جاباما
۷۲۹۷۴۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نامه سرگشاده سفرای اتحادیه اروپا به ترامپ

سفرای ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا به همراه نماینده این اتحادیه در سازمان ملل طی نامه‌‌ای سرگشاده به شدت نسبت به سیاست‌های تجاری ترامپ انتقاد کردند.

خبرگزاری فارس: به نقل از اسپوتنیک، سفرای ۲۸ کشور عضو هیأت اتحادیه اروپا در واشنگتن و نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل طی نامه‌ای سرگشاده شدیداً نسبت به سیاست‌های ناعادلانه تجاری کاخ سفید انتقاد کردند.

در این نامه که توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، آمده است: همانند همه شراکت‌های تجاری چشم‌انداز اقدامات یک‌جانبه یک طرف برای زیان‌ رساندن به طرف مقابل کل منافع دو جانبه روابط تجاری را به خطر می‌اندازد.

اعمال تعرفه گمرکی بر واردات فولاد و آلومینیوم از اروپا یکی از بزرگترین اقدامات آمریکا در این مسیر است و تصمیم کاخ سفید برای اعمال تعرفه گمرکی برای واردات خودرو نیز سیاست‌هایی از این دست محسوب می‌شود.

سفرای اروپایی در این نامه آورده‌اند که اتحادیه اروپا یکی از اصلی‌ترین مقاصد کالاهای صادراتی آمریکا است و با توجه به اقدامات آمریکا تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تعرفه گمرکی برای کالاهای آمریکایی قابل پیش‌بینی بود.

سفرای اروپایی در این نامه از واشنگتن خواسته‌اند تا بر موضوعاتی نظیرحل مشکلات بازارها، حرکت به سمت نظام تجارت بین‌المللی عادلانه، بهبود دسترسی به بازارها، حمایت از حق مالکیت معنوی و همچنین کاهش تعرفه‌های گمرکی بین اتحادیه اروپا و آمریکا متمرکز شوند.

آمریکا طی هفته‌های گذشته اعمال تعرفه گمرکی برای فولاد و آلومینیوم به ترتیب ۲۵ و ۱۰ درصد را برای واردات از اروپا کلید زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداخیرتون شمارامشگلات خودمانراحل کردیدحالادلسوزاروپاشدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج