۷۴۵۶۱۱
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ دبیر هیئت دولت به اظهارات محمود صادقی

در پی اظهارات محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی درهمایش «قانون گرایی و حقوق شهروندی» و مطرح کردن انتقاداتی نسبت به دولت، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت به این اظهارات پاسخ داد.

در پی اظهارات محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی درهمایش «قانون گرایی و حقوق شهروندی» و مطرح کردن انتقاداتی نسبت به دولت، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت به این اظهارات پاسخ داد.

در پاسخ دبیرهیئت دولت آمده است:

جناب آقای محمود صادقی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در همایش " قانون گرائی و حقوق شهروندی " گفته اند: "مردم باید بدانند دولت چه تصمیمی می گیرد و چه قوانینی تصویب می کند. همچنین بخشنامه هایی که صادر و تصمیماتی که گرفته می شود باید در اختیار مردم قرار گیرد ".

برای استحضار ایشان و عموم مردم شریف ایران یادآور می شوم که کلیه مصوبات دولت در پایگاه اطلاع رسانی دولت به آدرس dolat.ir بعنوان وب سایت رسمی دولت و در روزنامه رسمی منتشر می شود و برای رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جهت ارجاع به کمیسیون تطبیق مصوبات دولت با قوانین نیز ارسال می گردد. همچنین از جهت انتشار در فضای عمومی و رسانه ای، ابتدا از اسفند ۱۳۹۲ و سپس در شکل کاملتری از پانزدهم اسفند ۱۳۹۴ کلیه مصوبات دولت و بخشنامه های عمومی در سایت دفتر هیات دولت به آدرس: Cabinetoffice.ir در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

علاوه بر این پیشنهاد های دستگاه های اجرائی که برای تصمیم گیری به دولت می رسد و در فرآیند بررسی و تصمیم در کمیسیون های مختلف دولت و سپس هیات وزیران قرار می گیرد نیز در همین سایت انتشار می یابد. بنابر این نه تنها تصمیمات بلکه پیشنهاد هائی که درآینده نیز منجر به تصمیم می شود اطلاع رسانی عمومی می شود تا فرصت دسترسی به اطلاعات به طور یکسان در اختیار همگان باشد. این موضوع در همان زمان در نوشته ای تحت عنوان " اتاق شیشه ای تصمیمات " توسط اینجانب از طریق خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری اطلاع رسانی شده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا اگرنماینده مردمه درمصوبات مجلس کاری بنفع مردم انجام بده،ولی معلومه روزنامه نگارجنجالیه که میخوادفقط افشاگری کنه و وقتش شب وروزصرف اخبارجدیده!شماخوبی....

    • بدون نام

      کارش درسته

    • بدون نام

      صادقی راست می گوید چرا مردم در جریان مفاد قرار داد های خودرویی و نفتی هرگزقرار نمی گیرند . از زمان قاجار بدتر شده است.

    • بدون نام

      اینها ازآن دسته دلقک هستن که دست شاجای بند نیست که بالا بکشن

    • یوناس حقی

      برو دنبال نخود سیاه ، آقای دولت شما خودت نمیدونی برنامه ات چیه ؟!!!! ارجاع میدی به سایتی که سر وته نداره !!!!
      درهرمورد خاصی که سوال میشه جواب بدید و اعلام برنامه کنین !!!

    • روح اله

      با سلام. یک زمانی مرحوم گل آقا به نظرم کاریکاتور آقای ولایتی وزیر خارجه وقت را کشیده بود که در روی نقشه دنیا با ذره بین دنبال کشورهای میکروسکوپی برای ایجاد رابطه میگشت . نمی دانم چرا این آقای صادقی همیشه مرا به یاد ایشان می اندازد. انگار یک ذره بین در دست گرفته و در لابلای روزنامه ها و اتفاقات دنبال مطالب عوام فریب بوده و با طرح موارد کم اهمیت حاشیه ساز خود را مطرح میکند. برادر محترم یک نماینده واقعی عوض حرف زدن دنبال مصوبات مورد نظر رفته و با طرح موارد دارای اشکال و مواردی که برخلاف مصالح مردم است با ارایه راه کار منطقی به اصلاح امور می پردازد. والا این حرفها خاله بنده هم که فوت کرده بلد است بزند...

    • بدون نام

      اخوی مصوبات دولت خوبه اما اطلاعات کامل اونایی رو بدین که ارز دریافت کردند. و یا آنهایی را که پول بانکها رو بردند و امثالهم.

    • محمدرضا بختیار

      جناب میرزایی به نظر شما چند درصد از ملت از طریق سایت اعلامی از سوی شما بازدید می کنند و چند درصد از ملت اصلا علاقه ای به رسانه ها دارند به خصوص رسانه نوشتاری که در صدر و اهم مصوبات قرار گیرند چرا از رسانه ملی یا میلی اعلام نمی شود؟!!

    • بی نام

      همانطور که همه ما می دانیم سرانه مطالعه ایرانی ها در حد صفر هست خصوصا با این گرفتاری هایی که پیش اومده، حالا تصور کنید این آمار ماله شهر نشینها هست و بسیاری از روستا ها و دهستانها دسترسی به اینترنت و امثالهم ندارند؛ خیلی هنر کنند رادیو یا تلویزیون گوش بدند پس وظیفه دولت هست که به همه ایرانی ها اطلاع رسانی کنه نه اینکه حواله به اینجا و اونجا بده

    • بدون نام

      بااینکه بااکثر صحبتهای آقای صادقی مخالفم اما از حق نباید گذشت اکثر کاراهای دولت تصمیماتشان محرمانه است. (وخیلیهاش هم تصمیمات نسنجیده وبدون پشتوانه علمی ومنطقی ِکه اثارش هم الحمدالله تمامی مردم بدون چشم مسلح هم میتونم ببینن!!!) ووقتی که اجرا شد و ملت دید کلاهی سرش رفته تازه بعضیها شروع میکنن انتقاد کردن !!!!

    • سپهر

      آقای دبیر ...اطلاعات چند جوره ...مثلا اونهایی که در عرض یکهفته در خرداد ماه فداکارانه سیصد شرکت تاسیس کردند و برای واردات. ارز دولتی هاپولی فرمودند ...که اطلاعات از سایت نگرفته بودند ..اینها پیش خبر بودند ....خوراک دام را مردم نخوردند...سلامت باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج