adexo3
۷۴۴۷۴
۲۱ نظر
۵۰۰۴
۲۱ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیح یک بازیگر درباره رابطه‌اش با بابک زنجانی

امیر جعفری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی، درباره تصویر جنجالی خود و بابک زنجانی، ، یکی از ثروتمندترین تاجران ایران توضیحاتی داد.

جام جم: امیر جعفری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی، درباره تصویر جنجالی خود و بابک زنجانی، ، یکی از ثروتمندترین تاجران ایران توضیحاتی داد.

پارسینه به نقل از این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نوشت:

سلام

دوستان در رابطه با عکس ذیل سوالاتی داشتند که لازم دانستم صادقانه توضیحاتی را جهت روشن شدن موضوع به شرح ذیل ارایه کنم:

۱- ارتباط من با آقای بابک زنجانی مربوط به شرایط امروز من و بابک نیست. ما دوست، بچه محل و همکلاسی قدیمی هستیم که طی ۲۹ سال گذشته ارتباط خانوادگی داشتیم و کنار هم بودیم. شاید دلیل پایداری دوستیمون طی این سال‌ها این بوده که تا امروز هیچ نوع مراوده مالی و کاری باهم نداشتیم و نداریم چرا که فی‌نفسه نوع کاری که انجام می‌دیم متفاوت هست و هیچوقت نیاز نبوده که از موقعیت همدیگر استفاده ابزاری بکنیم. طی این سال‌ها بابک رفیق صمیمی من بوده و من‌بعد هم خواهد بود فارغ از شرایط امروزش، مثل خیلی‌های دیگه که باهاشون دست رفاقت دادم و همیشه و همه جا کنار هم بودیم.

۲- بنده در جایگاهی نیستم که مشاور هنری مجموعه‌ای باشم. اساتید پیشکسوتی در عرصه هنر هستند که توانایی بسیاری در این زمینه دارند و از وجود مبارکشون استفاده می‌شود. بابک از من به عنوان یک دوست در زمینه سرمایه‌گذاری در عرصه سینما راهنمایی خواست و من هم برحسب وظیفه هر آنچه که می‌دانستم را بدون هیچ چشم‌داشت مالی در اختیارش گذاشتم و تشویقش کردم که این کار را انجام بدهد. چرا که به نظرم هر کسی که بخواهد کمکی به اقتصاد ورشکسته و بیمار سینما بکند باید مورد حمایت و تشویق قرار بگیرد، خواه این شخص بابک باشد یا هر کس دیگری. ضمنا دوستانی که نسبت به عملکرد بابک انتقاد دارند می‌توانند با مراجعه به صفحه بابک نظراتشونو مطرح کنند و جواب بگیرند، بنده اینجا با جان و دل فقط پذیرای نظراتتون نسبت به خودم هستم و در آخر، دلیل شرکتم در مراسم تولد و بازگشت به سینمای استاد عزیزم ناصر خان ملک‌مطیعی هم چیزی جز ارادت و دلبستگی بنده نسبت به ایشان نبوده و نیست.

۳- خدمت دوستانی که من و خانواده‌ام را با توهین و افترا و... مورد لطف خودشون قرار دادند. باید عرض کنم که گذشته و حال زندگی من برای همه مردم روشن و شفاف هست. زندگی من‌ بعد از لطف خدا حمایت شما عزیزان و دعای خیر مادرم حاصل و دسترنج سال‌ها زحمت خودم و همسرم هست. من رفیق معرفت و صداقت و مرام آدمهام و هیچوقت رفیق اسم و رسم و پول و مقام کسی نبودم که اگر چنین بود مانند بعضی از همکاران طی هشت سال گذشته من هم همنشین نزدیکان رییس جمهور سابق می‌شدم و از امکانات مالی و کاری بسیاری بهره می‌بردم اما امیرجعفری آدم کسی نبوده و نیست و نیازی هم به این حمایت‌هایی که به قیمت پشت کردن به مردم تمام میشه, نداره...

اون اسکناسی که بتونه عزت و شرافت منو بخره، هنوز چاپ نشده. امیر جعفری خودشو وامدار کسی نمیدونه جز مردمی که همیشه باهاشون صادق بوده و خواهد بود....

دوستدار همیشگی شما

امیر جعفری - ۹۲/۸/۷
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتين

      (اون اسکناسی که بتونه عزت و شرافت منو بخره، هنوز چاپ نشده) اين جمله رو خوب امدي مرسي امير جان

    • ماریه

      جعفری بازیگر خوبیه ،حرفهاش هم به دل میشینه . قبولت داریم امیر خان

    • بدون نام

      حرف مفت همیشه بوده و هست امیرجان دوستت داریم

    • صادق

      سلام
      امیر خان دوست دارم
      به امید اینکه همه ارتیستا شرفشونه به کاغذ کثیف نفروشن

    • مهناز

      آرزوی من پایداری شماست جناب آقای جعفری...
      با نظر دوستمون آرتین موافقم !

    • kids

      پرچمت بالاست

    • alinia

      با سلام
      من نمی دونم قضیه چیه
      ولی امیر جان فیلمات همیشه در بین مردم جا داره و خواهد داشت
      من که فقط فیلمات و دیدم عاشق مرامت شدم چه برسد خودتو ببینم
      دمت گرم

    • بدون نام

      امیرجان تو طلائی و پاک پاک.هیچ ناراحت گله مندی دیگران نباش فقط دورو بریاتو بشناس.....

    • طُرفه

      عده ای فقط کارشون اینه که توی سایتها به هنرمندان و افراد نیک توهین کنند! شما اولین نفر نیستی آقاي امیر جعفری! ما از دیدن فیلمهایی که شما در آن نقش داری لذت بردیمو میبریم. روز عید فطر هم شما را با سرکار خانم در برنامه آقای احسان علیخانی عزیز دیدم. عالی هستید. حرفها را از یک گوش وارد از گوش دیگر در کنید و لازم نیست کسی خودش را واسه دیگران توضیح یا توجیه کنه! کاره هرکس به خودش مربوطه.

    • م ش

      بنازم به جوابي كه دادي آفرين

    • بهمن

      امير جان همشهريم هستي هميشه افتخار ميكنم

    • مبين

      اقا شما خيلي قابل احترامي ، اللخصوص كه تاجي هستي

    • افشین شربتی

      امیر جان قبولت داریم خیلی عزیزی

    • محسن

      امير جان همين صداقت وراستگويي و رك بودنت ولوطي وبامرام بودنت هست كه مردم روكشته واينقدر دوستت دارن هميشه بامردم وباخدا باش پادشاهي كن.

    • بدون نام

      چندتاآدم مفلس یه حرفی زدن توخودتوناراحت نکن.آآی کاووسی

    • سعید

      او با ان امکانات و اداب و معاشرت خوبش احتیاجی به ..... ندارد

    • کوروش

      آقای امیر جعفری باسلام.سوابق درخشان شما درحوزه بازیگری شهره خاص وعامه.شما فردی متعهد هستیدودرتخصص خویش نیز خبره ای. لطفا برای حرفای مفت
      یاوه گویان وقت تفکر نگذارید.دوستت دارم.کوروش.

    • 110

      واقعاً از دست اين بابك زنجاني هر جا ميري تو شهرك غرب يه جارو براي خودش گرفته واقعاً خجالت نمي كشه كه يكسري تو اين مملكت دارن با ذلت زندگي مي كنن بعد اينم را به را براي خودش با پول نفت سرمايه گذاري ميكنه؟؟؟؟

    • مهدخت

      salam aghaye jafary
      age ye rooz neveshteye mano khoondid ba tavajoh be az khod gozashtegi ke az khodetoon dar rabete ba sinema neshoon midid baraye komak be man dar arseye bazigari az tarighe emailam eghdam konid
      montazere javabe shoma hastam va motshakeram
      dooshize_mesr@yahoo.com

    • سید اکبر رضوی

      چقدر زیبا نوشتی . هنرمند یعنی با مرام بودن و خود را به کاغذ نفروختن و پیوسته در خاطره ماندن همراه با احساس خوب. هنرمند یعنی با مردم بودن و خود را فدایی آنها کردن و حرف تک تک دل آنها زدن.هنرمند یعنی کسی که راحت عذرخواهی کند. آفرین شما را دوست داریم قطعا".

    • رضا

      بر دروغگو لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج