۷۴۱۱۹۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اتحاد ملت: در مورد شرایط کشور بیانیه خواهیم داد

سخنگوي حزب اتحاد ملت ايران در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد: حزب اتحاد ملت ايران اسلامي جزو احزابي است كه نوعي گفتمان و سبك و سياقي از سياست‌ورزي در كشور را نمايندگي مي‌كند. حزبي نيست كه صرفا با دور هم جمع شدن حلقه‌اي از دوستان و تعداد محدود مجوز فعاليت گرفته باشد.

سخنگوي حزب اتحاد ملت ايران (حسین نورانی نژاد) در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد:

اتحاد ملت: در مورد شرایط کشور بیانیه خواهیم داد

از وضعيت كنوني كشور هم تحليلي داريد؟ بالاخره مشكلات اقتصادي و سياست خارجي كشور به نقطه بحراني رسيده است.

حزب اتحاد در حال كاري است كه بر اساس مدل SWOT انجام شده كه شامل چهار مولفه قوت، ضعف، فرصت و تهديدهاي پيش روي كشور است. ممكن است كه نتيجه اين كار به صورت بيانيه منتشر شود. اين يك بحث كلان است. اما قرار است كه همه كميسيون‌ها درباره حوزه تخصصي خود استراتژي و برنامه‌هاي خود را ارايه كنند و به علاوه در واكنش به مسائل روز هم مرتبا در حزب و اركان مرتبط بحث و گفت‌وگو شده و به صورت موردي و اقتضايي موضع‌گيري مي‌شود.

با توجه به فضاي اخير كشور و التهاباتي كه وجود دارد اين نظر در حزب هست كه به نحوي نظرات حزب با جامعه و مسوولان در ميان گذاشته شود. شكل اين كار كه بيانيه باشد يا مصاحبه دبيركل و سخنگو يا شيوه‌هاي ديگر هنوز معلوم نيست اما تقريبا اين اجماع وجود دارد كه در شرايط فعلي نيروهاي سياسي بايد مسوولانه وارد شده و نظرات خود را براي صيانت از كشور و بهبود اوضاع بيان كنند. حزب اتحاد هم به عنوان يك جريان فعال سياسي به اين موضوع توجه دارد.

آخرين جلسه شوراي مركزي‌تان درباره چه موضوعي بود؟

دوشنبه‌شب و سه‌شنبه‌شب دو جلسه فوق‌العاده مشترك بين دفتر سياسي و شوراي مركزي حزب و با دعوت از برخي كارشناسان و صاحبنظران ديگر برگزار كرده‌ايم تا به تحليل جامعي از شرايط كشور برسيم. نتيجه اين مباحث به زودي در قالب يك بيانيه جامع و تحليلي منتشر خواهد شد.

اين بيانيه قرار است در باب مسائل و بحران‌هاي اخير كشور، فشارهاي خارجي، تحولات داخلي و تهديدات باشد. درباره چگونگي استفاده از نقاط قوت و فرصت‌هايي كه در اختيار كشور و نظام قرار دارد، نيز بحث خواهيم كرد.

شما يك‌بار بر سر مسائل دي‌ماه بيانيه داديد و مشكلات را بررسي كرديد. اعضاي حزب سعي كردند با دولت مذاكره كنند تا راهكار به دولت بدهند؟

ما هر فرصتي پيش بيايد كه بتوانيم مسائل را با دولت و مسوولان مطرح كنيم، اين كار را انجام مي‌دهيم. به خصوص از طريق نماينده‌هاي نزديك به خود در مجلس و شوراي شهر اين كار را مي‌كنيم. اگر ديدار و گفت‌وگويي هم دست دهد حتما به عنوان يك شيوه سياست‌ورزي آن را دنبال مي‌كنيم. اما فرض ما بر اين است كه بيان عمومي مواضع حزب به گوش مسوولان هم مي‌رسد و همين، نوعي مشاركت سياسي است كه حزب مي‌تواند انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      نگو اتحاد ملت....بگو اتحاد مسولین به جهت چپاول بیشتر ایران زمین

    • هوشیار

      این هم جدید سروکله اش پیدا شده که به نوعی دیگر مردم رو گول بزنه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج