۷۳۰۶۵۲
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

تولیدات لوکس پناهنده سوری در بازار فرانسه

هنگامی که دانیال عیسی، طراح ۳۰ سالۀ سوری مجبور به ترک سوریه و اقامت در فرانسه شد، آینده‌ای ناروشن مقابل خود می‌دید. او در سال ۲۰۱۴ میلادی قدم به خاک اروپا گذاشت و اما در نهایت موفق شد برند تجاری خود را بخوبی در این سوی جهان معرفی کند و کفش‌های کتانی لوکس خود را به ثروتمندان پاریس و هالیوود بفروشد.

برترین ها: هنگامی که دانیال عیسی، طراح ۳۰ سالۀ سوری مجبور به ترک سوریه و اقامت در فرانسه شد، آینده‌ای ناروشن مقابل خود می‌دید. او در سال ۲۰۱۴ میلادی قدم به خاک اروپا گذاشت و در حالی رهسپار فرانسه شد که نه این کشور را به درستی می‌شناخت و نه مردم آن را؛ اما در نهایت موفق شد برند تجاری خود را بخوبی در این سوی جهان معرفی کند و کفش‌های کتانی لوکس خود را به ثروتمندان پاریس و هالیوود بفروشد.

تولیدات لوکس پناهنده سوری در بازار فرانسه

به نقل از یورونیوز، زادگاه دانیال عیسی شهر حمص سوریه است و مشوق او برای ورود به این حرفه مادربزرگش بوده که خیاطی و برش را نیز به او آموخته است؛ آنهم در حالی که تمام خانواده مخالف این کار او بودند و مد را حرفه‌ای مختص زنان و محدود به طراحی لباس برای زنان می‌دانستند.

تولیدات لوکس پناهنده سوری در بازار فرانسه

دانیال عیسی درنهایت در دمشق در رشته مد تحصیل کرده و کارگاه و فروشگاه خود را نیز در پایتخت سوریه دایر می‌کند. اما با آغاز درگیری‌های داخلی مجبور می‌شود که آرزوی کار در این حرفه در سرزمین مادریش را رها کند و در شهر لیل در شمال فرانسه ساکن شود. او می‌گوید که ترک دمشق و رها کردن سرمایه گذاری که در آنجا انجام داده بود، برای او خیلی سخت بوده است.

تولیدات لوکس پناهنده سوری در بازار فرانسه

کفش‌های کتانی‌ طراحی شده توسط او هم اکنون در فروشگاه‌های مختلفی در بورلی هیلز، پاریس و همچنین جزیرۀ کورس فرانسه به فروش می‌رسند و بازیگرانی همچون ووپی گلدبرگ از هالیوود خریدار کفش‌های او هستند. دانیال عیسی امیدوار است که تا دو هفته دیگر، اولین فروشگاه خود را نیز افتتاح کند.

بهای کفش‌های دست‌دوز ساده اما شیک طراحی شده توسط او حدود ۳۳۰ یورو (۳۹۰ دلار) است؛ کفش‌هایی که همواره کلماتی امیدبخش مانند آزادی، بوسه و صلح روی آنها نقش بسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم. بشار اسد جانی لیاقت نداره.

    • بدون نام

      اگه ایرادی نداره و منعی شرعی ندارد بگید تا یه جفت سفارش بدم ، میخوام کیفیتشو ببینم.رفتم راحتی گرفتم فروشنده بانرخ دلار برام حساب میکرد که الان ۶۵۰ باید بفروشیم اما شما ۷۰ تخفیف ویژه داری!! حال کردم با منطقش ولی چون چندسال استفاده میکنم خریدم ، یک جفت راحتی مارک ایرانی خریدم شب عید چهار بار پوشیدم وناچار شدم کنار جاکفشی بندازم ....چون انگاری کفش ضدمین پام بود وراه نمیتونستم برم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج