۷۳۸۸۸۱
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده سرپل‌ ذهاب: زلزله‌زدگان در خطر هستند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کند بازسازی در مناطق زلزله‌زده، گفت: بیماری‌های واگیر هنوز زلزله‌زده‌ها را تهدید می‌کند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کند بازسازی در مناطق زلزله‌زده، گفت: بیماری‌های واگیر هنوز زلزله‌زده‌ها را تهدید می‌کند.

فرهاد تجری در مورد آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: روند بازسازی در حوزه روستایی با وجود گرانی مصالح مناسب است، اما در شهرها به دلیل بروکراسی اداری و ناهماهنگی میان شهرداری، سازمان نظام مهندسی و پیمانکاران مجری طرح این روند به کندی پیش می‌رود.

وی افزود:‌ با پیگیری‌ها و برگزاری نشست مشترکی با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اقدام نسبت به رفع این مشکلات تاکید کردیم که وی دستورات لازم را برای تهیه آهن‌آلات صادر کرد و امیدواریم مشکلات سد راه اسکان دائم مردم به سرعت مرتفع شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی اشاره‌ای به وضعیت بهداشتی نامناسب زلزله‌زدگان داشت و گفت: با توجه به شرایط گرمسیری، وضعیت فاضلاب‌ها، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌های عمومی، آب‌های رها شده و نبود برخی امکانات خطر شیوع برخی بیماری‌های واگیر همچون وبا و سالک در این مناطق وجود دارد.

تجری بیان داشت: هر چند در این رابطه اقداماتی انجام شده و مردم نیز نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما خطر شیوع بیماری‌ها هنوز رفع نشده و باید با حساسیت بیشتری نسبت به رفع مشکلات بهداشتی اقدام کرد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده حتی فراتر از وظیفه قانونی خود عمل کرده و با پیگیری‌ها بخشی از مشکلات بهداشتی این مناطق مرتفع و مدیریت مناسبی برای پیشگیری از بروز خطراتی برای سلامت مردم انجام شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این وجود و با توجه به گستردگی مناطق زلزله‌زده هنوز در مناطقی با مشکلات بهداشتی مواجه هستیم، اگر جمع‌آوری فاضلاب ها و پساب‌های رها شده و همچنین نظارت‌های بهداشتی به درستی تحقق یابد نگرانی‌ها در مورد شیوع بیماری‌های واگیر نیز رفع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاهی

      الان اگه امریکا بود این وضعیت هر روز سه وعده صدا سیما نشان میداد

    • امیر

      جناب نماینده محترم لطف کنیدبرای هم وطن های عزیزوگرامی وسنگربانان هشت سال دفاع مقدس شناسنامه لبنانی یافلسطینی بگریدانشالله دریک ماه ایند همه مشگلات ایشان حل میشود

    • بام

      منتظر معجزه ای خواب مصالح وخیلی چیزا راچرا رفتن گران کردن خب شما هم اقدام کن دیگه خانواده خودتان داخل کدام شهر هستند تهرانند یاهمانجا

    • بدون نام

      همه در خطریم خدا به داد مصیبت زده های سرپل برسه

    • بدون نام

      اقای وکیل
      تمام ملت ایران در خطر هستن
      چی میگی تو؟

    • بدون نام

      عزیز من ما که یک کشور صنعتی نیستیم هیچ کشوری هم به تولیدات ما نیازی نداره
      ما یک درامد کمی هم که از نفت داری نصفش هم به خزانه نمیره به لطف اختلاسگران شریف که با برخی بالا دستبها زدو بند،حالا به نظرت پولی برای سرپل ذهاب میمونه،بم که بیست ساله زلله اومده همه هم در تلوز یون اشک تمساح میریختند،هنوز مثل روز اول نشده.

    • بدون نام

      نه بابا!!!راست میگی ؛از کجا فهمیدی !!کسی بهت گفت یا خودتون کشف کردی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج