۷۲۹۳۰۲
۶ نظر
۵۰۲۷
۶ نظر
۵۰۲۷
پ

پ.ک.ک، ترکیه را تهدید کرد

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) بر آمادگی نیروهایش جهت رویارویی با نیروهای ترکیه‌ای در صورت ورودشان به خاک عراق تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) بر آمادگی نیروهایش جهت رویارویی با نیروهای ترکیه‌ای در صورت ورودشان به خاک عراق تاکید کرد.

به نقل از روسیا الیوم، ریوان ولات، سخنگوی پ.ک.ک اعلام کرد: ترکیه از سه روز قبل نیروهای بسیاری را در نوار مرزی عراق و ترکیه مستقر کرده است و ما تا به این لحظه ماهیت مشخص ماموریت‌های آن نیروها را نمی‌دانیم.

وی افزود: نیروهای دفاع مردمی کردستان در هر زمانی آماده رویارویی با نیروهای ترکیه‌ای در صورت ورودشان به داخل خاک اقلیم کردستان عراق هستند. ورود نیروهای ترکیه‌ای به اقلیم کردستان هزینه سنگینی برای دولت ترکیه به بار خواهد آورد.

سخنگوی پ.ک.ک با بیان اینکه دولت آنکارا برای اشغال اقلیم کردستان تلاش می‌کند، عنوان داشت: تلاش ترکیه برای ورود به عمق خاک عراق به این خاطر است که آنکارا اهدافی برای گسترش مناطق تحت تصرف خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      منطقه به این گروه های نسل کش شورشی خیلی رو داده اند کاملا مشخصه مسعولان ایران ترکیه و عربستان عراق عضو گروه های تروریستی کورد هستند و هدفشان بزرگ نشان دادن این تروریستهای نسل کشه. سازمان بین الملل کاملا باید از نزدیک به مشکل خاورمیانه رسیدگی کند این گروه های نسل کش شیاد دارند نسل کشی میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ ک ک تروریست نیست

    • یا علی حیدر کرار

      یعنی خبرگزاری ایسنا نمیداند که جای حزب در مجلس است نه در کوههای قندیل!و یا خودش را به نفهمی و خریت زده است که یک گروهک تروریستی را که همه اروپا و حتی آمریکا آن را در لیست تروریستها قرار داده اند و دستش به خون هزاران نفر آلوده است را حزب خطاب نکند.همین سه روز پیش بود که شاخه ایرانی گروهک تروریستی پ ک ک یعنی پژاک دو نفر از جوانان این مملکت را به شهادت رساند آنوقت این خبرگزاری نادان یک گروهک تروریستی را حزب مینامد.خوب بود به جای پرداختن به خزعبلات یک تروریست جانی کثیف اخبار مربوط به شهادت جوانان این سرزمین در مرزهای غربی را دنبال میکردید تا شرمنده شهدا نشوید و گرنه ترکیه خود از پس یک مشت تروریست بزدل ترسو به راحتی برمی آید.التماس تفکر

    • بهرام

      سرانجام همه تروریستهای کثیف و بزدل مانند داعش و پ ک ک و پژاک نجس چیزی جز تباهی نیست.برترینها به خبر گروه تروریستی منحوسی میپردازی که چشم بر خاک پاک این وطن دارد و چند روز پیش دو نفر از جان برکفان نیروی انتظامی را شهید کرد؟چه کسی به تهدید یک تروریست گوش میکند آنهم تروریست منحوس و ترسویی که مثل موش در سوراخ سمبه های کوه قندیل لانه کرده است.

    • بدون نام

      یه جوری نوشتی پ ک ک ترکیه را تهدید کرد من فکر کردم میخاد موشک هسته ای بزنه!تهدید دومین ارتش بزرگ ناتو توسط یک تروریست شکست خورده و به آخرخط رسیده همانند تهدید شیر توسط یک موش میمونه!خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین ارتش حدود سی هزار کشته داده در دو دهه مبارزه پ ک ک ارتش دوم هیچ وقت جرات ورود به قندیل نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج