adexo3
۷۳۸۶۷۸
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ارائه بسته ویژه خدمات درمانی به بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دنبال پراکنده کردن یاس و نا امیدی در مجموعه‌ها نیستیم، ما جعبه سیاه صندوق بازنشستگی کشور را درآینده‌ای نزدیک تغییر می‌دهیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دنبال پراکنده کردن یاس و نا امیدی در مجموعه‌ها نیستیم، ما جعبه سیاه صندوق بازنشستگی کشور را درآینده‌ای نزدیک تغییر می‌دهیم.

جمشید تقی‌زاده پنجشنبه ۷تیر در نشست روسای کانون بازنشستگان با رئیس صندوق بازنشستگی کشور در استان همدان، از ارائه بسته ویژه خدمات به بازنشستگان کشور خبر داد و افزود: تا یک ماه آینده بسته ویژه خدمات بهداشت و درمان در اختیار بازنشستگان کشوری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته وجود دارد، اظهار کرد: تا دو سال آینده ۵۵۰ هزار نفر به جمع بازنشستگان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شاغلان کسورات کسر می‌شود، ادامه داد: به دنبال پراکنده کردن یاس و نا امیدی در مجموعه ها نیستیم، ما جعبه سیاه صندوق بازنشستگی کشور را در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌دهیم.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه بازنشستگان در بخش معیشت، بهداشت و درمان و منزلت با مشکل مواجه‌اند، تصریح کرد: تمرکز بر این بخش‌ها جزء دغدغه‌های اصلی ما است که برنامه‌ریزیهای کلانی را نیز برای آن انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه قانون خدمات کشوری مهمترین مساله ما است که چندین سال است در مجلس پیچ می‌خورد، یادآورشد: یکشنبه نخستین جلسه قانون خدمات کشوری است که خواسته‌ایم از کمیسیون درآید و در صندوق بررسی شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده بسته خدمات بهداشت و درمان مطلوبی را به در اختیار بازنشستگان قرار می دهیم، گفت: بیمه آتیه سازان حافظ آنگونه که باید خدمات نمی هد بنابراین همکاریمان را با بیمه ملت آغاز خواهیم کرد.

تقی‌زاده با بیان اینکه در یک ماه گذشته جلساتمان را با بیمه ملت برگذار کردیم تا زیرساخت‌های لازم آن فراهم شود، افزود: بیمه ملت را موظف کردیم تا کارهای الکترونیکی خود را آغاز کند، برای هر بازنشسته یک پرونده الکترونیکی تهیه کنند تا از وضعیت سلامتی بازنشستگان آگاه شویم.

وی بیان کرد: به طور جدی بیمه ملت را پیگیری می‌کنیم و آن‌ها را موظف می‌کنیم تا موارد بهداشت و درمان بازنشستگان را پیگیری کنند.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه بیمه‌ای که هزینه درمان بازنشستگان را تحت پوشش ندهد به هیچ دردی نمی خورد، اظهار کرد: یک بازنشسته یک عمر در سمت خود تلاش کرده حال اگر بیمار شود و بیمه هزینه درمان آن را پوشش ندهد به جرات می‌گویم که آن بیمه به هیچ دردی نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه باید خدمات بهداشتی بهتری را به بازنشستگان ارائه کنیم، گفت: باید ارائه خدمات بهداشتی را از هنگام اعلام بازنشستگی فرد آغاز کنیم.

تقی‌زاده از سفرهایی که برای بازنشستگان تدارک دیده شده است یاد کرد و افزود: سفرهای خارجی و تورهای جدیدی را برای آن‌ها طراحی خواهیم کرد.

وی با بیان‌اینکه برخی پیشنهاد می‌کنند برای سفرها سقف تعیین نکنید و پول آن را به خودمان بدهید تا به هر نقطه ای که می‌خواهیم سفر کنیم، گفت: ما نیز به دنبال این امر هستیم و می‌خواهیم با برنامه‌ریزی مناسب سفرها را ساماندهی کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره بر ‌اینکه بر ورزش بازنشستگان تاکید داریم و اقداماتی را برای آن‌ها انجام می‌دهیم، اظهار کرد: توجه ویژه‌ای به بازنشستگان مبتلا به آلزایمر داریم و سفیران آلزایمر را در همه استان‌ها پرورش داده ایم.

وی با بیان‌اینکه در زمینه ارائه وام به بازنشستگان خبرهای خوشی در راه است، تصریح کرد: به بیش از ۳۰۰ هزار بازنشسته در ماه‌های آینده وام اعطا می‌شود.

تقی زاده با تاکید بر حفظ شان و منزلت بازنشستگان بیان کرد: همه وزرا و وزارتخانه‌ها را مکلف می‌کنیم تا هر تسهیلاتی که به شاغلان خود می‌دهند به بازنشستگان هم بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز یک اختلاس دیگر در شرف پیدا شدن است باز هم باند بازی دیگر شما جیب بازنشستگان را نزنید نمی خواهد بسته جدید بدهید هنوز هیچکاری انجام نداید فقط حرف میزنید، میکنیم خواهیم کرد میشود خواهد شد همش وعده وعید خجالت بکشید سه ماه ما را علاف کردید بعد دوازده درصد حقوق را افزایش دادید خدا از همه شما نمی گذرد صبر داشته باشید خداوند توی دامن شما خواهد گذاشت

    • هومن

      دیگه خدمات درمانی لازم نیست، همه ارزوی مرگ میكنن

    • زنده متحرک

      به جان عزیزانت اگر توانایی داری عملا کاری بکن که هزار درد آمده به جانم، توانایی کشیدن دندان خراب در دهانم را ندارم ، به خدا قسم توانایی خرید عینک طبی را ندارم ، از عینکهای یک بار مصرف استفاده میکنم ، زانو درد و..... به شدت آزارم میدهد ، مگر ما چه گناهی کرده ایم که به این مصیبت ها گرفتار شده ایم ، خدا

    • قدیر ربانی

      جناب آقای تقی زاه با سلام از مساعدت شما در مورد بازنشستگان کمال تشکر راداریم خدا بشما وهمکاران همفکر شما عمر با عزت همراه با سلامتی عنایت فرماید خیر دنیا وآخرت ببنید با تشکر

    • م ش

      بدبخت بازنشستگان تا مین اجتماعی

    • حسن

      شماها به بازنشسته هیچ گونه خدمات بهداشتی فراتر از بیمه درمانی نمیدهید ولی تبلیغاتتون گوش علم را کر کرده
      از هر باز نشسته وخانوادش برجی 130هزارتومان بیمه تکمیلی کسر کردید وهیچ خدماتی ندادید این دزدیه آشکاره ،هر قبضی بردیم گفتتند شاملش نمیشه ،ما چشم انتظار بیمه وحقوق سما ها نیستیم نمیخوادم بازنشسته بازنشسته کنید

    • احمدی

      لعنت بر تقی زاده که بازنشستگان را بیچاره وبدبخت کرده با این اب وتاب 10 درصد به ما افزابش کرده

    • بدون نام

      با سلام فرق بازنشسته تامین اجتماعی با کشوری چیست که هنوز تفاوت فروردین و اردیبهشت. مستمری بگیر. را ندادند

    • اکبر

      برای چنددرصداضافه کردن حقوق بازنشتگان آقایان خودشان را میکشند که کم تر اضافه کنند ولی برای گرانی درکشور بازنشتگان باید خودشان یک فکری بکنند لعنت خدا بر کسی که درحق مظلومین کم کاری میکند انشا ال

    • بدون نام

      اتیه سازان بدترین و گندترین بیمه کشوره فی الواقع

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج