adexo3
۷۳۲۹۵۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

یک نماینده: دولت پاسخگوی آشفتگی‌ها نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت برخی نمایندگان مبنی بر پشیمانی از حمایت از دولت، نشان می‌دهد که سینه چاکان دولت دیگر حاضر نیستند اعتبار سیاسی خود را به دولت گره بزنند.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت برخی نمایندگان مبنی بر پشیمانی از حمایت از دولت، نشان می‌دهد که سینه چاکان دولت دیگر حاضر نیستند اعتبار سیاسی خود را به دولت گره بزنند.

احمد علیرضابیگی در خصوص نابسامانی‌های اقتصادی، گفت: متاسفانه شاهد نابسامانی‌های اقتصادی در کشور هستیم و عملا سیاست‌های دولت پاسخگوی این آشفتگی جدید اقتصادی نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمار کارآفرینان در کشور که در سال ۹۰ یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بوده در سال ۹۵ به ۸۰۰ هزار نفر تقلیل یافته است، به عبارت دیگر ۴۰۰ هزار نفر کارآفرین یا خانه نشین شده‌اند و یا در زندان به سر می‌برند و یا کشور را ترک کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: اگر متوسط اشتغال هر کارآفرین را ۲۰ نفر در نظر بگیریم، با احتساب خانواده های این افراد، ۸ تا ۱۶ میلیون نفر نان آوری ندارند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی امروز خود را در افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ کالاهای اساسی نشان می دهد که حکایت از نابسامانی بزرگ اقتصادی دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: دولت از پاسخ دادن به نیازهای مردم عاجز است و به همین دلیل طرحی دارد که مردم به نحوی اعتراضات خود را به کارکرد دولت در مکان های تعیین شده اعلام کنند. به جای اینکه انرژی دولت صرف حل مشکلات مردم شود و مردم احساس کنند که اراده ای در دولت برای رفع مشکلات وجود دارد، دولت مکان هایی را پیش بینی کرده تا مردم با تجمع اعتراضات خود را بیان کنند.

علیرضابیگی اظهارداشت: این تجمعات در شرایط اقتصادی فعلی موجب از هم گسستگی بیشتر اوضاع کشور و جریح تر شدن دولت های بیگانه در مذاکرات و در مواجهه با دولت ما خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این صورت دولت با موضع ضعیف تری در مذاکرات حضور خواهد یافت و مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی دولت اشتباه است، گفت: به نظر می رسد فقدان برنامه ریزی دقیق در دولت موجب سردرگمی و کلافگی دولت شده که باید هر چه زودتر برای آن چاره جویی کرد. متاسفانه قوه مجریه که باید در خانه ملت حاضر شده و مشکلات خود را بیان کند، از پاسخ دادن با ترفندهای مختلف طفره می رود. جمعی از نمایندگان مجلس نیز در این مسیر ناصواب دولت را همراهی می کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت برخی نمایندگان مبنی بر پشیمانی از حمایت از دولت در انتخابات نشان دهنده این است که سینه چاکان دولت دیگر حاضر نیستند اعتبار سیاسی خود را به دولت گره بزنند اما متاسفانه دیر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      شما خوبین مگه نه اینکه شما هیچ کاری نیمکیند به ما اگه باشه اصلا چیزی نیمگیریم به قول یکی اصلا اینقدر بمونه که تحریم مگه کسی به فکر ا هست همش ضربه میزنن شما جز اینکه تبصره بزنی چه پاسخی دارین بدین الان یا ما کم عقلیم یا پرتوقع

    • مهدی

      دلواپسان و کاسبکاران و مقام پرستان و شیفتگان قدرت ...زحمات طاقت فرسایتان ببار نشست ...میتوانید هلهله کنید ...چوبهایتان چرخ دولت و ملت راشکست ...حالا بروید ازاتاقهای فکرتان یک کوتوله سیاسی مثل همان هاله نور را آماده پرش فرمایید....همین را میخواهید....مبارکتان باشد...

    • بدون نام

      خو به جهنم نباشه تا ۱۴۰۰ مردم خودشون خواستن ابنه دیگه هرآشی مزه‌ای میده

    • منوچهر شمسی

      آقا ممکنه مسئولیت های دولت را لیست کنید تا بدانیم دیگه مزاحم نشیم .

    • بدون نام

      اصلا یک هفته دولت تعطیل بشه مردم خودشون راحت تر باهم کنار میان و مملکت و اداره میکنند.
      اینهمه مصوبه و لایحه و قانون تصویب شده کدوم گره از مشکلات مردم بازشده
      مسوولین فقط نظاره گرند
      اگر میخواستند پاسخ مردم بدهند و در صدد حل مشکلات مردم بودند که الان وضع مملکت این نبود

    • بدون نام

      به جای اختصاص دادن مکان برای تجمع و اعتراض مشکلاتی که خودتان هم میدانید چی هست حل کنید حتما باید یک عده جمع شوند و اعتراض کنند تا دولت به فکر حل مشکلات بیفتد.مشکلاتی که میدانند چه هست

    • بدون نام

      یکی از عوامل آشفتگی خود جنابعالی هستید حیف که شما نماینده ی تبریز هستی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج