۷۲۹۷۸۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ابقای شش رئیس در کمیسیون‎های مجلس

 پس از انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس، نوبت به انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه کمیسیون‎های تخصصی مجلس رسید که امروز در اغلب کمیسیون‎ها برگزار شد.

خبرآنلاین: پس از انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس، نوبت به انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه کمیسیون‎های تخصصی مجلس رسید که امروز در اغلب کمیسیون‎ها برگزار شد.

روسای شش کمیسیون قضایی، عمران، شوراها، برنامه و بودجه، انرژی و اقتصاد ابقا شدند. اما روسای کمیسیون های بهداشت و آیین نامه داخلی مجلس تغییر کردند.

کما اینکه اللهیار ملکشاهی به عنوان رئیس، یحیی کمالی پور و محمد کاظمی به عنوان نواب اول و دوم کمیسیون حقوقی مجلس انتخاب شدند. جلیل رحیمی جهان آبادی و حسین رضازاده دبیران اول و دوم شدند و حسن نوروزی نیز به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

همچنین محمدرضا تاج گردون برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس کمیسیون بودجه مجلس انتخاب شد. هادی قوامی و جهانبخش محبی نیا نواب اول و دوم رئیس این کمیسیون شدند.
محسن بیگلری و علی کاظمی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون انرژی مجلس نیز، فریدون حسنوند به عنوان رئیس این کمیسیون ابقا شد، حسین امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند. اسدالله قره خانی سخنگو شد و قاسم ساعدی و کوروش کرم پور حقیقی به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

ریاست کمیسیون عمران نیز در اختیار رضایی کوچی باقی ماند. ابوالفضل موسوی بیوکی و سیداحسن علوی نواب اول و دوم رئیس شدند. حسین نیازآذری و علیم یارمحمدی به عنوان دبیران کمیسیون و صدیف بدری به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدند.

پورابراهیمی نیز بار دیگر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شد. حسن حسینی شاهرودی و عین الله شریف پور به عنوان نواب اول و دوم رئیس، معصومه آقاپور و سیدتقی کبیری به عنوان دبیران اول و دوم و زهرا سعیدی به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون شوراها هم بار دیگر محمدجواد کولیوند را به عنوان رئیس انتخاب کردند. امیرخجسته و سیدحمیدرضا کاظمی را به عنوان نایب رئیس اول و دوم و اصغر سلیمی را به عنوان سخنگو انتخاب کردند. اعضای این کمیسیون همچنین پروانه مافی و سهراب گیلانی را نیز به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون برگزیدند.

اما در کمیسیون بهداشت، شهریاری جایگزین نوبخت در ریاست کمیسیون شد. اعضای کمیسیون بهداشت مجلس حسینعلی شهریاری را به عنوان رئیس، مرتضی خاتمی و محمدنعیم امینی فرد را به عنوان نواب رئیس اول و دوم، منوچهر جمالی و احمد حمزه را به عنوان دبیران اول و دوم و حیدرعلی عابدی را به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب کردند.

اعضای کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی نیز غلامرضا کاتب را به عنوان رئیس، عباس پاپی زاده و مهرداد لاهوتی را به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب کردند. عزت الله یوسفیان ملا سخنگو شد، علی اکبری و محمد عزیزی به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بررسی

      بابا برید وضع سکه رو درست کنید
      یارو 25 هزار تا یکماهه سکه ثبت کرده الان 25 میلیارد تومان گیرش اومده هیچ محدودیتی هم نداشته خزانه مملکت رو خالی کردن و کسی حالیش نشد برید ببینید یارو کیه و بچکسی وصل بوده و پولش از کجا اومده
      چه رانت عجیبی بوده اینکار
      عجیبتر اینکه بجای یکماهه یکهفته زودتر تحویلش دادن
      علی برکت ا...
      خداییش باید مجلس وارد اینکار شه و بررسی کنه
      اینه توقع منه شهروند از مجلس

    • مشتی

      مجلس را که دیدید آبروی ایران در خطر است اگر به اندازه نماینده ها مدیر استخدام کنید نمی توانید به مجلس نظم بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج