جاباما
۷۴۶۴۶۴
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

جزئیات دستور رهبری برای سنجش پارازیت‌ها

معاون کل وزارت بهداشت با تشریح دستور رهبر معظم انقلاب برای سنجش پارازیت‌ها و میزان مضرات ان بر روی سلامت مردم گفت: تا پایان سال در قالب طرح تحول دندانی نباید دانش آموزان تا مقطع ششم؛ دندان پوسیده داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: دکتر ایرج حریرچی در هشتادمین نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت نابسامان بهداشت دندان ایرانی‌ها اظهار داشت: ما در طرح تحول دندان در کشور خدمات رایگان دندانپزشکی را در حوزه بهداشت دندان برای افراد زیر ۱۴ سال به اجرا گذاشتیم، همچنین خدمات بهداشت دندان برای مادران باردار و روستائیان نیز در حال اجرا است.

جزئیات دستور رهبری برای سنجش پارازیت‌ها

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین در نظر داریم تا پایان امسال هیچ‌کدام از دانش آموزان تا مقطع ششم ابتدایی دارای دندان پوسیده نباشند.

حریرچی با اشاره به اینکه البته افراد 40 تا 50 سال مشکلات دندانی بسیاری دارند، گفت: در این سنین افراد به طور میانگین دارای 12 دندان کشیده شده، پوسیده و پُرشده دارند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره پیگیری وزیر ارتباطات پیرو دستور رهبر معظم انقلاب برای بررسی آثار زیانبار پارازیت‌ها در شهرهای کشور توضیح داد: عوارض اشعه‌های مغناطیسی از جمله پارازیت‌ها، تلفن همراه و موارد اینچنینی باید به صورت علمی پاسخ داده شود کما اینکه تاکنون ثابت شده است افرادی که به طور طولانی‌ مدت با این اشعه‌ها مواجه باشند عوارض آن را دریافت خواهند کرد.

حریرچی ادامه داد: بر اساس تحقیقات علمی تاکنون ثابت شده است که گرمای اشعه‌های مغناطیسی زیانبار بوده است ولی هنوز به طور متقن و علمی، مسئله سرطان‌زا بودن این اشعه‌ها تایید نشده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز خرسندی از دستور رهبر معظم انقلاب برای سنجش میزان زیان‌آور بودن پارازیت‌ها در شهرهای کشور عنوان کرد: بر اساس بررسی‌هایی که تاکنون صورت گرفته میزان این اشعه در بیشتر نقاط شهرها پایین‌تر از حد استاندارد بوده است ولی با این وجود این دستور رهبری نشان از آن است که هر جایی اگر میزان مضرات بالاتر و یا تخلفی صورت پذیرفته است اقدامات جدی و قانونی صورت پذیرد.

معاون کل وزارت بهداشت در نهایت عنوان کرد: بررسی اثرات زیانبار پارازیت‌ها بر اساس دستور رهبری بر اساس همان دغدغه و نگرانی‌های مردم صورت پذیرفته است که باید شفاف به مردم اعلام شود ولی نباید این تحقیقات جنبه سیاسی پیدا کند زیرا وقتی سیاسی می‌شود مسلما مقتضیات سیاسی نیز پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      پارازیت ها خیلی زیان بار هستند نه تنها سرطان بلکه بیشتر مردم ایران به ناراحتی اعصاب و نازایی وحتا به عدم توانایی جنسی هم دچار شده اند که مشکلات زیادی ببار آورد ه است این را هم دانشمندان ثابت کرده اند و بارها و بارها گفته شده است ولی متاسفانه کسی به این موضوع توجه نمیکند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول ایول دمت گرم

    • بدون نام

      برای مسئولین ما پارازیت و حال مردم مهم نیست
      فقط مقام و جیبشون مهمه
      مرگ بر آمریکا

    • حسن

      عزیزم ،مردم از این پارازیت ها به اندازه طاعون می ترسند ،چرابا ایجاد پارازیت اسرار دارید زندگی مردما خراب کنید

    • بدون نام

      اخی چقدر نگران سلامتی مردم هستن
      پارازیت مثلن سپر دفاعی نظام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج