اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۱۲۶۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار است

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار خواهد بود، گفت: از روز جمعه (۱۵ تیرماه) در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار خواهد بود، گفت: از روز جمعه (۱۵ تیرماه) در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان در ‍‍‍بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار است

وی تاکید کرد: در دو روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان، قم همچنین شرق اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در شرق، جنوب شرق و جنوب سمنان در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه است و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وقوع توفان شن و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه از نظر دمایی امروز ( 13 تیرماه) همچنان هوای گرم در اغلب مناطق کشور ماندگار خواهد بود، اظهار کرد: از روز جمعه (۱۵ تیرماه) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود همچنین دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران گفت: فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ تیرماه) آسمان تهران صاف پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      برترین ها یه مطلب درباره شهرستان دهلران از استان ایلام بزن وجدانا که این هفته چندین روز گرمترین شهر کشور بوده ولی اداراتش تا ساعت سه در حال خدمت رسانی بهدر دیوار هستن و هر روز برق منازل رو قطع میکنن برای صرفه جویی در مصرف
      چرا فقط خوزستان مهمه ما هم چسبیده به خوزستانیم و همیشه از اهواز گرمتر

    • بدون نام

      کاش رژیم غاصب هوای گرممان را میدزدید، نه ابر ها را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج