۷۴۰۱۰۲
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

۶۰۰ هزار خیر مدرسه‌‌‌ساز در کشور وجود دارد

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: خیرین مدرسه‌‌‌ساز فقط به ساخت فیزیکی فکر نکنید و از لحاظ محتوایی هم اقدام و از صاحبان فکر دعوت کنید و از آنها بخواهید مشکلات آموزش و پروزش را از نظر محتوایی و آموزشی برطرف کنند و از آنها راهکار بخواهید.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌‌‌ساز استان تهران گفت: حرکت شما در سایه عقلانی جامعه است و دانش بستر رشد عقلانی جامعه را پیش می‌‌‌آورد. عقل پرورده شده با علم صراط را می‌‌‌‌‌شناسد و با دانش قدم برمی‌دارد.

وی ادامه داد: انسان مومن و عاقل شخصیتی است که انسان‌‌‌های دیگر از او خیر و شنیدن حرف حق را انتظار دارند. انفاق، عمل به حق، حل معضلات موجود و شر نرساندن به مردم از ویژگی انسان مومن و عاقل است.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه دانش است که راه را برای رشد هموار می‌کند، اظهار داشت: توسعه علمی است که کشور را پیش می‌‌‌‌برد. بدون پیش‌بینی منابع نمی‌‌‌توان هزینه خلق کرد یا استفاده از بانک این هزینه‌‌‌‌ها را به اقتصاد ملی تزریق کرد اینها یک فرمول قطعی است.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه شما باید در هر مقطعی که هستید دانش خود را ارتقا ببخشید، تصریح کرد: راه ۴۰ درصد از مدارس کشور بر دوش شماست. امروز حدود ۶۰۰ هزار خیر مدرسه‌‌‌ساز ریز و درشت در کشور وجود دارد. شما به کمیت مدارس همت گماردید. ما در دهه هفتاد مدرسه سه‌‌‌شیفته داشتیم و امروز مدارس دو شیفته به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه شما باید اتاق فکری از انسان‌های عالم و با تجربه و موفق از آموزش و پرورش درست کنید، خاطرنشان کرد: از چهره‌‌‌های دانشگاهی دعوت کنید، خیرین مدرسه‌‌‌ساز فقط به ساخت فیزیکی فکر نکنید و از لحاظ محتوایی هم اقدام و از صاحبان فکر دعوت کنید و از آنها بخواهید مشکلات آموزش و پروزش را از نظر محتوایی و آموزشی برطرف کنند و از آنها راهکار بخواهید.

امام جمعه موقت تهران افزود: ما باید در عالی‌‌‌ترین سطح تربیت باشیم و ارتقا را ببینم و راه را برای این حرکت هموار کنیم. ارتقا بهره‌‌‌بری برای کشور راه نجات کشور است. راه را برای انقلاب علمی و فرهنگی در آموزش و پرورش فراهم کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      پس آموزش پرورش چکاره است مگر چقدر مدرسه داریم که 600 هزار خیر داریم آخرشم دست گداییش دارزه وبعضی از جلسات درس تو چپر و مدارسی انجا م میشود که درشأ ن مردم ایران نیست خیرین اگر محض رضای خدا مدرسه میسازند چرا مناطق محروم نمیروند مدرسه بسازند

    • حسین

      دست خیرین مدرسه ساز وبیمارستان ساز درد نکند آنوقت در آمد کشور در چه راهی هزینه میشود جاده را که مردم با اوراق مشارکت هزینه اش را تامین کنند مدرسه وبیمارستان هم خیرین بسازن خوب بودجه فقط برای فرهنگ سازی در نظر گرفته میشود که نتیجه فعالیت فرهنگی اعتیاد ،طلاق ،فحشا،اختلاس ،رشوه ، پس این چه کار فرهنگی است

    • بدون نام

      بعضی از این خیرین هم با گرفتن امتیاز دست به این کارهای خیر میزنند متاسفانه

    • بدون نام

      بله یکی ازخیرهام ترامپه وکیم جونگ اون!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج