adexo3
۷۳۷۴۱۴
۲۱ نظر
۵۰۰۶
۲۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قاتل کودک ۱۱ ساله، قربانی تجاوز در کودکی

پسر جوانی که در اقدامی خشن کودکی را به خانه کشانده و با ده‌ها ضربه چاقو به قتل رسانده ‌است، در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش توضیح داد که چطور در کودکی مورد تجاوز قرار گرفت و زندگی‌اش دگرگون شد.

روزنامه شرق: پسر جوانی که در اقدامی خشن کودکی را به خانه کشانده و با ده‌ها ضربه چاقو به قتل رسانده ‌است، در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش توضیح داد که چطور در کودکی مورد تجاوز قرار گرفت و زندگی‌اش دگرگون شد.

ر ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند. بر‌اساس محتویات پرونده متهم که علی نام دارد، یک سال قبل کودک ۱۱‌ساله‌ای به نام ابوالفضل را به بهانه نشان‌دادن کبوتر به خانه‌اش برده و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده‌ است.

بر‌اساس نظریه پزشکی قانونی ۸۹ ضربه بر بدن مقتول وارد شده و بعد از قتل علی به کمک برادرش جسد را به جاده قم منتقل و در آنجا رها کرده‌ بود.

روز گذشته بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و اعلام کرد متهم با وجود داشتن اختلال شخصیت بر‌اساس گفته پزشکی‌قانونی مسئول اعمال خود است و با برنامه‌ریزی قبلی اقدام به ربایش کودک و قتل او کرده ‌است، در ادامه اولیای‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص در ملأ‌عام شدند.

سپس متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت. علی که لکنت زبان هم داشت، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: وقتی خیلی بچه بودم، در پارک رازی که ابوالفضل هم آنجا بازی می‌کرد، یک بار مورد آزار شخصی قرار گرفتم. از آن به بعد حالت عادی نداشتم و همیشه حالم بد بود و اضطراب داشتم. چند باری هم پیش روان‌پزشک رفتم؛ ولی تأثیری در حالم نداشت. داروهایی می‌داد که من می‌خوابیدم. متهم گفت: من ابوالفضل یا پدرش را نمی‌شناختم. فقط یک‌ بار او را در پارک دیده ‌بودم. روز حادثه دوباره حالم بد شد و تصمیم گرفتم ابوالفضل را بکشم؛ به‌همین‌خاطر به بهانه اینکه می‌خواهم کبوتر به او نشان دهم، او را به خانه بردم و در پشت‌بام به او کبوتر نشان دادم. بعد او را به حمام بردم و با ضربات چاقو کشتم. آن‌قدر جنون داشتم و حالم بد بود که از ضربه‌زدن سیر نمی‌شدم. مدام ضربه می‌زدم و گاهی متوجه نمی‌شدم که این ضربات را به خودم وارد می‌کنم.

متهم گفت: به خاطر همین حالت بود که زمان بازداشت دست‌هایم زخمی بود؛ چون برخی ضربات را به خودم وارد کرده‌ بودم.

من حال روحی خوبی ندارم. یک‌ بار خودکشی کردم و بعد از مرگ پدرم هم آن‌قدر حالم بد شد که تا مدت‌ها نمی‌توانستم کار کنم.

بعد از قتل، به برادرم گفتم چه اتفاقی افتاده ‌است. او برای پیگیری کار برادر دیگرم به کمپ ترک اعتیاد رفته‌ بود. وقتی برگشت و گفتم دست به قتل زده‌ام، خیلی ناراحت شد و به من گفت برو خودت را به پلیس معرفی کن. پرسید چرا این کار را کردی، حرفی نداشتم بگویم؛ اما حاضر نشدم خودم را به مأموران معرفی کنم و از او کمک خواستم تا جسد را مخفی کنیم و مابقی ماجرا پیش آمد. بعد با کمک برادرم جسد را به بیرون از شهر بردیم و در جاده قم رها کردیم. بعد از گفته‌های متهم وکیل مدافع او در جایگاه حاضر شد.

او گفت: موکل من دچار اختلال شخصیت است و این موضوع در پزشکی‌قانونی تأیید شده ‌است. مدارک پزشکی او نشان می‌دهد متهم یک ‌بار با قرص برنج خودکشی کرده و یک ‌بار هم خودزنی کرده ‌است؛ ضمن اینکه او تحت نظر روان‌پزشک بوده و وضعیت روانی او طوری است که قوه تمییز ندارد؛ هرچند پزشکی‌قانونی جنون او را رد کرده؛ اما من درخواست دارم کمیسیونی در پزشکی‌قانونی تشکیل شود تا این امر بررسی شود.

سپس وکیل اولیای‌دم در پاسخ به وکیل متهم گفت: پزشکی‌قانونی اعلام کرده متهم دارای قوه تشخیص است. او دچار بیماری افسردگی است. این نوع بیماری روانی از نظر علم روان‌پزشکی در حدی نیست که فرد مسئول اعمال خود نباشد. ضمن اینکه متهم به‌خوبی می‌دانسته چه کسی را انتخاب کند و چطور او را بکشد و جسد را از بین ببرد. وقتی بازپرس از متهم پرسید چرا یکی از نوجوانان خانواده‌ات را نکشتی، گفت برادرزاده‌ام هم‌سن ابوالفضل است؛ اما او اهل نماز است و من او را نکشتم؛ بنابراین علی دارای قوه تشخیص بوده‌ است. سپس برادر متهم ردیف اول به اتهام اخفای ادله جرم و کمک در از‌بین‌بردن جسد محاکمه شد. او گفت: من اشتباه کردم؛ به برادرم گفتم خودت را معرفی کن، اما گفت خودش همه‌‌چیز را درست می‌کند. ما خانواده آبروداری هستیم. من سرپرست خانواده‌ام هستم و خودم خواهرانم را سر خانه و زندگی‌شان فرستادم.

آنها زنان عفیفه‌ای هستند و ماه محرم در خانه ما عزاداری و مراسم دعا برگزار می‌شود. از ترس آبروی خانواده‌ام این کار را کردم. کبوترها هم متعلق به من بود؛ چون وقتی کارم کساد می‌شد، کبوتر و طوقی و قناری می‌فروختم تا هزینه زندگی‌ام را تأمین کنم. من و مادرم به کمپ ترک اعتیاد رفته‌ بودیم تا به برادر دیگرمان سر بزنیم که وقتی من برگشتم، متوجه شدم این اتفاق افتاده‌ است. حالا هم درخواست بخشش دارم. سپس قاضی ملکی خطاب به مادر مقتول گفت: آیا به فرزندت گفته ‌بودی که نباید با فرد غریبه ارتباط داشته‌ باشد و یاد داده ‌بودی که از خودش مراقبت کند؟
زن جوان پاسخ داد: من و پدر ابوالفضل 10 سال است که از هم جدا شده‌ایم و ابوالفضل با پدر و مادربزرگش زندگی می‌کرد. من ماهی یک‌ بار او را می‌دیدم و به او می‌گفتم نباید با غریبه‌ها ارتباط داشته‌ باشد و به حرف آنها اعتماد کند؛ اما نمی‌دانم چطور شد که پسرم گول خورد.

در پایان نیز علی یک‌ بار دیگر در جایگاه حاضر شد و ابراز پشیمانی کرد و خواستار بخشش شد. او گفت: تجاوز به من در کودکی و مرگ پدرم چنان زندگی‌ام را از بین برد که حتی نتوانستم درس بخوانم و درسم را هم رها کردم. از اولیای‌دم درخواست بخشش دارم. سپس هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و علی را به اتهام قتل کودک 11‌ساله به قصاص در ملأ‌عام محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهور

      اعدام کمته بی شرف..اشغال.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی باید اعدام بشن که اون محله های خاصو بستن ، هر خونه ایی احتیاج به توالت داره ،، کسانی باید اعدام بشن که رابطه طبیعی بین دختر و پسر را تابو کردن ، برترینها مرد باش این یکیو منتشر کن

    • بدون نام

      من با اعدامش کاملا موافقم.

      ولی درملاعام اصلا درست نیست!!!

      اون از لحاظ روانی اختلال شخصیتم داشته
      تاییدشم کردین

      و اینکه در ملاعام روی جامعه تاثیر منفی میذاره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه این چه حرفی است که هرکیی همسر خود را به قتل میرساند، میگوید که خیانت کرده!! یا شیشه کشیدم نمی دانم چطوری کشتم، حالا این بابا بچه مردم راحت با صد ترفند کشیده به داخل بعد از تجاوز جنسی میگه که من خودم هم قربانی هستم، آیا شما همه هرکدام اگر خدای ناکرده یکی آسیبی به هر طریق ببینید، بعدا این آسیب را به دیگران وارد می کنید، اگر درست فکر کنید یک مثلاً گروگان گرفته شده می داند که چقدر به خودش سخت گذشته، برای دیگران روا می دارد!!! اصلا چنین نیست کسی که خود قربانی باشد، دوست ندارد دیگران را در شرایط خود ببیند، این بابا هوس کرده و از یک کودک یازده ساله سواستفاده نموده حالا این حرف جهت رهایی است که وکلا به این جانی یاد داده، فقط همین و بس اگر اینطور باشد یک سوم نه یک چهارم مورد تجاوز تا بیست سالگی قرار میگیرند پس باید همه متجاوز باشند،

    • بدون نام

      هرکی پدرش بمیره باید عقده هاشو سر بقیه خالی کنه !!اون برادر بزرگتر هم اگه ابه فکر ابرو خانواده بود خودش برادرشو تحویل میداد..

    • بدون نام

      اینها ... را سریعا باید اعدام کنند حیف است تامل کنند که در این مدت جیره غذایی داده اند

    • آیسان

      خدا لعنتت کنه کثیف چه جوری تقاضای بخشش داری اگه به خواستت تن میداد هیچ وقت نمیکشتیش زودتر مثل سگ دارش بزنید زیاد طولش دادید

    • بدون نام

      ایشان مریض هستند و برای درمان هم دیر است.بهتر است اعدام شوند منتها نه در انظار عمومی

    • بیتا

      کسی که در بچه گی قربانی کودک آزاری یا تجاوز هست , در بزرگسالی دست به (حیوان ازاری) و ( تجاوز به کودکان) میزند! این یک اصل تایید شده ی روان پزشکی است. نمونه ی دیگرش قاتل معروف دهه 80 بیجه که نه تنعا به بیش از ده پسر بچه تعرض کرده بود و آنها را به قتل رسانده بود لبکه سابقه ی کشتار سگ و گربه های بی گناه را هم داشته.
      تجاوز به کودکان و حیوان آزاری هر دو اختلال روانی بسیار خطرناک هستند که در کشور ایران متاسفانه جدی گرفته نمیشوند و تنها با اعدام و خشونت قصد پاک کردم صورت مسئله را دارند!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعله درسته آزار و اذیت فیزیکی درسته، اما در مورد جنسی فکر نکنم چون اگه خودش یک شخص اذیت بشه برای دیگران راضی نمیشه

    • بهنام

      اعدام این جور آدم ها خیلی بهتر از اعدام نکردنش هست چون فردا آزاد بشه معلوم نیست ی بیگناه دیگری رو هم به سرنوشت اون بچه کوچولو دچار کنه

    • بدون نام

      مشکل روانی داشته خب.89 ضربه چاقو طرف به قاتل باباش هم نمیزنه.

    • بدون نام

      خب هر کسیکه در کودکی بهش تجاوز شده،، باید آدم بکشه؟؟

    • بدون نام

      حالا واسه چی تقاضای بخشش دارن این که میگن دست به خودکشی زده و افسرده است پس از زندگی سیره زودتر راحتش کنید

    • بدون نام

      تاالان باید اعدام میشد ! این جنایت کار اینقدر چاقو زده به پسر بچه که بیخودی داره نفس میکشه!! تو زندان اعدام بشه فقط !

    • بدون نام

      یه نظر دیدم که گفته : کسانی باید که توالت و خونه ومحل خاص.....، چرند نگو این ربطی به اون مسائل نداره و جانی همه جا جانی هست...حتی.تو اون محل خاص هم بره ادم میکشه چون کینه و نفرت از خودش و خاطراتش داره و باید بچگی درمان میشده که نشده!!برو دیوان لاهه این حرفارو بزن...

    • بدون نام

      الان که برادر عزیز مکان خاص زیاده اینا بهانس

    • بدون نام

      اگه بشه برادرش تخفیف بگیره خوبه ، درسته تو کار انجام شده قرار گرفته و کتکشم زده ولی قاتل خیلی التماس کرده کمکش کنه ...، واقعا بار تمام خانواده روی دوشش هست ،

    • باران

      همون بهتر که بمیره ازاد بشه فردا یکی دیگرم میکشه بیچاره خانواده مقتول

    • بدون نام

      از حیوان کمتره به تو تجاوز شد درست به آنکه بتو تجاوز کرد پیدایش میکردی سر او خالی میکرد ی حرامزاده

    • بدون نام

      اعدام کنید این کثافت را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج