اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۸۱۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانیه سپاه درباره اقدام تروریستی در سراوان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اقدام تروریستی سیرکان در منطقه سراوان را تلاشی برای تفرقه‌افکنی مذهبی و خدشه‌دار کردن امنیت پایدار مردمی در سیستان و بلوچستان دانست.

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اقدام تروریستی سیرکان در منطقه سراوان را تلاشی برای تفرقه‌افکنی مذهبی و خدشه‌دار کردن امنیت پایدار مردمی در سیستان و بلوچستان دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در شرایط بسیار خطیر جاری که نظام اسلامی در حال عبور از یکی از مقاطع حساس تاریخی خود بوده و با حضور هوشمندانه و نرمش قهرمانانه خود در عرصه مذاکرات هسته‌ای درصدد نیل به یک دستاورد راهبردی بزرگ است، اقدامات تروریستی تحت فرماندهی و پشتیبانی سازمانهای جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر قادر نخواهد بود خدشه‌ای در اراده صادقانه و مصمم ملت ایران وارد سازد.

این بیانیه می‌افزاید: جنایت تروریستی سیرکان بایستی به مدعیان مبارزه تروریسم جهانی و مشتاقان تعامل و رابطه با جمهوری اسلامی این نکته را یادآور شود ملت ایران هیچگاه از کانون‌های اصلی طراحی و مدیریت اقدامات تروریستی ضدانقلاب غافل نبوده و با رصد و تحلیل واقع بینانه آن را در محاسبات راهبردی خود منظور خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر برکات و ره‌آوردهای اجرای راهبرد موفقیت آمیز مردمی کردن امنیت در سیستان و بلوچستان موسوم به طرح شهید شوشتری، آمده است: خدا را شاکریم که با استقبال و مشارکت درخور تقدیر آحاد مردم منطقه امنیت دائمی و پایدار در شهرها، روستاها و جاده‌های استان سیستان و بلوچستان به گونه‌ای است که در سالهای اخیر شاهد کمترین تحرک از سوی ضد انقلاب و تروریست‌های وابسته به دشمنان ملت ایران در این خطه غیور نبوده و عرصه‌ی تحرکات مذبوحانه آنان به منطقه صفر مرزی و آنسوی مرزهای کشور رفته است.

این بیانیه در پایان با تبریک و تسلیت شهادت ۱۴ تن از مرزبانان و جان برکفان نیروی مقتدر و سرافراز انتظامی جمهوری اسلامی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای‌عزیز‌(مدظله العالی) خانواده معظم شهدا و آحاد ملت ایران، تاکید کرده است: جبهه معاندین نظام و انقلاب اسلامی اطمینان داشته باشند اینگونه جنایات هیچگونه خللی در عزم و اراده ملت ایران برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و صیانت از اصل وحدت ملی و مصاف با هرگونه تهدید و تلاش تفرقه افکنانه بین اقوام و مذاهب وارد نخواهد ساخت و بلکه به تعمیق اتفاق و همبستگی بیشتر آنان خواهد انجامید و مدافعان انقلاب اسلامی و مرزهای کشور نیز با اقتدار و قاطعیت به مقابله با ضد انقلاب، اشرار و متجاوزین تروریست خواهند پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من موندم این مقطع حساس کی تموم میشه وکی این پیچ حساس رد میکنی 35ساله که همینو میگین که مقطع حساس وپیچ تاریخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج