۷۳۵۴۰۳
۱۹ نظر
۵۰۴۳
۱۹ نظر
۵۰۴۳
پ

ادعای زن ۴۰ ساله: شوهرم با «هایده» رابطه دارد!

زن ۴۰ ساله ای به نام نادره که بخاطر کارتن خوابی دستگیر شده است به دادیار پرونده گفت: ۱۵ سال قبل وقتی با محسن ازدواج کردم زندگی شیرینی داشتم اگرچه او وضعیت مالی مناسبی نداشت اما می گذشت تا اینکه بچه ام به دنیا آمد و بیش از گذشته شادمان کرد.

رکنا نوشت: زن ۴۰ ساله ای به نام نادره که بخاطر کارتن خوابی دستگیر شده است به دادیار پرونده گفت: ۱۵ سال قبل وقتی با محسن ازدواج کردم زندگی شیرینی داشتم اگرچه او وضعیت مالی مناسبی نداشت اما می گذشت تا اینکه بچه ام به دنیا آمد و بیش از گذشته شادمان کرد.

وی افزود: همزمان با زن شوهرداری به نام هایده آشنا شدم که شوهرش توزیع کننده مواد مخدر بود و بیشتر اوقات تنهایی ام را کنار او سپری می کردم. هایده گاهی برای مصرف مواد مخدر به منزل ما می آمد ابتدا خودش می گفت اعتیاد آلودگی است اما بعدها با تغییر رفتارش پی بردم که او خیلی از شوهرش دلگیر است و دنبال محبت است به او محبت کردم تا اینکه معتادم کرد و فهمیدم او به دنبال محبت شوهرم بود و من غافل بودم.

نادره ادامه داد: این گونه بود که آلوده مواد شدم و محسن هم با وسوسه های هایده به خلوتی او رفت در چشم برهم زدنی آواره خیابان ها شدم و حالا نه می دانم محسن و بچه ام کجاست و نه می دانم قرار است چه بلایی سرم بیاید.

بنابه این گزارش؛ وقتی دادیار دستور داد تا خانواده نادره شناسایی شوند مشخص شد شوهرش و بچه اش بارها در جست و جوی او هستند.

محسن وقتی در برابر دادیار قرار گرفت گفت: هایده زندگی مان را نابود کرد. او دنبال من بود اما من نادره را دوست داشتم و هیچگاه با هایده رابطه ای نگرفتم اما نادره در توهم شیشه تصور می کرد من و دوستش رابطه داریم و با همین تصورات از خانه فرار کرد و من تا امروز در جست و جویش بودم چون دوستش دارم.

این گزارش حاکی است؛با دستور دادیار نادره به کمپ انتقال یافت تا بعد از درمان به نزد شوهر و بچه اش بازگردانده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا مطلب رو بزرگش میکنین.خوب بنویس شوهرم با زنی به نام هایده رابطه دارد

    • بدون نام

      هر دو دروغ گو

    • بدون نام

      خب خداروشکر عاقبت بخیرشد انشالله بتونه ترک کنه وقدرشوهروفرزندش روبدونه خدالعنت کنه زنان شیطان صفت رو

    • بدون نام

      هایده !!!!

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      هایده چه زن کثیفی بوده که میخواست زندگیشون رو نابود کنه ...

      پاسخ ها

      • صالحی هستم

        خدالعنت کندهایده رااینازن نیستن اشغالن

    • بدون نام

      مرد خوبو هیچکس نمیتونه بگیره

    • بدون نام

      خو این چه ربطی به مهستی داش.

    • بدون نام

      اینم اولین خبروکامنت میذارم چون بهانه هست،اسم دیگه نداشتید؟ هایده ، نادره،شیرین،المیرا، نگار.......بهروز، داریوش، ناصرو........فقط گوگوش مونده که اونم نمیشه نوشت چون اسم نیست!!!!! میدونی ناظرمیخوام بگم اون آموزشی که دادن به ما غلط بوده ودر راستای رسیدن به اهداف خودشون حتی مجری تلوبزیون رو هم ازچشم مردم انداختند! چون امثال شریعتمداری مدرس خبرنگاران ونمایندگان ان بوده اند!!! این خبر ارزشی نداره ولی نمیدونم بتونم دوام بیارم یانه؟ اگه ژاپنی و چینی وقتی یک قربانی در حوزه اختیاراتی او رخ میدهدیا استعفا یاخودکشی میکنن!!!!!! من باننگ تلویزیون چه کنم.......یابگید مسئولین رسوایی تلویزیون خودشون بندازن پائین از ساختمان شاید ارام گرفتم.....من نه از حزب راست و نه چپ ونه محافظه ، نیستم! کمی از مسلمانی مانده در وجودم وایرانی م. ! میدونم چاپ نمیکنی اما مینویسم تا دق نکنم که شاید آرام بگیرم.....آرزوی مرگ میکنم بااینکه در نوجوانی از تیرو موشک صدام جان سالم بدر بردم اما ای کاش مرده بودم که نه کارتن خواب میدیدم نه میهمان چندصدمیلیونی که آخرسر راهش ندهند وابروی مملکتم را بردند به بهانه موی یک نفر!!! متنفرم ازت تلویزیون همین....

    • دروغگو

      ای بابا، برای چی برخی از این مردها کارها و اشتباه های خود را نادیده میگیرند و با ریاکاری و فریب حرف میزنند، اگر چنانچه این مرد با زن دیگری ارتباط نداشته چطوری پس از ردگیری هایده، شوهر نادره فوراً پیدا شد که در حال جستجوی نادره همسرش بود، خدایا این چشمان پاک را از من نگیر، واسلام

    • بدون نام

      چه تیتر مسخره ای...

    • بدون نام

      کاربردروغگو عزیز چون وفتی نشست ماهانه سخنگوی قضاء بااطلاع ندارم و دردست بررسی هست به اخبار ناصحیح وناکارامدوالبته شایعه دامن زده میشه وبعد شبکه اجتماعی مقصرشناخته میشود!!! اشکال ازسیستم هست که برخلاف دنیا اخبارناشفاف رو منتشتر میکنن تا هایده و نادره ها رو فقط منو شما مثل بچه ها بشنیم پازل کامل کنیم....! شوهر نادره و هایده ازاول بودند فقط نادره طفلی گم از فشار روانی آواره خیابون شده والان با یه توهم خبر به پایان رسید!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریشه دروغ ومکرفقط زن....

      • دروغگو

        کاربر گرامی 15/34الهی قربونت برم از لطف شما ممنونم ولی بعرض شما برسونم که اینکه من و شما و دیگران با علم به اینکه اکثر این خبرها دروغ و ساختگی و یا تخیلات نویسنده آن مکان است، فقط اولاً بعلت بیکاری و دوم سرگرمی وارد این معقولات میشویم جون بارها یک خبر را چند گونه و از چند زاویه مختلف مثل فیلم های قدیمی معروف به فیلم فارسی نشر می نمایند مجدد از لطف شما و همچنین درایت و شعور شخصی شما بزرگوار متشکرم

    • سلام

      آخه نادره خانم خودتم جنست شیشه خورده داشته چرا میاوردیش خونتون که موادمصرف کنه ؟که بعدش اونو دوست شوهرت بدونی!اینا بهانست سعی میکردی ازهمون اول دوستی نکنی باهاش خداوند به انسان عقل داده .همون ارتباط ناصحیح خودت باعث از هم پاشیدگی زندگیت شده!

    • باران

      چه شوهر خوبی الانا کم پیدا مبشه بیشور نادره قدرشو بدون

    • باران

      منم میگم خدایا مگه هایده نمرده چجوری ارتباط داشته هایدهخخخخخ

    • بدون نام

      من فکر کردم با روح هایده ارتباط داره. آخه هایده یک اسم خاص هست و شما هم به عنوان همون اسم آورده اید. خدا بگم چیکارتون کنه که بلد نیستید تیتر بزنید که هم جذاب باشه هم به دروغگویی متهم نشید.

    • محمد پارسا

      سلام.من این مشکل رو دارم،پدرم معلمه ریاضیه و بدلیل معروف بودنش توی تلگرام برای هر کس و ناکسی نمونه سوال میفرسته، چند وقت پیش رفتم توی تلگرامش دیدم با یه دختر تبریزی همیشه در ارتباط هستش و هم سوال میفرسته و هم درد و دل میکنه.میترسم اون دختره زندگی پدرو مادرمو از هم جدا کنه.انشالا خداوند لعنت کنه زنایی که به مردای متاهل نزدیک میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج