اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۴۳۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

نطق نماینده مجلس در اعتراض به دو مداح

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی جز با حمایت ازرئیس جمهور میسر نمی شود، حمایت همه جانبه از وزرای پیشنهادی را از نمایندگان مجلس خواستارشد.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت): عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی جز با حمایت ازرئیس جمهور میسر نمی شود، حمایت همه جانبه از وزرای پیشنهادی را از نمایندگان مجلس خواستارشد.

پیرموذن در نطق میان دستور خود با اشاره به برخی ازتندروی ها گفت: نمایندگان مجلس به جغرافیای حقوق فردی واجتماعی خود خوب احاطه دارند، مشروح نطق این نماینده مجلس را در ادامه می خوانید.

به نام خالق هستی‌بخش که عشق اهل بیت،‌ امام راحل، رهبر عزیز و و محبت ایران و ایرانی را در دلهایمان به ودیعه نهاد و نعمت نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتدال و تدبیر و گفت‌وگو، انس و صلح را به ما ارزانی بخشید.

هموطن پر پروانه ما را بپذیر، عشق دل دیوانه ما را بپذیر

یک روز دگر مانده به پیمان غدیر، تبریک صمیمانه ما را بپذیر

با عرض سلام و احترام و ارادت وتبریک طلوع آفتاب امامت حضرت علی (ع)

ایرانیان که فر کیان آرزو کنند، باید نخست کاوه خود جستجو کنند،

مردی بزرگ باید و عزمی بزرگتر، تا حل مشکلات به نیروی او کنند

امروز با درایت رهبر معظم انقلاب، کیاست رئیس جمهوربا تدبیر دولت، حمایت ملت و انسجام داخلی جهانیان شاهد اعتلای موقعیت اقتدار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران و ایرانی بوده و از رهگذر گفت‌وگو و تعامل سازنده با منش اعتدال‌گرایی، احقاق حق ایرانیان عزت‌خواه را نظاره‌ گرند.

امروز جامعه جهانی به یمن توسعه‌های قابل توجه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و تکنولوژیک، سخت به یکدیگر وابسته شده است، انزوا و کناره‌جویی غیرممکن شده است.

امروز با نقش‌آفرینی غرورآفرین ایران، روزبه‌روز ابر سیاه جریان‌های تکفیری، طالبانی، القاعده که منطقی جز سلاح ندارند و توسط بیگانه و وهابی‌ها تغذیه می‌شوند و به نام اسلام چهره نورانی اسلام ناب را مشوه می‌سازند به سوی آینده درخشان افق‌های خود را در منطقه از دست می‌دهند.

تو ای پرگهر خاک ایران زمین، که والاتری از سپهر برین

هنر زنده از پرتو نام توست، جهان سرخوش از پرتو نام توست

متاسفانه عده‌ای با اظهارات و عملشان گویی قصد انتقام از ملت بزرگ ایران اسلامی و تلخ کردن کام ملت را دارند.

گفت‌وگوی نتیجه‌بخش ملت با ملل دیگر، نیازمند پشتوانه ملی قدرتمند و همکاری تنگاتنگ سه قوا و داشتن برداشت و تحلیل واحد از موضوعات با بهره‌گیری از تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه اشاره رهبر عزیز و بها دادن به انظارهای ایشان است.

رئیس جمهور تبلور اراده ملت است و از این رو هرگونه توهین به رئیس جمهور از ناحیه خودسر وسردارمصداق بارز توهین به مردم ایران محسوب می‌شود و با این اعتبارمان همواره قوه قضائیه به موقع مجدانه وارد عمل شود.

بزرگ فلسفه نهضت حسین این است، که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است

نه زیر ظلم برو نی به کسی ظلم بکن، که این مرام حسین است و منطق دین است

دو مداح، جوگیر مراسمات که گاهاً دین و اهل بیت دوستی شیعیان را فدای دنیا دیگران می‌کنند و اخیراً یکی از آنان درخصوص نحوه عمل نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی احتمالی رئیس جمهور به وزارت علوم ظالمانه فتوا صادر نموده است، بدانند که قاطبه نمایندگان عالم، ولایی، مردمی و آزاداندیش مجلس نیک می‌دانند بر صندلی‌هایی در مجلس تکیه زده‌اند که روزگاری محل جلوس مدرس‌ها بوده و خویشتن را بی‌نیاز از فتاوی اولتیماتوم‌های قیم‌مأبانه شما می‌بینند فلذا حریم جایگاه مقتدرانه مجلس را حفظ کنید و به منتخبین آگاه مردم و دلسوزان نظام بی‌مهری نکنید. نمایندگان به جغرافیای حقوق فرد و اجتماعی خود خوب احاطه دارند. آن سبو شکست و آن پیمانه ریخت.

دوست داشتن اهل بیت بدون عمل به سیره آنان فایده‌ای ندارد. امام خمینی (ره) می‌فرمایند از نشانه‌های دانشمند و عالم،‌ دانستن راه و روش گفتار است.

منزوی هرگز مزن بیهوده لاف عاشقی، این حسین تنها یک عشق دارد آنهم زینب است

دنیا بداند به مانند اهل بیت، مرام رهبر عزیز محبت و گذشت است، برخی همکار و غیرهمکار، با انتصاب نظارت و اظهارات غیرموثق به ایشان، به شأن ولایت فقیه و شخصیت رهبر مکرم جسارت و ستم ناآگاهانه روا ندارند.

سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور با شناختی که از شخصیت جذاب و مفیدشان داریم با فداکاری، پاکدشتی، با خلوص و حسن نیت همکاری رئیس جمهور را پذیرفته‌اند، امیدوارم این چکیده‌های باکفایت و کاربلد معتدل و اهل مشورت مورد حمایت کامل همکاران گرامی قرار گیرند.

بی‌تردید تحقق حماسه اقتصادی، حل مشکلات بودجه‌ای، معضلات حاد زیست‌محیطی و نارسایی‌های معیشتی ملت و احقاق حقوق مسلم هسته‌ای و غیرهسته‌ای کشور با حمایت از رئیس جمهور و برنامه‌های دولت میسر است.

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم، جامه کس سیه و دلق خود ارزق نکنیم

جانم فدای رهبر، عزت ایرانی مستدام
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amin

      خدا وکیلی مملکت از این شلم شورباتر داریم ؟
      متاسفانه در هیچ برهمه ای شعبان بی مخ ها ول کن نیستند
      مانده ایم از اینکه مداح را چی به سیاست ما بیاید همه چیزمان بهم بیاد

    • ترسو

      اقای پیر موذن ! یه کمی واسه این حرفا دیر نیست ؟؟؟ تو این چند سال کجا تشریف داشتین ؟ حالا همگی شیر شدین ؟ البته از نوع پاکتی !!!! 4 سال دیگه نه.. همین ..دو روز دیگه اگه بر گرده همین شماها نمایندگان عصاره فضیلت مردم !!!!؟ دوباره اولین پاچه خوارانش خواهید بود ! مردم گناهان شماها رو بیشتر از خود اون میدونن.

    • علي

      پيامبر فرمود:به چهره مداحان خاك بپاشيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج