۷۳۶۴۷۹
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

شرط برجامی نماینده دلواپس برای همراهی دولت

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده اصولگرای مجلس گفت: روحانی همان شب بعد از خروج ترامپ از برجام باید از این توافق‌نامه خارج می‌شد.

نامه نیوز: سيد ناصر موسوي لارگاني، نماينده نزديك به طيف پايداري و عضو فراكسيون ولايي مجلس كه يكي از مخالفان سرسخت برجام بود و هست، گفت: اگر رئيس جمهور از برجام خارج شده و براي حل مشكلات اقتصادي روي توان داخلي تمركز كند، ديگر با دولت مخالفت نخواهد كرد.

اهم اظهارات موسوی لارگانی به شرح زیر است:

* به نظر من رئيس جمهور كه قبال گفته بود ما با كدخدا توافق كرديم بعد از خروج ترامپ از برجام بايد به جاي اينكه بگويد يك مزاحم رفت، مي‌گفت كه از فردا صبح غني سازي ۲۰ درصد را شروع كنيد.دولت بايد همان لحظه مي گفت كه ما از برجام خارج مي‌شويم. دل بستن به اروپا كه نزديك به دو سال و نيم هيچ حركتي از خود نشان نداد درست نيست زيرا بعد از خروج آمريكا از برجام نيز قطعا كاري نمي كند.

* من در اوايل كار آقاي روحاني مخصوصا بعد از سخنراني او در سازمان ملل از او دفاع كردم و گفتم اين تفاوت سخنران است. من با شخص روحاني مشكل ندارم . من با وعده هاي دروغين مشكل دارم. به مردم گفتند كه اينقدر رفاه ايجاد مي كنيم كه يارانه نياز نباشد اما الان من نماينده بايد ناسزا بشونم كه چرا گوشت شده كيلويي ۷۰ هزار تومن.

*خواستن توانستن است. اگر اراده باشد قطعا مي‌توان اين كار را كرد. در مورد محصولاتي مثل خودرو مثل الگانس كه واردات آن در اختيار عده‌اي و توان خريد آن نيز در يك طبقه اجتماعي خاص است، صحبت نمي‌كنم . از واردات كالاهايي كه مشابه آن و حتي بهتر از آن در داخل كشور تولدي مي‌شود، صحبت مي كنم. يك جواني در دولت احمدي نژاد در شهرستان من تخت بيمارستاني ساخت كه كيفيت آن از نمونه خارجي بيشتر است و قيمت توليد انبوه آن يك چهارم است. من خيلي پيگيري كردم و با وزير و معاون وزير و ... گفت و گو كردم اما همه گفتند كه واردات آن براي ما راحت‌تر است. مي گويم تا زماني كه چنين نگاهي باشد و به دنبال سود واردات باشيم ، نمي‌توان مشكلات اقتصادي را حل كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمی دونم واقعا اینها روی کدوم توان داخلی مانور می دهند ! شاید خودشان هم تبلیغاتشان را باور کردند ، صنایع ایران در بهترین حالت اپراتور ماشین آلات و تکنولوژی خارج است ما در چند شاخه اطلاعات پایه خوب داریم مانند انرژی هسته ای و نانو و موشک که کمکی به مردم نمی کند که هیچ بلای جانمان شده

    • بدون نام

      اگر دولت یه پولی بهت بده یا جیره تو بیشتر کنه بازم مخالفت میکنی باهاش!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        همینو بگو

    • بدون نام

      زیاد خودتون رو خسته نکنید فیلم هم بازی نکنید ادای احزاب آزاد رو هم در نیارید؛ زودتر بساطتتون رو جمع کنید و برید...

    • یه بازیچه بیکار

      وقتی نمایندگان همیشه در صحنه مجلس با حقوق ماهیانه ۲۵میلیونی گوشت هفتاد تومنی میخرن و مثه آب خوردن سوالشون رو از روحانی پس میگیرن و برجام رو بیست دقیقه ای تصویب میکنند ،باید هم از مردمی که با حقوق ماهی یک تا یک میلیون و نیمی توان خرید ارزاق ضروری زندگیشونم ندارن باید هم فحش بخورند

    • بدون نام

      اگه دوست نداری ناسزا بشنوی دور بعد کاندید نشو ملت رو هم از دست خودت نجات بده

    • بدون نام

      تورم راکنترل کنید تاخرخره مقروضیم درامد با خرج نمیسازه .دروغگوها .
      بس کنید وعده های دروغین را.

    • سکوتم از رضایت نیست

      دشمن ما همینجاس.دروغ میگن امریکاس

    • بدون نام

      شما خراب کاری وسنگ لای چرخ دولت نذاری کمک پیشتکش به خدا من بیسواد هم میدانم شماها قصدتان فقط خراب کاری است که دولت موفق نشودبد چوبش ما مردم میخوریم تا در انتخابات بعدی پیروز شوید .

    • بدون نام

      من به روحانی رای داده ام وبرجام رابزرگترین دستاوردش میدانم حالااگرشماماهی یک ونیم میلیون حقوق بگیری وماهی چهارصدهزارتومان حقوق بگیری وپنج نفرعایله داشته باشی که یکیش درشرکت دانشگاه ازاددرس بخونه وبازهم مخالف باشی به تومی پیوندم چون میدانم که سیاست تووامثالت خیلی زودیکسره مون میکنددیگه اینقدرزجرنمیکشیم

    • بدون نام

      کشور عراق که همسایه ما است فقط یک کارخانه کارتون سازی دارد چون با دنیا دادوسد میکند و دزد هم ندارد وضع اقتصادش خیلی از ما بهتر است تارگی میگن نیروهای ایرانی در عراق شدن همه کاره دارد وضع اقتصاد ما هم مثل ایران خراب میشود.

    • بدون نام

      این بنده خدا نمیداند که تخت بیمارستانی که دوستش ساخته تمام مواد اولیه و همچنین ماشین آلات ساخت آن خارجی هستند و دوست ایشان بدون داشتن ارتباط تجاری و فنی کشور با کشور های صنعتی حتی تف هم نمیتواند سر هم کند . بنابراین آقای نماینده اول برو از موضوع تولید خوب سر در بیاور بعد اظهار نظر کن.

    • بدون نام

      از نامه نیوز که حامی این دولت نیمه ورشکسته است بعید نیست که اخباری را به نفع دولت مصادره و مخابره نماید.
      این آدم ها دلواپسی را امری مذموم می دانند. ....

    • بدون نام

      شما نظر نده لطفا

    • بدون نام

      چقدر که تو دلسوزی

    • دل واپس

      .افتخارم این است که دلواپسم
      دلواپس گرانی
      دلواپس نماینده ی واردات نه مردم
      دلواپس مردم
      و..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج