adexo3
۷۳۸۸۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سردار عبداللهی: روی پای خود ایستاده‌ایم

معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته با شعار نه شرقی، نه غربی و حفظ استقلال، توانست روی پای خود بایستد.

خبرگزاری ایرنا: معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته با شعار نه شرقی، نه غربی و حفظ استقلال، توانست روی پای خود بایستد.

سرتیپ دوم پاسدار 'رضا عبداللهی' پنجشنبه شب در یادواره شهدای هفتم تیر و ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز یزد افزود: ایران با اقتدار و با تکیه بر دین و اطاعت از ولایت فقیه به راه خود ادامه می دهد.

وی اظهار کرد: آرمان جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان و مقابله با ابرقدرتهاست و ایستادگی و مقاومت نظام ما باعث ظهور بیداری اسلامی در منطقه شده است.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: ملت های اسلامی با الگو برداری از جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی ، آمریکا و اسراییل بویژه در عراق، سوریه و یمن که الگویشان انقلاب اسلامی ماست ایستاده اند .

عبداللهی به مسائل اقتصادی و معیشتی اشاره و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما قابل حل است به شرط آن که نگاهمان به خارج از کشور نباشد و بر تولید و توان داخلی تکیه کنیم.

وی به حادثه هفتم تیر اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن توسط منافقین کوردل که از عمال آمریکا بودند صورت گرفت، وظیفه ماست که دشمن را بشناسیم و با توکل بر خدا در مقابل آنان مقاومت کنیم.

معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: انقلابی عمل کردن و مدیریت جهادی، رمز موفقیت ماست بنابراین نباید به اروپا و آمریکا که دو لبه یک قیچی هستند اعتماد کرد.

عبداللهی به اهمیت همدلی مردم و مسوولان در برابر زیاده خواهی های اروپا و آمریکا اشاره و از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج