۷۴۶۴۴۵
۱۵ نظر
۵۰۱۴
۱۵ نظر
۵۰۱۴
پ

هنجارشکنی، آبشار مارگون را یک روز تعطیل کرد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سپیدان فارس گفت: تعطیلی یک روزه محوطه آبشار مارگون در پی هنجار شکنی برخی گردشگران در این محل بود که این مکان گردشگری امروز ( دوشنبه) بطور کامل بازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سپیدان فارس گفت: تعطیلی یک روزه محوطه آبشار مارگون در پی هنجار شکنی برخی گردشگران در این محل بود که این مکان گردشگری امروز ( دوشنبه) بطور کامل بازگشایی شد.

قاسم پاک نژاد افزود: تعدادی مطلب و کلیپ طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود برخی گردشگران در این محوطه اقدام به هنجارشکنی و انجام رفتار مخالف شئون اسلامی کرده اند.

هنجارشکنی، آبشار مارگون را یک روز تعطیل کرد

وی اضافه کرد: متعاقب این قضیه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان خواستار نظم دهی و نظارت بیشتر بر محوطه آبشار مارگون شد.

این مقام ادامه داد: روز یکشنبه بنری با مضمون اعمال محدودیت تردد در این محل نصب و محدودیت هایی هم در مورد رفت و آمد اعمال شد که این روند به سمت تعطیلی کامل محوطه آبشار مارگون پیش می رفت.

پاک نژاد افزود:با مذاکراتی که در این زمینه شد، امروز دوشنبه 25 تیرماه محدودیت تردد به محوطه آبشار مارگون برداشته شد و اکنون وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

معاون فرمانداری سپیدان گفت: نظارت و کنترل در خصوص رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی در مجموعه آبشار مارگون از امروز افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این منطقه تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد و سیاست های دوگانه ای که در مدیریت اینگونه محل ها اعمال می شود مانع از انسجام و مدیریتی مقتدر است که دنبال این مساله هستیم که این امر بصورت یکپارچه انجام شود.

پاک نژاد اظهار داشت: به بنظر می رسد بهترین گزینه برای مدیریت این مجموعه، مجامع محلی و گردشگری مستقر و ساکن در این محوطه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام هنجار شکنا این دفعه خشکش میکنن

    • بدون نام

      واقعا خجالت نمیکشید به خاطر یه شادی یه منطقه راتعطیل میکنید پس اگر یروزی از خواب بیداربشید ببینید تین همه اختلاس ودزدی داره میشه فکرکنم ایران وتعطیل کنید البته الان بخوابید خداراشکر هیچ اختلاس ودزدی و.رانت وفساد اداری اتفاق نیفتاده بخوابید بخوابید دیگه

      پاسخ ها

      • م خسروی

        شادی کردن با عرق خوردن و رقص و لخت شدن متفاوت هست.

    • بدون نام

      هميشه يه سري بي تمدن و احمق ميان هنجار شكني ميكنن يه مشت بي حجاب و بي نماز

    • بدون نام

      جان مادرتون بزارید مردم نفس بکشن

    • بدون نام

      چقدر دیگه میخاید نفس بکشید زن و مرد لخت و برهنه رفتن اونجا این کجاش شادیه . کجای دنیا به این میگن آزادی؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست داشتن برن مگه میخوان تو قبر تو بخوابن که اینقدر حرص میخوری؟

      • فرزاد

        کجای دنیا؟!!!!!!همه جای دنیا.فقط ماییم که نه رفاه داریم نا ازادی روی ثروت داریم زندگی میکنیم ولی بدبختیم

    • بدون نام

      بنظرم لختی و ولنگاری رو باید از تلویزیون توضیح داد و از خانمها بخواهند رعایت حجاب الان فرق دارد چون یه سری دنبال بهربرداری هستند در خارج ..ما مسلمان هستیم و خودمون باید رعایت کنیم حتی اگه توریست خارجی هم امد بدون حجاب باز دلیلی بر زیر پا گذاشتن سنت مسلمان نمیشود.میدونم با بگیر و بستن کار درست نمیشه و خود مردان و زنان احترام بگذارند گردشگر خارجی هم احترام میذاره! مثل سفر و بازید رئیس جمهور فرانسه به همراه همسرش در یکی از کشورهای عرب هم روسری سرش کرد وهم کفشهایش را در بازدید از بنای مسجد قدیمی از پایش دراورد!

    • بدون نام

      لعنت خدا و جمیع ملایک بر انسانهای کافر ...

    • هومن خان

      خدا رو شکر تمام مسائل مهم مملکت حل شد مشکل مملکت فقط حجاب و پوشش رقص

    • ایرانی

      ضمنا یکی از دوستانم تعریف میکرد در کشور مسلمان تازه استقلال یافته صحنه یی دیده بود و سوال کرده از راهنما و پاسخ: اینجا مناطق باهم فرق میکند و بدون درگیری و نزاع مثلا فلان منطقه ( همون کشور) بشدت تعصبی و خودشون رعایت و مناطق دیگر هم به نسبت همان مذاهب و در جمع کشور پنج میلیون بسیار ارام در کنار هم زندگی و مسلمان و شیعه که در ان محیط از ( هوس ....) اجتناب میکنه بسیار ارزش بیشتری داره ، چون هم میبینه وهم زمینه وجود داره اما دینش بهش اجازه نمیده! یا مثل ورزشکاران ایرانی چه مرد وچه خانم باگرفتن مدال از دست دادن خوداری کرده اند چون خودشون باید رعایت کنند و تا کنون اگرم کسی فرض یهویی دست داده نباید مانور خبری شود...فقط تلویزیون میتونه گره گشا از خودش شروع کنه و قضاوت را برعهده مردم بگذاره!

    • sam

      اینجا شیرازه ما سبک زندگی خودمون رو داریم
      یک روستا کنار کازرون رو نتونسین کنترل کنیین
      میخوایین شیراز کنترل کننین؟

      پاسخ ها

      • ساره

        چه بی مزه و علافن مسولین ما

    • مردم

      یه سری آدم منفی باف هستن که مغزشونو با مایع دستشویی شستن اینا تا یه چیز میشه میگن مشکل کشور اینه؟ مثلا پلیس یه دزدی میگیره اینا میگن مگه مشکل کشور دزدیه یه مدیر مدرسه جنایتکار اخراج میشه میگن مشکل کشور مگه جنایته؟ یه خیری کمک میکنه میگن ریاکاری شروع شد. سپاه میره با داعش میجنگه میگن کشور خودمونو ول کردن. اینا حتی اگه بهشون پول بدی میگن مگه مشکل با پول حل میشه؟ به این آدمایی که دوتا کتاب خوندن ادعای دانشمنی میکنن باید گفت اینجا کشور اسلامیه آمریکا نیست لخت بشی هر غلتی دوس داشتی بکنی تو مرد نیست غیرت نداری بقیه مثل تو نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج