اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۹۹۷۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ادعای یک روزنامه صهیونیستی علیه ایران

روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در گزارشی ادعایی به نقل از یک آژانس اطلاعاتی در آلمان نوشت: ایران به دنبال دستیابی به فناوری موشکی غیرقانونی در آلمان است.

ایسنا نوشت: روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در گزارشی ادعایی به نقل از یک آژانس اطلاعاتی در آلمان نوشت: ایران به دنبال دستیابی به فناوری موشکی غیرقانونی در آلمان است.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، آژانس اطلاعات ایالت راین ـ وست فالن شمالی در آلمان در گزارش ادعایی خود آورده است که ایران در آلمان برای دستیابی به فناوری موشکی غیرقانونی و تجهیزات مورد نیازش در این زمینه تلاش می‌کند.

در این گزارش که سال ۲۰۱۷ را پوشش می‌دهد، مشخص نیست که ایران چند بار برای دستیابی به این فناوری و دفعاتی که تلاش‌هایش منجر به انتقال این تجهیزات به ایران شده، اقدام کرده است.

همچنین در این گزارش ادعایی آمده است که ایران، کره شمالی، سوریه و پاکستان به دلیل آنکه قادر به ساخت تجهیزات مورد نیاز خود برای پیشبرد برنامه‌های تسلیحاتی‌شان نیستند، به دنبال دستیابی به کالاهای مورد نیاز خود از کشورهای دیگر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گرگانی

      چجوری ایران میتونه بم درست کنه موشک درست کنه به گفته اینا ولی هنوز نتونسته یه موتور سکیلت با کیفیت خوب با طراحی خودش انجام بده یه ماشین با کیفیت عالی درست کنه که تموم قطعاتش از خود ایران باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج