اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۸۱۲۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

احتمال خیزش گرد و خاک در ۷ استان

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در بیشتر مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در استان‌های خوزستان، بوشهر، سمنان، قم، مرکزی، تهران و اصفهان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در بیشتر مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در استان‌های خوزستان، بوشهر، سمنان، قم، مرکزی، تهران و اصفهان خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف وآفتابی خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین مدت در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و بخش‌هایی از اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، گفت: در برخی مناطق این استان‌ها وزش باد، همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۷ و ۸ تیرماه) صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشاءالله صد ماشاءالله شما هیچ خبر خوبی ندارین که یکمی دل مردم خوش کنید از خبر سیاسی و اقتصادی و حوادث بگیر بیا تا همین گرد و خاک . مواظب باشید یکی بخاطر خبرهاتون سکته نکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج