۷۳۵۸۳۵
۴۸ نظر
۵۰۲۰
۴۸ نظر
۵۰۲۰
پ

همه به دنبال مقصر ماجرای پویول؛ تقاضای ۶۰۰ میلیونی، حواشی عادل یا نقش ضدانقلاب؟!

بلوای پویول ادامه دارد و روزنامه های صبح تهران هرکدام از نگاه خود به این ماجرا پرداخته اند.

برترین ها: بلوای پویول ادامه دارد و روزنامه های صبح تهران هرکدام از نگاه خود به این ماجرا پرداخته اند.

جوان: به بهانه موی پویول انقلاب را هدف گرفتند

این خبر غیررسمی که ظاهر پویول و موی بلند او سبب شده تا جلوی ورود او را بگیرند. موجی از حملات رسانه‌ای در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فضای مجازی را دربرمی گیرد. برخی منابع غیررسمی هم اعلام می‌کنند موضوع مو‌های پویول نیست و به رقمی مربوط می‌شود که قرار بوده به او برای حضور در برنامه بپردازند. به نظر می‌رسد دلیل دوم منطقی‌تر باشد چراکه به قول یکی از دوستان مرحوم آغاسی نیز در دهه ۷۰ وقتی در رسانه ملی شعر می‌خواند زلف‌های بلندی داشت و طی سال‌های اخیر هم خیلی‌ها در برنامه‌های مختلف سیما با زلف بلند حاضر شده‌اند و مشکلی هم پیش نیامده است، ضمن اینکه پویول اساساً ایرانی هم نیست. اما از همه عجیب‌تر سکوت رسانه ملی و نظاره کردن موجی است که علیه انقلاب ایجاد شده است.

این اصلاً خوب نیست که انقلاب اسلامی در چهلمین سالگردش متهم شود به اینکه به خاطر موی یک خارجی او را به برنامه راه نداده‌اند. اینجا لازم است برای صیانت از انقلاب در میان افکار عمومی به سرعت روابط عمومی سازمان یا هر شخص حقیقی دیگری واکنش نشان داده و فضای غبار آلود را شفاف نماید. اگر این کار را نکرد یا به موقع واکنش نشان نداد دود این انفعال و بی‌عملی به طور قطع به چشم انقلاب می‌رود. این انفعال اولین بار نیست که به اعتبار رسانه ملی خدشه وارد می‌کند. در ماجرای ضبط برنامه از مرحوم ناصر ملک‌مطیعی هم همین اتفاق افتاد.

جام جم: 600 میلیون تومان می خواست

شب بازی با اسپانیا و ساعاتی پیش از آغاز برنامه، خبر رسید که از حضور کارلس پویول در این برنامه جلوگیری به‌عمل آمده و شنیده شد که عادل فردوسی‌پور نیز به همین خاطر با حالت قهرآمیز از حضور در برنامه زنده خودداری کرده است.

آقای مجری زمانی هم که در برنامه حاضر شد با گلایه از این برخورد عنوان کرد، تلاش می‌کند به خاطر مخاطب این اتفاق رقم بخورد.

بنابر اطلاع هزینه حضور پویول در برنامه «۲۰۱۸» رقمی حدود ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. این ماجرا را البته از زاویه دیگری نیز می‌توان بررسی کرد، حضور و نقش واسطه و دلال‌هایی که از حضور چهره‌ها و ستاره‌های فوتبال سود کلانی می‌برند. در این رابطه به‌نام فردی بر می‌خوریم که ارتباط او با چهره‌های فوتبالی کشور اسپانیا عجیب است.

با مرور تصاویر صفحه شخصی این واسطه عکس او با ساموئل اتوئو، لویس فیگو و... به چشم می‌آید. این در حالی است که پس از انتشار خبر واسطه‌گری او در شبکه‌های اجتماعی، او صفحه‌اش را با بیش از ۱۲ هزار نفر دنبال‌کننده، از حالت عمومی به‌صورت خصوصی درمی‌آورد.

خروج ارز از کشور برای دعوت از چهره‌هایی که کمترین اطلاعاتی از فوتبال ایران دارند، آن هم از سوی برنامه‌سازان تلویزیونی و عنوان کردن این‌که این هزینه‌ها از سوی اسپانسر تامین می‌شود چه توضیحی دارد؟

فرهیختگان:فردوسی پور هوچی گر و پرحاشیه است

البته طرفداران پیگیر فوتبال ایران و حواشی آن که دوشنبه‌شب‌ها، پای شبکه سه و برنامه «نود» نشستند، ناآشنا با این شکل دوئل و جدل‌ها بین فردوسی‌پور با مدیران نیستند. مجری برنامه نود، به لطف حضور مستمرش در فضای رسانه ملی و متخصص شدن در مواجهه با مدیران این رسانه، یاد گرفته که روش در عمل انجام‌شده قراردادن مدیران را به خوبی پیاده کند. اما این شکل تعامل در برنامه‌سازی ویژه جام جهانی که مخاطبی به مراتب گسترده‌تر و عام‌تر از برنامه نود دارد، واقعا جای سوال دارد.

اینکه مصادیق دعواهای سازمانی روی آنتن و بین عموم مردم مطرح می‌شود نه‌تنها باعث تلخ کردن اوقات مخاطبان رسانه ملی می‌شود بلکه فرصت‌سوزی در شناساندن ظرفیت اجتماعی فوتبال به مخاطبان عام‌تر فوتبال این روزهای تلویزیون است.

برنامه‌سازان فوتبال ۲۰۱۸ به پویول که به تهران سفر کرده بود و نتوانست به تلویزیون بیاید، گفتند به خاطر وضعیت ظاهری‌اش، نمی‌تواند در تلویزیون ایران حضور داشته باشد و او هم در گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی، این مساله را مطرح کرد؛ مساله‌ای که می‌توانست به تسامح موقت مدیران صداو سیما با فردوسی‌پور پرحاشیه حل شود، با یک هوچی‌گری داخلی تبدیل به یک آبروریزی بین‌المللی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      درسته. مطلب خوبی بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوده پویول برگشته گفته به ظاهرش گیر دادن اونوقت توا میگی بخاطر پول بوده!! مگه قراره هر بازیکن معروفی میاد ایران تیم مارو کامل بشناسه! همه دوس دارن بازیکنای بزرگ جهان یه روزی بیان ایران این اراجیف چیه که بلغور میکنین! مگه عادل واسه خودنمایی این کارارو میکنه! برنامه ساخته برای مردمش و احترام قائل شده واسه بینندش و خاسته سنگ تموم بزاره و افراد بزرگ و اسم رسم دار تو برنامش بیاره این کجاش بده مردیکه!

      • بدون نام

        چی درسته اخوی؟؟؟؟؟ هر چی برا مردم خوبه غلطه و هرچی برا شما خوبه درسته؟؟؟؟؟

      • دوست مردم

        صدا سیما کار خوبی کرده.چرا باید در این اوضاع اقتصادی و بیکاری کارگرهای زحمتکش مون که به نان شب محتاجند و حاضرند برای یک میلیون یک ماه عرق بریزند و کارکنند ،فردی رو بیاریم که یک شبه ۶۰۰میلیون بدیم بهش هرچند اون فرد پویول باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مجیدچیلیس

        مشکل اینه که یه مشت آدم سیاسی ...توی تمام مسایل دخالت میکنن.

      • بدون نام

        بنده خدای ۱۴:۰۳
        الان این پول رفت تو جیب کارگر یا رفت تو جیب اختلاسگرا؟ واقعا کدوم؟

    • TNT2

      نمیدونم چرا وقتی اشتباهی میکنند عوض عذر خواهی د توجیه میکنند.حالا الکی ربطش دادند به پول .عمو بس نیست هرچی رو سر ملت شاخ دیدید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      زنده باد عادل....مسخره باد صدا و سیمای 85درصدی

      پاسخ ها

      • مریم

        اینا با این حرکتاشون میخوان هر چند وقت یکبار به مردم اینو یادآوری کنن که اختیار شما دست ماست؛ قدرت دست ماست و هر کاری دلمون بخواد میکنیم ؛ پس حواستونو جمع کنید که با ما درنیفتید

    • بدون نام

      ما که بخاطر قیافه مردم دنیا نباید رابطه خودمان را قطع کنیم .
      .... زمان این دقل بازی ها گذشته .
      از سیاست عقب هستیم از اقتصاد فلج هستیم .
      ....

    • pepero

      فقط بلدید چرت و پرت بنویسید
      عامو مورد داشتیم واسه ترک چونه ممنوع التصویر شده یارو
      یا به خاطرشباهت بازیگر با یه فرد سیاسی بیکار شده مثل اقا کوچول

    • بدون نام

      مقاله نویس محترم ما از این آبرو ریزیهای بین المملی زیاد داریم! خودش ناراحت نکن! اصلا تخصص ما همین است!

    • بدون نام

      عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      یعنی باز هم دشمن و توطئه؟

      این بهانه ها را عوض کنید خیلی تکراری شده یک علت جدید پیدا کنید

      خوب نگفتید در موهایش وسایل تصویر و شنود کار گذاشته بود

    • م

      اگه مشکل مبلغ بود، چرا تا تهران آوردنش؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. فکر کردن قرون وسطی هستش که هر چرتی خاستن بلغور کنن. اگه صحبت مالی بود که اسپانسر برنامه داره پولو میده نه صدا و سیما

      • بدون نام

        میخواستن حال عادل رو بگیرن و بهش بگن درسته بین میلیونها نفر محبوبی ولی حواست باشه حرف اول و آخرو ما میزنیم نه تو! کلا عقده گشایی و سواستفاده از قدرت و این داستانا

    • بدون نام

      هنوز که هنوز فکر میکنن دهه 60وهفتاده...واقعا متاسفم واسه این افکار پوسیده

    • بدون نام

      رسانه های داخلی اخبارشون مهندسی شده و کاملا دروغینه ...
      سانسور چی بسه دیگه

      پاسخ ها

      • سانسور

        اینجا هم مثله رسانه میلیمونه هر دو از یک جنسند.نظری که بابه میلشون نباشه تایید نمیکنند.اگه هم تایید کنند انقدر از سر و تهش میززند که یک نظر دیگه از توش در میاد

    • کامبیر

      اون بی مغزی که نگذاشت برنامه اجرا کنه موهای اون بدبود یامنشاکه دیشب نشون دادند!؟

    • بدون نام

      عادل درست میگه .نع شما

    • بدون نام

      بعله دیگه مانند دفه قبل اگر میومد یعده میگفتن مردم نون ندارن بخورن شما مهمون میلیونی دعوت کردی...الان ک نزاشتن بیاد میگن ای داد ای هوار بخاطر موی بلند ابرو کمند...هیچکسم بفکر ازدواج جوانان بی پناه نیس

    • reza

      دیدین گندش دراومد یه چی سرهم کردین

    • بدون نام

      چه ربطی به ضد انقلاب داره
      جدیدا هرچی میشه سریع میگن ضد انقلاب
      اصلا یک میلیارد بدن بهش
      اول که اسپانسر خودش دوست داشته پول بده
      دوم اگر همینه میخواست بده به اعراب مثل فلسطین عراق و...
      مشکلی نداشت که

      سریع به هرچیزی برچسب سیاسی نزنید

    • بدون نام

      ایران منفور ترین کشور تودنیا است بجز غزه یمن هیچ کشوری باما دوست نیست

      پاسخ ها

      • عزیز

        اوناهم جیره شون قطع بشه قطع رابطه میکنن

    • مرتضی

      این فردوسی پور هم که استاد حاشیه و جنجال!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فردوسی پور نبود فوتبال ایرانو ده سال پیش اب برده بود

    • بدون نام

      موضوع پول بوده اصلا چرا باید ارز کشور خرج اومدن اینا به تلویزیون بشه که چی؟مردم باپویول چکاردارن

      پاسخ ها

      • TNT2

        چیزی نگو عمو چه با اطمینان هم میگه موضوع پول بوده و از صدا و سیما حمایت میکنه .معلوم نیست از کدوم یکی از این صدا و سیمایی ها هستی ملت احمق نیستند عمو..اول موضوع پول و حل میکنند بعد به طرف میگن بیا پویول مگه لنگ پوله که بیاد ایران یهو دبه کنه و رقمی غیر از اون که طی شده بخواد؟طرف تو هتل ایران بوده پس بحث پول نبوده .

    • بدون نام

      پولی که مخواست قرار بود اسپانسر پرداخت کنه از جیب مبارک کسی نبوده درست تو مملکت ما کسی اختیار جیبشو نداره یه عده از جیب ملت میبرن هیچ کس صدا ش در نمیاد ازون طرف هم ی کی دلش مخواد پولشو اینطوری خرج کنه همه مدعی میشن مگه پول بیت المال بوده که البته اگه بود صداتون در نمیومد

    • امیر گرک یراق

      واقعا برای مدیران صدا و سیمای میلی جمهوری اسلامی ایران متاسفم ...تا کی باید عیب افتاده و بی فرهنگ باشید بس کنید دیگه حالم از همتون بهم میخوره شماها فقط به فکر منفعت خودتون هستید اصلا ملت ایران واستون هیچ اهمیتی نداره شما به 80 میلیون ایرانی توهین کردید باید از همه ی مردم عذرخواهی کنید و از سمت خود استعفا دهید ...

    • بدون نام

      ببخشید مگه پیمان حسینی بهترین دروازه بان دنیا رو برای مصاحبه نیاوردن تلویزیون به خاطر موهاش اجازه ندادن بیاد جلوی دوربین !! اونهم پول زیاد میخواست و قراردادش سنگین بود !! این روزنامه هایی که خودشون می نویسن و خودشون می خونن تا کی میخوان تا نوک دماغشون رو ببینن و عوامفریبی کنن به خدا خسته شدیم انقدر خزعبل شنیدیم از اینها

    • بدون نام

      مثلا رئیس شبکه سه خیلی خوشگله.

    • بدون نام

      این هماهنگی باید از قبل صورت میگرفت...نه زمانی که پویول در ایران است....چرا آبروی ایران را میبرید...والا من هم خجالت کشیدم

    • بدون نام

      آوردن این آقا که یهویی اتفاق نیفتاده.
      از همون اول میگفتند نه.
      اینقدر این بنده خدا نیاد اینجا.
      آبرومون تو دنیا بردید

    • بدون نام

      وقتی این روزنامه ها مطلب می نویسند آدم حالش بهم می خوره بابا حرف نزنید یه دیوانه ای مثل شما به خاطر موهای بلندش نزاشت بیاد.حالا هی تکذیب کنید

    • رویا ساز

      وقتی به ایران اومده یعنی پول رو دریافت کرده پس داستان پول نمیتونه درست باشه به هر حال اگه پول بود که اتوئو هم نمیزاشتن

    • نیلوفر

      واقعا واسه تلویزیون متاسفم رنگ ونژاد مو وکچلی تماما بهانه ای بیش نیست عادل حداقلش اینه که مخاطبش ارزش میده واعلام میکنه تلویزیون که پرته فقط ترویج خشونت ودزدی وقتل وووووووووو متاسفانه فوتبال راسیاسی نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظرف هارو شستی؟

    • بدون نام

      خیلی معذرت میخام باشه اشکالی نداره گوشای ما درازه هیچ کی هم هیچی نمیدونه.همه چی ارومه!!!!

    • حامدنوشادیفرد

      آقای فردوسی پوربیشترازهرکسی دیگربه گردن فوتبال ورسانه ملی حق داردوهیچگاه عادل دروغگونبوده وحالاچون حقیقت راگفته شماهاکه کارتان دلالی وسوداگریست به اولقب هوچی میدهید!!؟؟
      بهتراست لقب مرغ حق رابه عادل بدهید چون همیشه حرف حق رامیزند برخلاف شماکه دروغگوومکارهستید وآبرویِ ایران برایتان پشیزی ارزش ندارد

    • حامدنوشادیفرد

      اگرشماواقعأراست میگیدوخارج شدن ارزازمملکت براتون مهمه اون پولایِ هنگفت که واسه حج وکربلاوعتبات هزینه میشه روکنترل کنید چرااینقدرگزاف میگید بسته دیگه این همه گندکاری وآبروریزی,به خدادیگه ازاینکه ایرانی هستیم احساسِ حقارت میکنیم چقدرنامردین شمااااااا

    • بدون نام

      حتما دروغه، امکان نداره بخاطر موی بلند باشه

    • بی نام

      خان می بخشه ،خان قلی نمی بخشه...
      حکایت داستان ماست..... یکی دیگه اسپانسره و پولشو میده،یکی دیگه میگه زیاده پولش ،نمی خواد.
      وا ویلا......

    • بدون نام

      یه دلقکی بین کاربرا هست هی به خانوما میگه
      ظرفارو شستی
      خب امثال این دلقک ایرانو به این روز انداختن دیگه

    • بدون نام

      واقعا رفتن ۶۰۰میلیون تومان ارز خارج از مملکت
      یک فاجعه ملی است.
      آغرین به مدیران دلسوز رسانه ملی
      آخه
      مگر سابقه داشته که این پولها از مملکت خارج
      شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج