adexo3
۷۲۹۴۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش توفیقی به عدم معرفی اش به مجلس

جعفر توفیقی درباره دلیل عدم معرفی وی به مجلس، این موضوع را از اختیارات رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: توضیح خاصی واقعاً نمی توان داد، به هر حال معرفی وزرای پیشنهادی از اختیارات رئیس جمهور است و در نهایت مصلحت در این بوده و این گونه تصمیم گرفته شد.

خبرگزاری مهر: جعفر توفیقی درباره دلیل عدم معرفی وی به مجلس، این موضوع را از اختیارات رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: توضیح خاصی واقعاً نمی توان داد، به هر حال معرفی وزرای پیشنهادی از اختیارات رئیس جمهور است و در نهایت مصلحت در این بوده و این گونه تصمیم گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد دیگری از رئیس جمهور به منظور فعالیت در بخش دیگری از دولت و آموزش عالی دریافت کرده یا خیر، اظهار داشت: خیر. در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.

توفیقی اضافه کرد: بنده همیشه برای پیشبرد اهداف آموزش عالی و پژوهشی کشور تلاش کرده ام اما اینکه این همکاری به چه صورتی باشد هنور موردی اعلام نشده است.

سرپرست وزارت علوم درباره این موضوع که گفته می شود فرجی دانا از پیش برای معرفی به وزارت علوم تعیین شده بود و تغییراتی که توسط توفیقی در وزارت علوم صورت گرفته به معنای هموار کردن کار فرجی دانا در وزارت علوم است، تصریح کرد: نخیر، این چنین نیست. هر تصمیمی که من در این دو ماه گرفتم مربوط به سیاستها، تشخیص و تجربه خودم در آموزش عالی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای وزارت علوم هیچ گزینه ای بهتر از دکتر توفیقی نیست/ ایشان در این مدت اقدامات شجاعانه و اصلاح طلبانه ای داشتند که بسیار هم مورد توجه و حمایت دانشجویان میباشند / آقای روحانی باید بداد که حمایت مردم از او مشروط است و اگر بخواهد از شعارهای اصلاح طلبانه خود و از اصلاح طلبان عزیز مثل اقایان: خاتمی و عارف و توفیقی و ... عدول کند و بگذرد همانند احمدی نژاد مود خشم مردم واقع خواهد شد

      پاسخ ها

      • مجید

        حمایت شمااز رئیس جمهور تاهمینجا بود؟ واقعامتاسفم.ماتومملکت مشکلات زیادی داریم که بایدحل بشه الان وقت این حرفها نیست. همه بایدازرئیس جمهورحمایت کنند.تازه اول راهه.

    • بدون نام

      بنده خدا راحت شد از دست یک مشت افراطی چماق دار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج