adexo3
۷۳۸۶۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توضیح درباره تغییرات مدیریتی در سازمان بازرسی شهرداری

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به دنبال انتشار نامه‌ای به امضای رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران و ایجاد شائبه آنچه فشار به شهردار تهران از جانب برخی مراکز برای توقف حرکت سازمان بازرسی شهرداری تهران قلمداد شده است، هرگونه فشار برای انجام تغییرات مدیریتی را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به دنبال انتشار نامه‌ای به امضای رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران و ایجاد شائبه آنچه فشار به شهردار تهران از جانب برخی مراکز برای توقف حرکت سازمان بازرسی شهرداری تهران قلمداد شده است، هرگونه فشار برای انجام تغییرات مدیریتی را رد کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «به دنبال انتشار نامه‌ای به امضای رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران و ایجاد شائبه آنچه فشار به شهردار تهران از جانب برخی مراکز برای توقف حرکت سازمان بازرسی شهرداری تهران قلمداد شده است، ضمن رد هرگونه فشار برای انجام تغییرات مدیریتی، لازم به توضیح است که شهردار تهران صرفاً شاخص‌های کارآمدی، تعهد، تخصص و مصلحت شهر و شهروندان را مبنای تغییرات مدیریتی می‌داند.

شایان ذکر است نامه منتشر شده در رسانه‌ها بعد از اعلام تصمیم تغییر در مدیریت سازمان بازرسی شهرداری تهران تنظیم و صرفا در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج