگری برای تکمیل اشغالگری‌شان برداشته‌اند و آن انتقال سفارتشان به بیت‌المقدس و قدس شریف است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس همچنین علیه سازشکاران مرتجع منطقه است که مثلث شومی را علیه مسلمانان ترتیب داده‌اند، یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و این سازشکاران مرتجع برای به رسمیت شناختن رژیم فاسد صهیونیستی مسابقه گذاشتند ولی باید بدانند که این مسابقه، مسابقه سقوط‌شان خواهد شد و به یاری خداوند ملت‌های خودشان آنها را به روز ذلت خواهند نشاند.

خاتمی با بیان این‌که شکستن بن بست‌ها از خصوصیت رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: ولایت فقیهی که مردم ما پذیرفته‌اند در طول ۴۰ سال بن بست شکنی‌ها کرده‌اند.

وی ادامه داد: جنگ در همه کشورها بحران‌ساز است اما هشت سال در این کشور جنگ بود و ملت ایران به برکت امام عظیم‌ الشانمان یک روز بحران بن بست ندید.

خاتمی اظهار کرد: در عصر ما روزگاری بر این ملت گذشته است که دشمنان اجازه نمی‌دادند سانتریفیوژ داشته باشند و در برخی جلسات تصمیم‌گیری می‌گفتند که می‌ترسیم جنگ شود اما رهبری زیرک و دوراندیش ما گفت که تولید کنید و به ۱۹ هزار سانتریفیوژ برسانیم تا جایی که دشمنان خودشان پذیرفتند ۶۰۰۰ سانتریفیوژ و ۱۶ هزار اورانیوم غنی شده داشته باشیم و این به معنای بن بست شکنی است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که در قضایای اخیر آمریکا و اروپا تقسیم نقش کرده‌اند، گفت: دشمنان می‌خواستند برجام معیوب را بر ما تحمیل کنند، یعنی هم تحریم‌ها را تحمل کنیم و هم از فعالیت هسته‌ای دست برداریم که خواب آشفته‌ای بود، چون سه عنصر اقتدار ما، اقتدار موشکی، نفوذ منطقه‌ای و فعالیت هسته‌ای ماست که تنها کاربرد نظامی ندارد و ما با کاربرد نظامی آن مخالفیم.

وی با بیان این‌که فقه ما با کاربرد نظامی انرژی هسته‌ای مخالف است و ترسی نداریم، ادامه داد: کاربرد فعالیت‌های هسته‌ای در انرژی غوغاست، چرا که در حال حاضر انرژی فسیلی رو به اتمام است و انرژی آینده، انرژی هسته‌ای است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که این خوابی آشفته است و ملت ایران هرگز چنین اجازه‌ای نخواهد داد و مسئولین هسته‌ای به سرعت آمادگی خود را برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو فعلا در چارچوب برجام فراهم آورند و مقدمات اجرای آنچه رییس جمهور دستور دادند را نیز اجابت کنند و جای تشکر است که مسئولین این امر را اجابت کردند.

خاتمی بخشی از سخنان رهبری در ۱۴ خردادماه را قرائت کرد و با بیان این‌که مقام معظم رهبری در ماه رمضان رهنمودهای فراوانی داشتند، گفت: بیانات رهبری در دیدار با مسئولان و سخنرانی‌شان در مرقد امام خمینی (ره) موعظه و نصیحت نیست، بلکه راهبرد است و مردم و رسانه‌ها باید به آن بپردازند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت شعار ما می‌توانیم و این‌که این شعار، شعار عزت و غیرت ماست، گفت: شعار ما می‌توانیم شعار قرآنی است پس ایجاد یاس و ناامیدی از ناحیه هر کسی باشد کار دشمن است، چون در چندین سال گذشته ملت ما گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته و به یاری خدا از گردنه‌های سخت پیش‌رو با عزت و عظمت عبور خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، خاتمی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران نیز با اشاره به عبادت بزرگ سیاسی مردم با ترتیب دادن راهپیمایی روز قدس در کنار عبادت معنوی‌شان در ماه رمضان و ایام شب قدر، گفت: عبادت سیاسی جایگاه والا و شایسته‌ای در قرآن دارد. که یکی از نشانه‌های دشمن ستیز بودنش است که مردم با این راهپیمایی دشمنان را به خشم آوردند و مصداق عمل صالح شده‌اند.

وی با بیان این‌که قرآن کریم بیعت با نبی اکرم را بیعت با خداوند می‌داند، افزود: بیعت با نبی اکرم به زمان ایشان اختصاص ندارد و ما امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس پیمان ظلم‌ ستیزی با پیامبر اکرم (ص) بستیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس مصداق جهاد بود، خاطر نشان کرد: هر تلاشی در راه خدا جهاد نام دارد و مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنگ با آمریکا و اسرائیل بود که با زبان اتفاق افتاد، چون آرزوی نتانیاهو و ترامپ این است که روزی این شعار در جامعه ما نباشد، اما تا زمانی که خوی استکباری دارند ادامه پیدا خواهد کرد.

خاتمی با اشاره به این‌که راهپیمایی روز قدس مصداق خشم خدا بود، تصریح کرد: در ۹۰۰ شهر کشور با زبان روزه برای راهپیمایی آمدیم تا خشم خود را نسبت به ۷۰ سال جنگ و جنایت و آوارگی مردم فلسطین نشان دهیم و این راهپیمایی مصداق غضب‌لله بود.

وی با تاکید بر این‌که تولی و تبری به اصل دین گره خورده است، افزود: امروز دشمن‌تر از ترامپ و نتانیاهو برای اسلام و خدا وجود ندارد که مردم با راهپیمایی شان نسبت به آنها ابراز تنفر و برائت کردند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) که از زمان آغاز مبارزات‌شان با رژیم سیاه پهلوی، مبارزه با رژیم صهیونیستی را در دستور کار داشتند، تصریح کرد: امام بعد از پیروزی انقلاب با اعلام جمعه آخر رمضان خدمت بزرگی به آرمان‌های قدس شریف کردند و توطئه دشمن برای فراموشی ظلم بر مردم فلسطین را بی‌اثر کردند.

خاتمی با بیان این‌که انقلاب بزرگ اسلامی با هدایت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و رژیم صهیونیستی را مهار کرد، افزود: شعار این غاصبان از نیل تا فرات بود و اگر فرصت داشتند حرمین شریفین را اشغال می‌کردند، اما امروز به چنان ذلتی افتاده‌اند که به قول معروف کلاهشان را محکم می‌گیرند تا باد نبرد، چرا که نتانیاهو اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است لااقل نگذارید که در اسرائیل مرگ بر آمریکا بگویند که این اوج ذلت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای این حرفها یه کم به فکر مردم باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر منافق

      • بدون نام

        با این حرفا برای کشور هزینه سنگین درست میکنید که همانا تحریمهای سخته البته برای امثال شما تحریم اثری نداره ولی برای هشتاد میلیون ایرانی کمر شکنه

      • بدون نام

        اتفاقا بفکر مردمند

    • بدون نام

      میشه زیاد حرص فلسطین رو نخوریم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما رو نمیدونم ولی ما انسانیم

      • بدون نام

        ناشناس ۰۹:۰۷ انسان
        انسان جان بدتر از وضعیت اونا اینجا داریم واسه اونا دلسوزی کن

    • بدون نام

      خدایا...

    • بدون نام

      نباید هم غیر از این باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شفات بده

      • بدون نام

        همین چین آدمی رو باید ...

    • مشتی

      آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچی ....‌

    • بدون نام

      نون و آب هم برای ملت یادتون نره تولید کنین فدات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موشکارم یکی دیگه تولید کرده شما نون و اب رو از دولت منتخب طلب کن

    • بدون نام

      موشک شکم گرسنه را سیر نمیکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امنیت میاره آدرست رو بگو برات پول جمع کنیم سیرشی

      • بدون نام

        امنیت نباشه شکمی نیست که جوش گرسنه و سیر بودنشو بزنی

      • بدون نام

        کاربر ۰۱:۵۵نا امنی رو خودتون با این حرفای نا بجا بوجود میارین

    • بدون نام

      راستی کره شمالی چطور شد سرنوشتش؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جلو امریکا واستاده و داره ترامپ و بازی میده

    • م.ص.

      با پول کی؟؟ ما که راضی نیستیم میفهمی حق الناس یعنی چی؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اگه فهم داشتی که میدونستی هر کشوری بودجه نظامی داره که صرف امنیت مردمش میشه

      • سعید

        نه تو میفهمی ...

      • سرباز ۴۰۲سومار

        اگر کمی دقت و تفکر و غیرت داشتی هیچوقت این چرندیات را نمیگفتی

    • بدون نام

      موشک تولید بکن ،بشرطی که منجر به تحریم و بدبخت شدن مردم ایران نگردد!

    • محسن

      نشستم کامنت ها رو‌خوندم .دیدم خیلی کم‌کسی پیدا بشه و کامنت عقلانی بزاره .
      واقعا برای یه عده متاسفم .که در کامنت هر خبر فقط یه جمله بلدند بگن که همش تکراریه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدونی چرا ؟؟ چون نود درصد مردم روز بروز فقیرتر میشن ...البته امثال مثل شماها اینو درک نخواهید کرد چون شکم سیرید

      • بدون نام

        اره تازه دم از فکر هم میزنند وقتی مسایل به این سادگی رو متوجه نمیشی

    • بدون نام

      بجای تولید کردن موشک رابطه ات را با دنیا خوب کن،موشک برای مردم نان و آب نمی شود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • ایرانی

        . تعامل با دنیا بهترین سیاست هر کشور عاقلی هست و هزینه کمتری برای ملتش داره .حیف یا نمیفهمند یا منافعشون
        در اینه که با دنیا در گیر باشند وبدبختیش رو ملت تحمل کنن ...

      • بدون نام

        بردشون بشو باهات مشکلی ندارند خیلی تلاش کردید تو این شش سال چی بهتون داد دنیا جز تحریم بیشتر اگه چیزی جلوشونو گرفته همین موشکاست

      • بدون نام

        شماها از اين ذليل تر هم ميتونيد بشيد خوب اومديد رابطتون رو خوب كنيد عمو ترامپ تف نثارتون كرد بسه چقدر ديگه ميخوايد رابطتون رو خوب كنيد ولي مراقب رابطتون باشيد دوباره آبستن نشيد

    • جانباز دفاع مقدس

      مگه الان کم داریم حاج آقا؟! فکر بیکاری جوانان باش ترا ول کنید تا کی جنگ طلبی بخدا جنگ چیز خوبی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو جانباز نيستي يه دروغ گويي اسم جانباز رو خودت نذار جانباز پدر منه كه جنازه داداشش رو كه تير تو پيشونيش خورده بود و خودش هم تركش تو سرش به دوش كشيده تو برف تو هواي سرد كردستان چند وقت پياده رفته... الان هم پاي حرفش وايساده و دنبال آب و نون نيست با حقوق بازنشستگي داره امرار معاش ميكنه
        از امثال شما حالم بهم ميخوره انقدر پاي ماهواره و بي بند و باريهاش نشستيد كه ذهنتون گنديده و خودتون بي غيرت

      • سرباز ۴۰۲سومار

        آقای محترم خودت جانباز معرفی می کنی اگر واقعا جانباز بودی حرفت حرف رهبر بود نه آینه دق شوی اگر جانباز بودی و سالهای جنگ تحمیلی را دیده بودی که چطور هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند و از هیچ گونه کمکی به رژیم بعث عراق دریغ نکردند آلان اگر دشمننان کشورمان دم از صلح و بشر دوستی میزنند به قدرت دفاعی پیشرفته مان واقفند و گر نه آنها نه صلح طلبند و نه بوی از انسانیت برده اند خودت بیشتر از این رسوا نکن

    • بدون نام

      من انسانم موجودی که فقط گرسنگی براش مهمه گوسفنده البته همونم امنیت براش مهمتره

    • آ زاد

      حق داری زبان دنیا فرق کرده اما زبان موشک نیست زبان سیاست و پنبه سر بریدن نه داد کردن

    • خان بابا

      بی نام و نشان 46 _9 خیلی بی ادب هستی اگه فرزند جانباز بودی به یک جانباز توهین نمیکردی معلومه خودت دروغگو هستی خجالت بکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج