۷۴۶۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عضو فراکسیون خط امام(ره)

کواکبیان:انگ فتنه به اصلاحات نمی‌چسبد

دبیرکل حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه امکان دارد، شخصا برای خودم تصمیم برای حضور در انتخابات بگیرم، گفت: اما به عنوان یک جریان سیاسی و یک حزب فعال اصلاح‌طلب، تا زمانی که احساس نکنیم می‌توانیم یک لیست مورد قبول برای سراسر کشور داشته باشیم، لیستی ارایه نخواهیم کرد.

دبیرکل حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه امکان دارد، شخصا برای خودم تصمیم برای حضور در انتخابات بگیرم، گفت: اما به عنوان یک جریان سیاسی و یک حزب فعال اصلاح‌طلب، تا زمانی که احساس نکنیم می‌توانیم یک لیست مورد قبول برای سراسر کشور داشته باشیم، لیستی ارایه نخواهیم کرد.

مصطفی کواکبیان در مراسم افطاری حزب مردم سالاری با تقدیر و تشکر ازحضور کسانی که در این مراسم حضور یافته بودند، گفت : از نمایندگان مجلس به ویژه همکارانم در فراکسیون خط امام(ره)، مسئولان اجرایی، مدیران مسئول مطبوعات، دبیران کل و فعالان احزاب ، اساتید دانشگاه ، دست اندرکاران تیم فوتبال استیل آذین سمنان و نمایندگان سفارتخانه های ژاپن و پاکستان که زحمت کشیدند و در این مراسم حضور یافتند کمال تقدیر و تشکر رادارم.

وی با تاکید بر اینکه قصد تصدیع ندارم گفت: لازم می دانم یک نکته را مطرح کنم ، اکنون در آستانه تحول مهم سیاسی در سال جاری قرار داریم و آن انتخابات مجلس نهم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری اینکه در اردوی تابستانی حزب مردم سالاری اعلام کرده ایم که برای فعال شدن در انتخابات چک سفید امضا به کسی نخواهیم داد، افزود: امروز نیز بر این مواضع خود تأکید می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امکان دارد من شخصا برای خودم تصمیمی بگیرم، گفت: اما به عنوان یک جریان سیاسی و یک حزب فعال ، تا زمانی که احساس نکنیم می توانیم یک لیست نسبتا کامل و مورد قبول برای سراسر کشور داشته باشیم، لیستی ارایه نخواهیم داد.

نماینده سمنان و مهدیشهر با تاکید بر اینکه ما به هیچ کس توصیه نمی کنیم که با صندوقهای رای قهر بکند، گفت : ما براساس وصیت نامه حضرت امام(ره) اعتقاد داریم که همه باید در سرنوشت خودشان شریک باشند و نقش داشته باشند و فعالانه در انتخابات شرکت کنند و لذا شرکت در انتخابات را یک حق خدادادی می دانیم.

وی با اعلام اینکه به عنوان یک جریان سیاسی که بتوانیم با سایر دوستان اصلاح طلب لیستی را تهیه کنیم، باید شرایط لازم برای انتخابات قانونمند،رقابتی و عادلانه محقق شود، گفت : گاهی برخی از آقایان در جریان مقابل اظهاراتی می کنند که قابل تأمل است، چند شب قبل یکی از آقایان در یک مراسم افطاری گفته بود که ما در انتخابات آینده در مقابل دو جبهه هستیم، یکی جبهه انحراف و دیگری درمقابل اصحاب فتنه. بعد بلافاصله می گوید یعنی اصلاح طلبان، و اینقدر هم به فکرشان نرسیده که حداقل اصلاح طلبان مجلس را تفکیک کنند.

کواکبیان با تاکید بر اینکه ما اعضای فراکسیون خط امام(ره) در مجلس شورای اسلامی معتقد هستیم که هر کس منافع ملی، خط امام و رهبری را نادیده بگیرد بزرگترین اشتباه را مرتکب شده است، گفت: باید خطاب به آقایان بگویم که ما اصلاح طلبان مجلس در دفاع از ارزشها و اصول قانون اساسی از بسیاری ازشماها بیشتر ایستادگی کردهایم. لذا ما حاضر هستیم با آقایان مناظره و تحدی کنیم که چه کسانی فتنه گر هستند. آیا کسانی که هر روز کشور را با بهانه های محتلف به سمتی می کشانند و به جای حل مشکلات اساسی و گرانی و تورم ، همواره موضوعات فرعی را اصلی تلقی میکنند یا کسانی که جز دلسوزی برای مردم و حراست از حقوق ملت و اصول قانون اساسی و آرمانهای حضرت امام(ره) هیچگونه دغدغه ای ندارند؟

دبیر کل حزب مردم سالای با تأکید بر اینکه ما محکم بر سر مواضع خودمان ایستاده ایم،‏ گفت: بنا داریم تا پایان مهرماه مواضع خودمان را به صراحت اعلام کنیم، اما نتیجه گیری ما بستگی دارد که ببینیم شرایط چگونه می شود.

وی با انتقاد از کسانی که برای دستیابی به اهداف خود، از مقام معظم رهبری هزینه می کنند، گفت : این دوستان اعلام کرده اند که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان گفته اند که از وجود سلیقه ها و نحله های مختلف سیاسی استقبال می کنند. اصولگرایان بیش از یک لیست واحد داشته باشند البته امکان دارد ایشان صحبتهای بسیاری را مطرح کنند، اما قرار نیست که برخی فرمایشات ایشان را برای اهداف سیاسی دستاویز قرار دهند، زیرا این رفتارها نهایت استیصال و درماندگی است.

کواکبیان با اشاره به دیدگاه برخی اصولگرایان گفت : اگر برخی از آقایان اصرار دارند که اصلاح طلبان در انتخابات حضور داشته باشند، به خاطر آن است که می خواهند در مقابل دولتی ها مقابله کنند و لذا مرتب از دخالت و امکانات دولت سخن می گویند.

عضو کمیسیون امنیت ملی، با تاکید بر اینکه ما اعتقاد داریم بدون آن که چشم طمع به آرای اختلافی رقیب داشته باشیم، باید به آرای مردم اعتقاد داشته باشیم، گفت : مردم آشنایی و شناخت کامل را نسبت به مسائل کشور دارند، به شرط آنکه ما شرایط لازم را فراهم کنیم . لذا همه باید به رای مردم گردن بنهیم.

وی در پایان تاکید کرد : در لیالی قدر برای عظمت و پیروزی اسلام و پیروزی مسلمانان در سراسر کشور به خصوص مردم مظلوم بحرین و یمن انشاءالله دعا کنید.

منبع : مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کواکبیان:انگ فتنه به اصلاحات نمی‌چسبد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج