۷۴۲۵۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Better Call Saul

پوستر و تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال Better Call Saul منتشر شده‌اند. فصل چهارم، درست پس از مرگ چاک در پایان فصل سوم جریان دارد.

وب‌سایت گیم شات: پوستر و تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال Better Call Saul منتشر شده‌اند. فصل چهارم، درست پس از مرگ چاک در پایان فصل سوم جریان دارد.

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Better Call Saul

در پی مرگ چاک در فصل سوم سریال Better Call Saul ساول گودمن بیشتر از گذشته به دنیای جرم و جنایت وارد می‌شود و از توانایی خود برای انجام کارهای خلاف استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند رابطه جیمی با کیم را که خود در یک جنگ قانونی با هاوارد است، به خطر بیندازد. در حالی که کارتل هکتور تحت تاثیر برنامه گاس فرینگ و ناچو در حال فروپاشی است، مایک همکاری خود را با مادریگال افزایش می‌دهد.

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Better Call Saul

اگر شک و شبهه‌ای در صحت مرگ چاک وجود داشت، با تصاویری که از فصل چهارم سریال Better Call Saul منتشر شده، مشخص است که این شخصیت مرده و کیم و جیمی در مراسم خاکسپاری او حضور دارند. مرگ چاک همچنین به طور عمیقی رابطه دوستان قدیمی یعنی هوارد و کیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یک بار دیگر آن‌ها را در نزاعی که توسط برادران مک‌گیل شعله‌ور شده است، در مقابل هم قرار می‌دهد.

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Better Call Saul

در این میان، مایک ارمنترات نقش فعال‌تری را به عنوان جدیدترین مشاور امنیتی Madrigal Electromotive بر عهده می‌گیرد. این لحظه، زمان حساسی برای به استخدام در آمدن در تیم گاس فرینگ است، به طوری که سقوط هکتور خبر شوکه کننده‌ای برای گروه‌های زیرزمینی آلبوراکی است و کارتل را دچار آشفتگی کرده است. این قضیه نقشه‌های خوب گاس و ناچو را به هم می‌ریزد. در حالی که گاس روش بازی خود را تغییر می‌دهد، ناچو خود را در میان ماجراهای خطرناکی می‌بیند.

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Better Call Saul

در فصل چهارم سریال Better Call Saul ما با وکیلی که در Breaking Bad حضور داشت، بیشتر روبه رو خواهیم شد. همچنین در این فصل از شخصیت ناشناس «Lalo» که در اولین صحنه حضور سال در سریال Breaking Bad حضور داشت، پرده برداشته خواهد شد.

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Better Call Saul

پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul از تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) از شبکه AMC آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج