۷۴۳۹۸۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف ۲ تن مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در سال جاری از پلمب ۱۰۰ منزل پلاک قرمز در محلات شوش، مولوی و هرندی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمد بخشنده در نشست خبری امروز خود با اشاره به کشفیات اخیر موادمخدر اظهار کرد: از ۱۵ فروردین امسال حدود، ۲ تن و ۱۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و در این مدت ۸ باند قاچاق مواد مخدر متشکل از ۴۳ قاچاقچی شناسایی و افراد این باندها دستگیر شدند.

کشف ۲ تن مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه طی این مدت 9 هزار و 265 نفر در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده‌اند، از افزایش این دستگیری‌ها به میزان 85 درصد خبر داد و گفت:‌ علاوه بر این 6 هزار و 464 معتاد متجاهر نیز از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند و این در حالی بود که این افراد 3 ماه طول درمان و 3 ماه اضافه بر آن در مراکز نگهداری‌ معتادان، حضور داشتند.

وی در ادامه با تاکید بر تاکید پلیس بر پاکسازی نقاط آلوده تهران گفت: با تلاش همکاران ما در پاکسازی نقاط آلوده، بیش از 100 باب منزل پلاک قرمز پلمب شدند و این در حالی بود که صاحبان این منازل بسیار قدیمی که قدمت 70-80 ساله داشتند، اتاق‌های متعدد این منازل را به ده‌ها نفر به صورت روزانه و با قیمتی معادل 10 هزار تومان کرایه می‌دادند.

بخشنده اضافه کرد: در این میان منازلی هم بودند که به دلیل اسکان زن و بچه، پلمب نشدند و موضوع به سازمان بهزیستی گزارش شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه با اشاره به دستگیری 57 خرده فروش مواد مخدر طی شب گذشته و امروز گفت: علاوه بر این همکاران ما موفق شدند 3 باند قاچاق مواد مخدر را هم شناسایی و منهدم کردند که در یکی از این موارد، 602 کیلوگرم مرفین که از طبس عازم تهران بود با همکاری وزارت اطلاعات کشف و ضبط و یک نفر نیز دستگیر شد.

وی افزود: همچنین یک باند 3 نفره که در حال انتقال 130 کیلوگرم حشیش از بندرعباس به تهران بودند نیز در بزرگراه آزادگان و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته بخشنده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توانستند 11 کیلوگرم شیشه را از 20 فروشنده به نام در تهران کشف و ضبط کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دروغگو

      با سپاس از زحمات نیروی انتظامی مورد پیشنهاد و شایسته است که بیش از نیمی از این موادها را به معتادان بدبخت که در حقیقت بیماریهای روحی هستند توزیع کننده تا دعای این برادران و خواهران بدرقه راهشان باشد تا مرتبه دیگر دوبرابر وزن و حجم این مرتبه را کشف کنند برادران و خواهران نیروی انتظامی حامی جان و مال مردم هستند دلسوز ترین قشر نیروهای انتظامی هستند دعاهای برادران و خواهران بدرقه راهشان بادز

    • بدون نام

      خواهشن بیان خوزستان اینجا مواد داره بیداد میکنه و کسی کار نداره.نه پلیس نه پاسگاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه خوزستان مردم خونگرکی داره شما هم لطف کن این تخمه لق رو دندون هیچکس نشکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج