۷۴۰۵۶۹
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

شکل گیری بازار ثانویه ارزی تا ۴۸ ساعت آینده

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساز و کار‌های لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل می‌شود.

خبرگزاری صدا و سیما؛ مسعود کرباسیان در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اقدامات این وزارتخانه در جذب سرمایه افزود: سازمان خصوصی سازی هیئت عالی واگذاری ۳۷۰ بنگاه را در معرض فروش گذاشته است.

وی همین طور از عرضه اوراق سلف به ارزش هزار میلیارد تومان برای فولاد مبارکه و پتروشیمی‌ها چهار هزار میلیارد تومان برای مجموعه شستا خبر داد و گفت: برای تسهیل در اخذ مالیات از اصناف جلسات متعددی برگزار کردیم ضمن اینکه در چارچوب بهبود فضای کسب و کار از تعداد دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که مجوز اخذ واحد تولیدی صادر می‌کنند نیز خواسته ایم.

کرباسیان همچنین از برنامه‌ها و طراحی این وزارتخانه و دولت برای مقابله با هر گونه سناریو احتمالی تحریمی دشمن خبر داد و افزود: با اعمال مکانیزم‌های لازم منابع مالی کشور افزایش یافته و از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه اقدام احتمالی دشمن برخورداریم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره تقسیم گروه‌های کالایی در چارچوب سیاست‌های جدید ارزی دولت نیز گفت: برای تامین کالا‌های اساسی کشور از محل درآمد‌های ناشی از صادرات نفت ۱۸ میلیارد دلار و برای گروه دوم از محل صادرات محصولات پتروشیمی و فولاد ۶/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته ایم.

وی افزود: از نظر واردات کالا‌های مورد نیاز کمبودی نداریم ضمن اینکه در عرصه صادرات نیز مشکلی نداریم، اما برای آرامش بخشی به بازار باید از مکانیزم‌های کنترل و نظارتی کافی استفاده کنیم.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساز و کار‌های لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینیم این دست پخت مسعود خان و دارو دسته بانک مرکزی آچه بیرون میاد خدا کنه مردم کوچه بازار اینبار هم مثل همیشه پا سوخته این دست پخت نباشند به امید موفقیت آخرین تیر ترکش مسعود خان و دارودسته بانک مرکزی با هدایت سر کاپیتان سیف

    • بهلول

      اگر تا ۴۸ ساعت دیگر ارزی بماند.!!!!!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دلار آزاد به ٦٧٠٠ و يورو به ٧٩٠٠ ميرسه

    • درست میشه آخر

      احتمالا کنترل خرابه باید کنترل را عوض کرد!!!
      یحتمل هم دسته خرابه دست ماست!!!

    • بدون نام

      دروغگو.تاریخ.چقدر به ریش مردم میخندید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج