adexo3
۷۳۸۶۶۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

از بازار ارز چه خبر؟

طی هفته گذشته قیمت ارز روند افزایشی را دنبال کرد اما دیروز با کاهش نسبی مواجه شد و امروز مقداری افزایش قیمت در بازار مشاهده شد که دلیل کاهش قیمت ، تزریق ارز از سوی بانک مرکزی عنوان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: طی هفته گذشته قیمت ارز روند افزایشی را دنبال کرد اما دیروز با کاهش نسبی مواجه شد و امروز مقداری افزایش قیمت در بازار مشاهده شد که دلیل کاهش قیمت ، تزریق ارز از سوی بانک مرکزی عنوان می‌شود.

نرخ انواع ارز به ویژه دلار و یورو طی هفته گذشته روند افزایشی را دنبال کرد و حتی دلار از ۹۰۰۰ تومان و یورو هم از ۱۰ هزار تومان عبور کرد. اما روز گذشته قیمت انواع ارز به ویژه دو ارز پرمشتری دلار و یورو با کاهشی نسبی مواجه شد؛ چرا که دیروز دلار به حدود ۷۷۰۰ تومان رسید و یورو هم تا ۹۴۰۰ تومان پایین آمد.

البته بازاریان و صاحبان صرافی‌ها معتقدند که دولت طی روزهای گذشته تزریق ارز را از طریق بانک مرکزی به بازار انجام داده که باعث کاهش قیمت دلار و یورو در روز گذشته شد. البته امروز نرخ این نوع ارزها با مقداری افزایش در بازار غیر رسمی همراه شد و دلار دوباره از مرز ۸۰۰۰ تومان عبور کرد و به ۸۴۰۰ تومان رسید و یورو هم به ۹۴۰۰ تومان در بازار فردوسی تهران افزایش یافت.

به گفته فعالان بازار ارز، دلیل نوسانات بازار ارز قطعی نشدن تصمیمات ارزی است. البته نکته مهم در روزهای گذشته این بود که با وجود نوسانات قیمتی، خرید و فروش هر دو در بازار ارز صورت گرفت و حتی امروز که با افزایش نسبی نرخ ارز مواجه بودیم همچنان فروشنده و خریدار هر دو در بازار ارز فعال بودند.

با توجه به وضعیت موجود و اینکه پیش‌بینی می‌شود از هفته آینده ارز در بورس معامله شود، فعالان بازار انتظار دارند که هفته آینده نیز روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد و به گفته آن‌ها افزایش قیمت امروز با توجه به اینکه آخرین روز فعال هفته بوده و تعطیلی یان هفته را در پیش داریم، طبیعی به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت ریال ایرانی را ساقط کرد پر رو ها نمیرن کنار ایستادن تا دلار۱۵ تومن بشه

    • بیخیال

      به همین دروغ ها خوش باشین
      رنگ دلار ارزونتر هم نخواهید دید و زرررررشک به دست اندرکاران

    • احمدرضاشیری

      اقا عامل گرانی تنها خارج نیست. این بی پدرها که به قوت مردم می زنند چه اقازاده چه پولداراها چه رانت خواران چه سیاسن ارزی دولت را به نیز محاکنه بکشید و قلع و قم کنید فقط این تنها راهش است. در ضمن به فکر نذاکره بیفتید تا جو خراب نشده

    • ترسو

      دلار به ٢٠ هزار تومان هم ميرسد ! متاسفم ، ولي بنظرم اينجوري مياد ، باعث و بانيش ، رو سياه و شرمنده .........

    • علی باقری

      سلامتی دلار۱۰هزارتومان درهم امارات۲۵۰۰دینار۲۲۰۰۰کویت..پول افغانستان هم ازما زیاد پیشه گرفت یعنی۱میلیون ایرانی شود۱۰هزار افغانی..مبارک دولت مردان امید ودزد دیگه شیره ایران هم چکیدید بسه سیر نشو دیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج