۷۲۹۲۲۲
۶۸ نظر
۵۰۵۵
۶۸ نظر
۵۰۵۵
پ

یک نصاب و یک نانوا، متهم تعرض به دو کودک

رسیدگی به پرونده دو متهم به کودک‌آزاری که در ماجرا‌هایی جداگانه دستگیر شده‌اند، در مرجع قضایی آغاز شد.

روزنامه «شرق» نوشت: در نخستین پرونده زنی که مدعی است مردی نانوا به دختر نوجوانش تعرض کرده است، خواستار مجازات مرد جوان شد.

چندی پیش این زن با مراجعه به مأموران گفته بود دخترش در‌حالی‌که گریان و آشفته بوده به خانه آمده و گفته مرد نانوا قصد تجاوز به او را داشته است و شاهدانی نیز وجود دارند که این موضوع را تأیید می‌کنند. با توجه به شکایت این زن، از دختر ۱۲ ساله او بازجویی شد. این دختر گفت: برای خرید نان به نانوایی رفتم، خلوت بود و کسی در نانوایی نبود. مرد نانوا به من گفت: خودم داخل نانوایی بروم و از روی میز نان را بردارم و پولش را حساب کنم. من هم وارد نانوایی شدم، اما او یکدفعه به سمتم حمله کرد و من را گرفت. من هم خیلی ترسیده بود و فریاد زدم و آن‌قدر دست و‌پا زدم که موفق شدم از دست مرد نانوا فرار کنم. مردمی که از آن حوالی عبور می‌کردند دیدند که من گریه می‌کنم و فریاد می‌زنم. به همین دلیل جمع شدند و من توانستم فرار کنم.

گفته‌های این دختر نوجوان باعث شد تا دستور بازداشت مرد نانوا صادر شود. مرد نانوا قصد تجاوز را رد کرد و گفت: دختر نوجوان وقتی وارد نانوایی شد یکدفعه ترسید من اصلا نمی‌دانم او چرا ترسید.

این مرد در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه وقتی دختر نوجوان وارد نانوایی شد، کسی نبود من هم پای تنور ایستاده بودم و از همکارانم هم کسی نبود که به ما کمک کند. به همین دلیل هم من به دختر نوجوان گفتم خودش وارد نانوایی شود و نان را از روی میز بردارد. این کاری بود که همیشه انجام می‌دادیم و زمانی که نانوایی خلوت بود، مردم خودشان نان را برمی‌داشتند.

متهم گفت: دختر نوجوان وقتی وارد نانوایی شد خیلی ترسید و یکدفعه جیغ کشید؛ من اصلا نفهمیدم از چه چیز ترسید و چرا جیغ کشید. مردم را دور خودش جمع کرد، درحالی‌که من اصلا کاری نکرده و به او نزدیک هم نشده بودم.

هرچند این مرد مدعی بود اصلا با دختر نوجوان کاری نداشته، مادر و دختر روی شکایت خود اصرار داشتند. به دستور بازپرس دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان تعرض به این دختر را رد کردند. با تکمیل تحقیقات اولیه پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم یک‌بار دیگر در برابر قضات قرار گرفت و گفت: من در این مدت که در زندان بودم، بار‌ها گفته‌هایم را تکرار کردم من با این دختربچه کاری نداشتم؛ حتی شاهدان هم گفته‌اند او را در حین جیغ‌کشیدن دیده‌اند و خودم هم بار‌ها گفته‌ام نمی‌دانم چرا او جیغ کشید. من اصلا کاری به او نداشته‌ام.

این در حالی بود که مادر کودک گفت: دخترم همیشه به این نانوایی می‌رفت و نان می‌خرید هیچ وقت برایش مشکلی پیش نمی‌آمد. اگر مشکل از دختر من بود قطعا دفعات قبلی هم می‌ترسید و جیغ می‌کشید. دخترم دروغ نمی‌گوید و این مرد قصد تعرض به دخترم را داشته و حالا انکار می‌کند.

با پایان گفته‌های شاکی و متهم، قضات برای تصمیم‌گیری در این زمینه وارد شور شدند.

در پرونده‌ای دیگر، یک نصاب ماهواره که با استفاده از غفلت مادر و پدری، اقدام به آزار جنسی پسر ۱۱ ساله‌شان کرده بود، به طور اتفاقی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ماجرای آزار جنسی این نوجوان حدود ۱۰ روز قبل در محدوده خیابان نبرد اتفاق افتاد و به طور اتفاقی ازسوی یکی از همسایه‌ها افشا شد. بنابر فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مرد آزارگر در پشت‌بام یک ساختمان چند طبقه در حال آزار کودکی بود که چند ساختمان آن طرف‌تر یکی از همسایه‌ها به طور اتفاقی این رفتار غیراخلاقی او را دید و با داد و فریاد او را از ادامه عمل خود منصرف کرد. مرد آزارگر که گمان نمی‌کرد نقشه شومش دیده شود، مبهوت ماند و در همین هنگام مادر پسر نوجوان که به‌دنبال فریاد‌های همسایه به بالکن خانه آمده و از ماجرا با خبر شده بود، با کمک همسایه‌ها متهم را دستگیر کرد.

دقایقی بعد پدر خانواده نیز خود را از محل کار به خانه رساند و هم‌زمان مأموران کلانتری نبرد که ازسوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار گرفته بودند، در محل حاضر شدند و متهم را دستگیر کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد آزارگر نصاب ماهواره‌ای است که ازسوی خانواده کودکِ آزار‌دیده، برای تنظیم دیش ماهواره به محل دعوت شده بود، اما در زمان وقوع حادثه پدر خانواده در منزل حضور نداشت و مادر و پسر تنها بودند. در‌این‌میان، مرد نصاب به پشت‌بام رفت و پس از دقایقی به بهانه یک وسیله از مادر خواست پسرش را به پشت بام بفرستد و در ادامه نیز نقشه خود را عملی کرد. به‌این‌ترتیب، مرد نصاب که در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از آن به کلانتری انتقال یافت تا پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت ... برداشته

      پاسخ ها

      • متفکر

        تا افغانیا رو بیرون نکردین وضع همینه

      • بدون نام

        متفکر زیادی فکر کردی افکارت پوسیده
        الان چه ربطی به افغانی داشت
        برین جنون جنسی تون رو مداوا کنین گیر دادین به افغانی که چی بشه

      • بدون نام

        من سی و هشت سالمه و چند بار در کودکی و نوجوانی و جوانی در معرض چنین تهدیداتی بودم و هر بار یه جوری در رفتم.دقیقا یک بارش از طرف یک نونوا بود در همین سن دوزاده سیزده سالگی.گذشته یک روزگار آروم و امن نیست

      • بدون نام

        افغانی چیه من بابام معلمه میگفت بعضیا جاها به الاغ تجاوز میکنند

    • مهدی

      از نظر علمی ثابت شده کشوری که فاحشه خانه ندارد مردانش نابود میشوند.
      یک چیز حقیقت است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی الان اروپا فاهشه خونه داره مرداش راحتن،بیشترین امار تجاوز که برای اروپاست که

      • بدون نام

        میشه لینک مقاله علمیش هم بذارید!
        این حرف های الکی رو دقیقا از کجا درمیارید؟؟

      • دروغگو

        کاربر گرامی (مهدی) ببخشید بیخبری!! یا از مرحله دور هستی؟؟ پس ازدواج سفید یا همان صیغه چیست؟؟ این مورد که گفتی خیلی هم زیاد است ولی متاسفانه مردم نمی دانم به چه دلیل به عمل لواط گرایش زیادی پیدا کرده اند پسر و دختر هم ندارد!!! هرکدام اشتباه کنند به دام این گونه افراد بیفتد مورد تجاوز جنسی قرار میگیرند، این موضوع باید کارشناسی شود و مسئولین ذیربط فکری بکنند و یا روم سیاه و به دیوار این عمل وقیح را حلال و مباح اعلام کنند چون آمار این جرم خیلی بالا رفته و هرروز از روز پیش بیشتر است، ببخشید مهدی جان

      • بدون نام

        مردان کثیف فاحشه پرور به اینها میگن تف به ذات تون
        اون فاحشه ها هم خواهر و مادر خودتون خواهد بود

      • بدون نام

        اتفاقا از نظر علمی ثابت شده داشتن فاحشه خونه هم نه تنها زنان رو امن نمی کنه برعکس مردان رو هارتر و وقیح تر می کنه و کم کم فکر می کنند زنها وظیفه دارند همیشه در خدمتشون باشند .کشورهایی که در حقوق زنان پیشرفت کردند مشتریانِ تن فروشان(نه خودِ تن فروشان رو) رو مجرم می دونند و دستگیر می کنند

      • بدون نام

        مردان دو راه دارند یا انسان باشند یا نرینه باشند.فحشا نه تنها مردها رو انسان نمیکنه که راه نرینگی افسارگسیخته رو بهشون نشون میده .برای مردی که به تنفروشها رو میاره هم عشق هم خانواده هم بچه دار شدن حرومه .

      • بدون نام

        کاربر ۲:۱۷

        صیغه و ازدواج سفید دو چیز کاملا متفاوتند. یعنی نا آگاهی انقدر تو جامعه زیاده که این ۲تا یکی دونسته میشن؟!

    • مریم

      خدایا چقدر مسلمونات وحشی شدن . کمک کن .

    • Hiissss

      خدا لعنتشون کنه

    • ایرانی

      درخصوص نانوا که زمان دستگیری توسط مردم و بعد بازداشت درکلانتری به قصد تجاوز اعتراف کرد وعلت را دوری از زن وبچه ش که شهرستان بودند ذکر کرد، حتی اولین نفری که از رهگذران به کمک دختر امد میتونه کمک کنه! اما درخصوص نصاب ماهواره خبر کامل و دقیق هست ودرواقع اگر همسایه نبود کسی متوجه نمیشد وضمن فیلم گرفتن باتهدید میخواد که نصاب پسربچه رورها کنه! تشکر از این همسایه که برای سرگرمی فیلم نگرفته و شجاعانه این کثافت رو در صحنه جرم غافلگیرکرده و.....افرین میگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسره خودش ومادر بی فکرش مقصرند.

      • بدون نام

        آره عزیز تو این کشور همه مقصر هستن جز اون کثافتی که عمل حلاف انجام میده
        معلومه دارین از کثافت کاری های خودتون دفاع می کنید

      • بدون نام

        دوری از زن و بچه اش؟ بچه اش؟!!!

    • بدون نام

      اون مامان تن لش تو خونه میشینه دخترشو نبفرسته نونوایی
      نمیخونن نمیبینن هر روز اخبار تجاوز به کودکان و
      والا مرگ واسه همسایه نیست بیشتر نراقب بچه هامون باشیم
      بچه هامونو با غریبه ها تنها نذاریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر مودبی تو
        نه همه شاید سواد نداشته باشن شاید وقت نداشته باشن شاید هیچ کدوم از این اتفاقات به گوششون هم نرسیده باشه
        چقدر این مسائل تو صدا و سیما گفته‌ میشه واقعا فکر می کنی چند درصد مردم اینترنت دارن و اهل خوندن خبر حوادث هستن
        تازه با این شبکه های مجازی مردم دارن چیز هایی روکه تا حالا در دسترس نبوده میبینن و می خونن که آون هم به مذاق شون خوش نیومده
        پس لطف کن توهین نکن

      • بدون نام

        یه کم مودبانه تر نظراتتون رو بگید
        فرهنگ از همین موارد کوچیک درست میشه

      • بدون نام

        نمیشه از همه انتظار مودب بودن داشت اگه همه مودب بودن این همه جرم و جنایت نبود

      • بدون نام

        حالا بابای تن لشش چرا نون نخریده؟ ممکن نبود به مامانه به جای بچه تعرض کنه این نرررر؟!

    • بدون نام

      مسلمون ها

    • بدون نام

      حتماً باید کاری کرده باشه

    • بدون نام

      مدام میگید خمینی شهر.اینم ازتهران.کل کشورمشکل داره...

      پاسخ ها

      • حرف تو حرف

        خدایا خودت بفریاد ملت ایران برس. ای مردان حکومتی فرهنگ وحیا وغیرت را به ما برگردانید. بیکاری. بی ابی. گردوغبار هیچگاه مانند بی عفتی نیست هر کسی میتواند این روانی ها از جامعه جمع کند ماشدیم مثل قوم لوط کاش ما سنگ میشدیم

      • بدون نام

        نه ربطی به شهر ها نداره ذات بد تو هر شهر و دیاری هست

      • بدون نام

        17/39 این شهر و آن شهر ندارد همه جا حتی روستاهای کوچک هم به این عمل گرایش زیاد دارند!! علت چیست خدا میداند، شاید هم مباح باشد ما بی خبری ایم!!!

    • پرستو هستم

      بابا این مادرا دیدن فیلمای ترکی از نون شب هم براشون واجب تر شده
      وقت نمیکنن به کارای خونه شون برسن بیچاره ها
      اصن زن وقتی شوهرش خونه نیست بیخود میکنه نصاب رو دعوت کنه به خونه
      آبرو خودشون که میره هیچ زمینه گناه برا دیگران رو هم فراهم میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا همه تقصیرِ نرها افتاد گردن خود زنها!! اون یکی چرا بچه اش رو فرستاده نونوایی! این یکی چرا نصاب آورده!همه زنها خفه بشن بمیرند بلکه نرها دست از نرینگی بکشند! توی گوشی های این نرها پُره از فیلمهای پورن.دست هر عمله ای هم که یک گوشی و تبلته!

      • بدون نام

        پرستو جان کاش به جای اینکه بنویسی پرستو هستم؛
        مینوشتی پرستو هستم؛ یک نا آگاه و بی فکر!

    • بدون نام

      اخه کسی نصاب ماهواره رو وقتی زن وبچه تنهان راه میده تو خونه خوبه باز همسایه دیده چه رویی هم داشته مردیکه اشغال

    • بدون نام

      :/ :/

    • بدون نام

      فساد کشور را گرفته

    • نازیلا

      تف به همچین مردمی که ابروی بقیه رابردن

    • بدون نام

      اینها انسان نیستند بلکه حیوان هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اتفاقا ... هیچ حیوانی دقیقا هیچ حیوانی چنین کار کثیفی رو نمی کنه غیر از مردانی که خیلی ادعای انسان بودن دارن
        تف به ذات کثیف و نجس شون که تمام مغز های پوک و کوچک شون دنبال شهوت هست و بس

    • بدون نام

      مملکت شده ... خونه یه مشت سادیسمی ریختن دلمون خوشه ...

    • حامد

      اه اه اه دیگه حالم داره ازین خبرا بهم میخوره. اخه چه مرگتون شده . اخه این چه کشوریه که توش زندگی میکنیم. اه

    • بدون نام

      جالبه که مادر نتونسته چندساعت بدون ماهواره بگذراند ونصاب آورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معمولا شماره نصاب ها تو گوشی آقای خونه اس و اونها هستن که نصاب دعوت می کنن مگر اینکه خونه شما برعکس باشه

    • بدون نام

      نصاب ماهواره رو باید اونقدر تو ملا عام کتک زد که مثل گاو صدا بده،بعدش باید به بیست سال حبس با اعمال شاقه محکومش کنن تا زجر بکشه وسقط بشه.

    • آزیتا ایرانمنش

      مثل اینکه تجاوز تو جامعه یه چیز طبیعی شده تجاوز به کودکان ایرانی تجاوز به کودکان افغانی !!! بالاترین آمار این جنایات فقط در ۲ دوره ریاست جمهوری روحانی اتفاق افتاده ، هه روحانی مچکریم !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ههههه دیوانگی هم عالمی داره
        مگه نه آزیتا جون
        نمیگم خدا شفات بده چون این جوری راحت تری

      • آزیتا ایرانمنش

        دیوونه به امثال تو میگن که اومدی با اسم ناشناس زیر نظرات دیگران نظر بی ربط میدی اونم از بالا تا پایین ، اول برو یکم اطلاعات تو ببر بالا بعد بیا اینجا ادعای متفکر بودن و روشنفکری بکن ، التماس تفکر

      • بدون نام

        آزیتا ایرانمنش عزیز؛
        آیا واقعا انقدر بی اطلاع هستید که نمیدونید در دوره ریاست جمهوری گذشته فضای مطبوعات خیلی بسته بود و مطبوعات خبرهای اینچنینی رو در حد وسیع پحش نمیکردن؟
        واقعا نمیدونید سهم زیادی از اطلاع رسانی الان به خاطر برنامه های خوبی مثل تلگرامه که ۷-۸ سال پیش اصلا وجود نداشتن؟
        واقعا مسایلی به این واضحی رو نمیدونید؟

    • بدون نام

      من نمیدونم با وجود بعضی از افراد ناشایست که حاضر هستن برای 5 هزار تومن شارژ ناقابل به هر کثافتی تن بدن و توی بعضی از گروههای تلگرام قبلا دیدم یا خیلی رفتارها که بیرون میبینیم و ... چرا این روانی ها بچه های معصوم رو انتخاب میکنن... چی داره به سرمون میاد، خدایا درسته بیشتر ما ایمان به خودت و انسانیت رو فراموش کردیم ولی تو به ما و فرزندانمون رحم کن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساده اس
        جواب رو خودت گفتی روانی هستن

    • علی

      نانوا مگه بچه نداره دوس داره کسی با بچه خودش این کارو بکنه متاسفانه اینهمه ...هست که کارشون اینه چرا به طفل معصوم چرا۰۰۰ ... امیدوارم مشکلات جوونهای مملکت ما هرچه زودتر حل بشه۰امیدوارم

    • باران

      .............

    • arvin

      در آمریکا 16 هزار تجاوز جنسی ثبت شده فقط تجاوز آزار و تعرض به کنار این موارد در همه کشورها هست و ربطی نداره ک بعضیا میگن چون ایران فاحشه خونه نداره اینجوریه

    • عسل

      نانوا رو توی تنور بندازن .نصاب رو هم از پشت بوم بندازن پایین .این بهترین کاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمتگرم موافقم

    • بدون نام

      مملکت گل و بلبل. فقر، بیکاری، فساد، فحشا، تجاوز، اختلاس، دزدی، خیانت، الودگی هوا، آلودگی محیط زیست، گرانی، کارتن خوابی، پارتی بازی، بدبختی و هزاران هزار نکته منفی دیگه از سر و روی کشور و مردم میشه مثال زد. چی به سرمون آوردن و میارن؟ تا کی باید تقاص پس بدیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودمون مقصریم از لفظ چی به سرمون اوردیمو میاریم استفاده کن

      • بدون نام

        از ماست ک بر ماست

    • بدون نام

      یه خانه عفاف بزارین تا مردم راحت بشن از این شهوت هیولایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرت اگه چنین جایی بذارن مردان طبقات پایین که پول ندارن میتونن از خدمات اینطور جاها استفاده کنن؟ نه؛ چون پول میخواد؛ بنابراین این افراد همون تعدی و تجاوز رو ترجیح میدن !
        .با این طرحا مشکلی حل نمیشه

      • بدون نام

        حماقت هم حدی داره
        هر دوی این کثافت ها زن داشتن

    • بدون نام

      بنظرم اکثرا از نداریه گرونیه و سختی زندگیه مسئولین بفکر باشین تو رو خدا جوونا احتیاج به ازدواج دارن بلاخره نیازای جنسیشون باید برطرف بکنن....همین سختیهای زندیگست مجبورن دست به هرکاری بزنن از من گفتن بود خود دانید جامعه داره به کثافت کشیده میشه

    • بدون نام

      ایرانیان گرسنگان جنسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه داداش امار بقیه کشورها خیلی بالاست امریکا 60%درصده

    • بدون نام

      برخی از کامنت اوج کم شعوری ونفهمی است .علت و ریشه اغلب مشکللت همین فقر شدید فرهنگی است

    • م .ب

      معلومه مرد نانوا مثل سگ داره دروغ میگه.دختر بیچاره که دروغ نمیگه

    • بدون نام

      متاسفم برای مردم این مرزوبوم که دم از غیرت میزنن کدوم غیرت همشششش کشکه دیگه چیزی به نام غیرت ومردانگی وجود نداره خدابیامرزه پیدا کردین سلام برسونین

    • یسخ

      بفرمائید ،اون دسته از آقایون میگن مشکل از ارایش کردن این آقا پسر که دیگه ارایش نداشت مشکل کشور ما نرینگی جامعه هست یعنی انگار هیچ گونه اختیاری روی بدن و عرایض خود ندارند و این جای تأسف داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج