۷۴۲۵۲۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ترامپ از انگلیس به دیدار پوتین می‌رود

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا سفر خود به انگلیس را به مدت یک روز دیگر تمدید کرد و قرار شد مستقیماً برای دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه به فنلاند سفر کند.

ایرنا به نقل از منابع انگلیسی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا سفر خود به انگلیس را به مدت یک روز دیگر تمدید کرد و قرار شد مستقیماً برای دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه به فنلاند سفر کند.

ترامپ قرار بود برای انجام سفری سه‌روزه به انگلیس سفر کند و حالا با تمدید یک‌روزه آن، گفته است که می‌خواهد ایام پایان هفته را در اسکاتلند، سرزمین مادری‌اش سپری کند.

ترامپ عصر پنجشنبه پس از پایان نشست سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بلژیک راهی انگلیس می‌شود. بر اساس برنامه اعلام‌شده، وی در ابتدا قرار است در نشستی با حضور آمریکایی‌های مقیم انگلیس در اقامتگاه سفیر این کشور دیدار کند. شرکت در اجلاس با حضور فعالان اقتصادی و سران شرکت‌های تجاری از دیگر برنامه‌های پنجشنبه‌شب او گزارش شده است.

ترامپ همچنین روز جمعه قرار است از مراسم رزمایش ارتش انگلیس و فعالیت‌های نظامی دو کشور دیدار و سپس راهی کاخ ویندزور برای ملاقات با ملکه شود. مقام‌های انگلیسی جزئیات بیشتری را درباره برنامه سفر او، از ترس اعتراض گروه‌های مخالف منتشر نکرده، اما گفته‌اند که وی یکشنبه‌شب، انگلیس به مقصد فنلاند برای دیدار با ولادیمیر پوتین ترک می‌کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا تاکنون سه بار سفر خود به انگلیس را از ترس رویارویی با معترضان به تأخیر انداخته و به‌اجبار ملاقات خود با نخست‌وزیر انگلیس را خارج از داونینگ استریت، دفتر رسمی «می» برگزار می‌کند.

روزنامه تایمز به تازگی در گزارشی عملیات تأمین امنیت سفر رئیس‌جمهوری به انگلیس را بسیار پرهزینه خوانده است.

تایمز دراین‌باره نوشته است: انتظار می‌رود که بین ۵ تا ۱۰ هزار نیروی پلیس در کنار واحد‌های ضد تروریسم، ضد شورش، مقابله با تظاهرات خیابانی، تیم‌های خنثی‌کننده بمب و تجهیزات نظامی، دایره جمع‌آوری شواهد و مأموران ویژه امنیتی در عملیات تأمین امنیت سفر دونالد ترامپ به انگلیس شرکت کنند؛ بنابراین گزارش هزینه تأمین این عملیات دست‌کم ۵ میلیون پوند برای مالیات‌دهندگان انگلیسی هزینه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ دست پرورده روسیه است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج