۷۳۸۹۸۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

توضیحات پلیس آگاهی درباره قتل‌های خانوادگی

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص بروز قتل‌های خانوادگی گفت: عوامل خانوادگی و اجتماعی در بروز قتل‌های خانوادگی بسیار مهم است، به هر شکل یکی از راه‌های کاهش قتل‌های خانوادگی این است که وقتی اختلافی بین اعضای خانواده وجود دارد، بهتر است این مشکلات را با مراجعه به مراکز مشاوره رسمی حل کنند، تا متاسفانه شاهد چنین مواردی نباشیم.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص بروز قتل‌های خانوادگی گفت: عوامل خانوادگی و اجتماعی در بروز قتل‌های خانوادگی بسیار مهم است، به هر شکل یکی از راه‌های کاهش قتل‌های خانوادگی این است که وقتی اختلافی بین اعضای خانواده وجود دارد، بهتر است این مشکلات را با مراجعه به مراکز مشاوره رسمی حل کنند، تا متاسفانه شاهد چنین مواردی نباشیم.

سرهنگ حمید رضا یاراحمدی (سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ) درباره اقدام به سرقت معتادان گفت: افراد معتادی که اقدام به دزدی نیز می‌کنند، توسط اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دستگیر و به مراکز بازپروری تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد: زمانی که این افراد در دوره بازپروری هستند، بر اساس ضوابط یک دوره مشخص است و متاسفانه برخی از این افراد پس از آزادی، دوباره وارد چرخه قبلی می‌شوند و برای تهیه مواد دوباره اقدام به سرقت می‌کنند، لذا ما در پلیس آگاهی با سرقت این افراد برخورد می‌کنیم.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین در خصوص بروز قتل‌های خانوادگی گفت: عوامل خانوادگی و اجتماعی در بروز قتل‌های خانوادگی بسیار مهم است به هر شکل یکی از راه‌های کاهش قتل‌های خانوادگی این است که وقتی اختلافی بین اعضای خانواده وجود دارد، بهتر است این مشکلات را با مراجعه به مراکز مشاوره رسمی حل کنند، تا متاسفانه شاهد چنین مواردی نباشیم.

سرهنگ یاراحمدی در پاسخ به سوالی درباره آمار قتل‌های خانوادگی در سه ماه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: آمار این مدت طبیعی است و در سال‌های قبل نیز به همین منوال بوده و چنین مواردی را مشاهده کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهد

      جناب یار احمدی درست فرمودید هم مشاوره رسمی ویا وقتی یک خانواده مثل افسردگی و روان پریشی و یا بدبینی دچار میشوند که با مراجعه به روانپزشک تغییرات ایجاد شده در عضو خانواده بازگو،تا راهکار داده شود..مثل مردی ۷۲ساله که همسرشو به قتل رسوند اگه اطرافیان به پزشک ومشاور مراجعه میکردند این قتل صورت نمیگرفت...لذا مشکلات اقتصادی که هست پس مردم جهت ، جلوگیری، مشاجره وتحمل سختی و نحوه مواجه با افسردگی را آموزش بدید ممنون میشم.

    • بدون نام

      گذشته از همه اینها باید فرهنگ سازی بشه خیلی از قتل های خانوادگی از سر جهل و تعصبات کور و بی پایه صورت میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج