۷۴۲۵۱۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پرواز‌های حج از ۲۸ تیرماه آغاز می‌شود

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی برای حج تمتع ۲۸ تیرماه امسال آغاز و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا: مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی برای حج تمتع ۲۸ تیرماه امسال آغاز و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سید محمود رضوی افزود: عملیات انتقال زائران از ۲۸ تیرماه آغاز می‌شود، اما پیش از آن عوامل حج تمتع سال جاری از ۲۲ تیرماه به عربستان عزیمت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز زائران ایرانی از چهار فرودگاه اهواز، بوشهر، مشهد و امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد شد، گفت: همه این پرواز‌ها از چهار فرودگاه زائران را به مدینه منوره منتقل خواهند کرد.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: طبق برنامه مقرر شده که شرکت هواپیمایی ایران ایر از ۱۰ فرودگاه کرمان، همدان، یزد، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، رشت و شیراز زائران ایرانی را جابجا خواهد کرد.

رضوی گفت: شرکت هواپیمایی سعودی نیز امسال از هشت فرودگاه ارومیه، تبریز، زاهدان، زنجان، ساری، کرمانشاه، گرگان، مشهد نسبت به جابجایی زائران ایرانی اقدام خواهد کرد و علاوه براین شرکت‌های ایران ایر و سعودی پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) را انجام خواهند داد.

این مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌های کشور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده زائران ایرانی عازم سرزمین وحی امسال از استان‌های تهران، سمنان، قزوین، قم، لرستان، البرز، مرکزی و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره) به عربستان سعودی عزیمت خواهند کرد.

به گفته رضوی، امسال نیز حدود ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی عازم سرزمین وحی می‌شوند و هیچ برنامه‌ای برای انجام پرواز‌های حج تمتع امسال از فرودگاه پیام انجام نشده و امسال پرواز‌های فرودگاه اردبیل نیز به تبریز منتقل شده است.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به عملیات بازگشت حجاج ایرانی از فرودگاه جده به کشور گفت: طبق برنامه ریزی عملیات بازگشت حجاج ایرانی از سوم شهریورماه آغاز تا بیست وچهارم همین ماه ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      برند و خوش بگذره با دلار ارزون . چقدر خرید میکنند. ولی زیاو اجحاف نکنند و بما گران نفروشند

    • بدون نام

      واقعا کسانی هستند که بازم میرن حج؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      برید ولی ازما گفتن

    • بدون نام

      واقعا کسانی هستند که بازم میرن حج؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      برید ولی ازما گفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج