adexo3
۷۳۴۱۷۷
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

اختلاس در اداره کل راه و شهرسازی کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده اختلاس در اداره کل راه و شهرسازی استان و امور عشایری جنوب استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده اختلاس در اداره کل راه و شهرسازی استان و امور عشایری جنوب استان کرمان خبر داد.

یدالله موحد امروز ۲۹ خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: طی یک ماه گذشته بر اساس گزارش دیوان محاسبات استان پرونده اختلاس حدود ۲ میلیارد تومان توسط دو نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی مطرح شده که در این راستا مظنونین بازداشت شده و پرونده در حال طی روند کارشناسی است.

وی ادامه داد: در مورد دیگر، براساس گزارش اداره کل اطلاعات استان مشخص شد مفاسدی در گمرکات کشور رخ می دهد که ارزیابی کالاهای موضوع اظهارنامه های وارداتی که از طریق کارشناسان و برخی کارمندان گمرک صورت گرفته است، مورد بررسی قرار گرفت.

موحد با بیان اینکه در این پرونده موضوع رشوه به کارشناسان و اظهارنظر خلاف واقع صورت گرفته بود، اظهار کرد: این موضوع در کرمان کشف و مشخص شد کارشناسان این اداره مشمول این وضعیت بوده و تعداد از کارمندان گمرک در شهرستان کرمان و مرتبطین آنها در سیرجان و بوشهر شناسایی و دستگیر شدند که از ۱۰ نفر بازداشت، ۴ نفر کارمند گمرک و بقیه کارشناس ارزیابی بوده‌اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: برخی به بزه خود اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی این پرونده در حال انجام است.

وی به دیگر پرونده اختلاسی در استان اشاره کرد و گفت: همچنین دو فقره پرونده اختلاس اداره کل امور عشایری، اتحادیه عشایری و اتحادیه تعاون روستایی جنوب استان در حال رسیدگی است که تخلفات و جرائم مالی آن سنگین و عددی در حدود ۳ میلیارد تومان توسط اداره کل اطلاعات اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا همتون رو لعنت کنه ...

    • محمد

      به به چشمم روشن
      ما عشایر جنوب نان خوردن نداریم
      شاهکار حضرات را ببین

    • بی سرزمین

      خداروشکر دونفربودن ودومیلیارد بردن والله وجدان داشتن .فکر کردم چند هزارتا.بردن

    • بدون نام

      ماشاالله همشون هم به پول کم قانع نیستند.چون=آب که از سر گذشت که گذشت،چه یک وجب چه صد وجب

    • رفیعی نسب

      این جوری میخواین بافساد واختلاس مقابله کنید حالا دستگیرش نکردن یافرارکرده رفته خارح ایناهمه نتیحه چی خودتان بهتر میدانید

    • بدون نام

      تازه باخبری شدی ارزیابهای گمرکها دیگه سیر شدن نیازی به پول ندارند شما تازه بیدار شدی بخوابیدی ملمکتو سیل برده یه تیم قوی قوی قوی قوی قوی میخواد اداره کنه وسلام

    • بدون نام

      اگه گذاشتن مثل خاوری راحت از حلقومشون بره پایین چی کارشون دارید بدبختا یه سفره پهنه اجازه بدید اینا هم ازش بخورن فعلا که مملکت ما رو اختلاس داره می چرخه خوب هم جواب داده آب از آب تکون نمی خوره والله

    • بدون نام

      ای بابااین که مبلغی نیست ماتاسه هزارمیلیاردشم چشم وگوشمون پره اونوقت چندرقازروحقوقها گذاشتن میگن همسان سازی کردیم

      پاسخ ها

      • سید محمد صادق موسوی

        همون سه هزار ميليارد دلار آقای احمدی نژاد که آخرش هم معلوم نشد که چی شد و اسمی هم از ش نیست اینکه چیزی نیست در برابر اون بخور بخور هست ببم بچاپ بچاپ هست ببم هیچکس به هیچکس نیست ببم

    • بدون نام

      علي بركت الله....

    • مهدی

      یه چند وقتی بود ...هیجان نداشتیم...

    • سيد

      لطفا بفرماييد كجاي اين مملكت غارت نشده حتما جواب ميديد لواسان يك خونه خرابه ١٠٠٠٠ متري

    • سعید

      هردم ازین باغ بری میرسد

      تازه تر از تازه تری میرسد

    • بدون نام

      چهار میلیون مسول،،،بی وجدان در ایران که محاکمه هم نمیشن

    • کامبیر

      قانونی که نیست اختلاس کردپارتی هاحلش می کننند!دولت هم باگران کردن هرچیز ازجیب ملت جبران می کنه مثل دادن پول به مردم بابت موسسه های مالی اوناخوردند(به خاطرپول وسودبیشتروطمع)تجمع می کننددولت ازجیب ملت می بخشه!؟

    • بدون نام

      بابااختلاس ودزدی کدام سازمان نیست
      همه میخوان بخورن برن کانادا
      الامصب خاوری الگوی خیلی ازمدیرا ن ماست

    • امراله مهماندوست

      چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
      چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم که مرکز شهرستان جهرم که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
      چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
      چرا ...
      چرا ...
      چرا ...
      چرا ...
      ...
      این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان مرکز استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) را محاسبه کنید فاصله ای از حدود 49 کیلومتر تا ۹۹ کیلومتر بیشتر نمی شود اما اگر فاصله شهر لار و شهر جهرم را که در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته اند با مراکز شهرستان های جنوبی استان فارس محاسبه کنید در فاصله ای تا بیش از دویست کیلومتر قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای جهرم و لار شهر خنج بایستی به عنوان مرکزی برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس قرار می گرفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج