۷۴۴۰۵۰
۲۷ نظر
۵۰۱۱
۲۷ نظر
۵۰۱۱
پ

واکنش به فیلم تخلف در یک جایگاه سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه بیش از ٣٠هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان و بلوچستان کشف و سوزانده شده است، در واکنش به فیلم تخلف در جایگاه سوخت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است گفت: بگویند کدام جایگاه متخلف بوده تا پیگیری کنیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه بیش از ٣٠هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان و بلوچستان کشف و سوزانده شده است، در واکنش به فیلم تخلف در جایگاه سوخت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است گفت: بگویند کدام جایگاه متخلف بوده تا پیگیری کنیم.

محمدرضا موسوی خواه در مراسم رونمایی از نسل جدید سامانه هوشمند سوخت و پرداخت آنلاین تجهیز جایگاه ها بدون هزینه درمورد استفاده از سامانه های جدید سوخت در سراسر کشور گفت: اعلام کردم تا پایان سال ٩٨، اما آرزو دارم و تلاش میکنم تا پایان سال جاری از این سامانه‌ها در سراسر کشور استفاده شود.

کارت سوخت احیا می‌شود

وی با تاکید بر الزام استفاده از کارت سوخت توسط مالکان خودرو اظهار کرد: کارت سوخت هیچگاه حذف نشد و احتمالا در فراخوانی به مردم اعلام می‌کنیم از کارت سوخت خود استفاده کنند. هر خودرویی که در کشور شماره گذاری شده است کارت سوخت دارد. افرادی که کارت سوخت ندارند باید به سایت اداره پست مراجعه کنند و در قسمت پیگیری کارت سوخت وارد شوند تا مشخص شود کارت سوخت آن ها در چه وضعیتی قرار دارد. افرادی هم که کارت سوخت خود را گم کرده اند باید درخواست المثنی کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه استفاده از سامانه هوشمند سوخت هزینه ای برای دولت ندارد، گفت: با راه‌اندازی این سامانه ها بیش از ٢٠میلیارد تومان از هزینه دولت کاسته می‌شود. این سامانه ها ٢٥٠برابر پردازش بیشتری دارند. حافظه دستگاه های قدیمی ٤مگ بود درحالی که حافظه دستگاه های جدید ٤گیگ است.

احتمال دستکاری تلمبه ها وجود دارد

موسوی خواه در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا درمورد فیلمی که اخیرا در فضای مجازی درمورد ریختن سه لیتر بنزین در بطری ١.٥لیتری منتشر شده است، گفت:احتمال اینکه تلمبه ها دستکاری شود وجود دارد. ما همه تجهیزات را به نحوی کنترل و پلمپ می‌کنیم که امکان هیچ گونه دست اندازی وجود نداشته باشد. من فیلم پمپ بنزین های سراسر کشور را تماشا کردم تا جایگاه مذکور را پیدا کنم اما متاسفانه پیدا نشد.

وی ادامه داد: البته فیلم واضح نیست. مشخص نیست عدد صفر است یا خیر. همچنین متوجه نمی‌شوید فرد از نازل سمت چپ استفاده میکند یا سمت راست. یک فیلم مبهمی است که ای کاش کسی که فیلم را گرفته بگوید کدام جایگاه است که رسیدگی کنیم.

کشف بیش از ٣٠هزار کارت مهاجر در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در ادامه درمورد اقدامات انجام شده در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت توضیح داد: برای این منظور برای جلوگیری از قاچاق نفت گاز با ناجا صحبت هایی کرده‌ایم که کارت سوخت خودروهای نفت‌گاز سوز را کارت خودرو کنیم که از مهاجرت کارت جلوگیری شود.

موسوی خواه ادامه داد: نظارت های ویژه ای در جایگاه ها با مدیریت توزیع انجام شده است. با الزام استفاده از کارت سوخت جابه‌جایی کارت‌ها ردیابی می‌شود. در این راستا بیش از ٣٠هزار کارت مهاجر در سیستان و بلوچستان کشف و سوزانده شده است.

روزانه ٣.٥میلیون لیتر بنزین سوپر در کشور توزیع می‌شود

وی درمورد آخرین میزان واردات بنزین به کشور گفت: قرار بود میزان واردات در سه ماهه نخست سال ٩میلیون لیتر باشد. درحال حاضر میزان واردات ٥.٧میلیون لیتر است و تلاش می‌شود به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درمورد کمبود توزیع بنزین سوپر در کشور گفت: بنزینی که درحال حاضر در کشور توزیع میشود یورو چهار است و درکل چهار اکتان با بنزین سوپر تفاوت دارد.

موسوی خواه ادامه داد: به طور متوسط روزانه ٣.٥میلیون لیتر بنزین سوپر در کشور توزیع میشود که این میزان ممکن است با توجه به شرایط به ٣.٣ یا ٣.٧برسد اما به طور کلی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید .
واکنش به فیلم تخلف در یک جایگاه سوخت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای موسوی خواه عزیز همه تخلف میکنند همه...اگر شما راست میگویید و شعار نمیدهید روزی به دوتا جایگاه سر بزنید و بصورت ناشناس تست کنید...

    • بدون نام

      خودت میدانی در جایگاه سوخت چ خبره..و ما هم میدانیم..پس تو دیگر شعار نده لطفا...

    • بدون نام

      خودت میدانی در جایگاه سوخت چ خبره..و ما هم میدانیم..پس تو دیگر شعار نده لطفا...

    • بدون نام

      الهی این مقدار بنزینی که کم فروشی میکنند روزی به جایگاه سوختشان بریزد و اتش بگیرد....البته انوقت دیگر هیچ جایگاه سوختی نداریم در کشور...

    • بدون نام

      شعار ندهید..و بهانه هم نیاورید همه پمپ بنزینها دزد هستند و بی شرافت..

    • بدون نام

      بیا شوشتر ر بانک پراید تا 70 لیتر پرش کرد بعد گردن من را بزنید خوبه

    • بدون نام

      باسلام بجای بهتر بود از بازرسین شما بیشتر استفاده شود تا هوا را بجای سوخت بمردم نفروشند خودتان بخواب خرکوشی زدید اقای ریس پخش فراورده سوختی

    • کارمند 2

      سلام امکان دستکاری دستگاه وجود دارد .......شک نکن دستکاری میشه.

    • بدون نام

      اکثر پمب بنزینها دزدی میکنن.به خود من ثابت شده

    • علی کریمی

      من اصلا کاری به این ندارم فیلم درسته یا خیر
      خودم رو میگم که باک ماشین من۵۵ لیتر میگیره۶۵ لیتر میزنم
      با اینکه داخلش ۱۰ لیتری بنزین هست

    • بدون نام

      بازم راه کاری برا دست کردن در جیب مردم مث کارت ملی هوشمند کارت سوخت. خدایا خودت حروم کن این مبالغ بالاجبار ی را که بزور از مردم بیچاره دارند میگیرند تا بخورند الهی تبدیل به سرطان کن در جونشون

    • شهرام

      چقدر پیگیری کردین . به به به این پشتکار . شما خودتون که پول بنزین نمیدین که درد ملت رو بفهمین . تمام پمپ بنزینها با پلمپ بشه چون همه دارن میدزدن .

    • mzb

      دل از صندلی و دفتر بکنید تو پمپ بنزین ها گشت بزنید چرا مردم باید به شما بگن؟

    • بدون نام

      روشهای تقلب زیادشده درجایگاه بنزین می زدم تلمبه قطع شدبعدگفت صفرمیکنم ازنوبزن بین صفرکردن وشروع یک لیتر بالارفت وهنوزمن متعجبم چه شد

    • محمد

      خودمون عقلمون میرسه رسیدگی کنیم شما چرا

    • بدون نام

      شما از جات بلند نشو خسته میشی همین که حرف بزنی کلی کار کردی

    • بدون نام

      یعنی هیچ پیامی قابل نمایش نبود.....کاش همین پیامها را نشان ریس جایگاداران و وزیر نفت و معاونش میدادید

    • ایمان

      در شهرستان از خرداد ماه تاکنون به هیچ وجه بنزین سوپر توزیع نشده حتی در مرکز استان.

    • 1989

      چند هفته پیش تو بنگاه طرف اومد کارت سوخت ماشین های دلالا. و دونه ای 40،000 تومن خرید تقربآ جلوی من 200 تا کارت سوخت گرفت و پول نقد داد بابتش ، بعد هم گفت مشکلی نداره یه هفته دیگه بسوزونینش بدین به مشتری ها ، خبر دارم دوباره اومد و کلی کارت سوخت جمع کرده تو همین منطقه یافت آباد

    • بدون نام

      راه اندازی کارت سوخت هزینه ای برای دولت ندارد، چون هزینه اش از جیب مردم برداشته میشود

    • کارمند

      بسیاری از جایگاهها این مشکل را دارند

    • کارمند

      بسیاری از جایگاهها این مشکل را دارند

    • بدون نام

      بابا کمفروشی و تقلب رو هم تکذیب کنید. کی به کیه؟

    • سعیدموحدی

      سلام؛کاش مسئولین وزارت نفت عدددقیق اکتان بنزین سوپروبنزین معمولی رامرتبااطلاع رسانی میکردند.تشکر

    • بهلول

      ۹۰ درصد جایگاهها کم فروشی میکنند آمپر بنزین گویای این مطلب است جهت امتحان دو بار سوخت گیری از طرف خود شما باشد کاملا مشخص میشود من راننده آژانس هستم فقط چند پمپ بنزین خوب در تهران است .اگر از هر راننده دیگری بپرسید سند گویای ماست ولی چرا شما اقدام نمی کنید جای تفکر دارد.

    • ناشناس

      والا من الان بیش از یک ماهه که به هر پمپ بنزین که میرم میگن بنزین سوپر نداریم و اصلا برامون نمی آد.

    • یک ایرانی

      هم صفرش مشخصه ، هم مقدار بنزینی که میزنه. همه چیز توی فیلم کاملا مشخصه. احتمال زیاد هم شمال کشوره. ولی بعضی از دولتمردان ایران یاد گرفته اند را ساده را انتخاب کنند. کتمان حقیقت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج