۷۴۶۸۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

جف بزوز، ثروتمندترین مرد در تاریخ مدرن شد!

مصادف با پرایم دی (Amazon Prime day: روزی که فروشگاه اینترنتی آمازون، با تخفیف‌های بالا و کم‌نظیر محصولات موجود در سایت خود را به فروش می‌رساند)، جف بزوز (Jeff Bezos)، مدیر این فروشگاه، به رکورد جدیدی در زمینه‌ی ثروتمندترین‌ها به دست آورد.

تکفارس: مصادف با پرایم دی (Amazon Prime day: روزی که فروشگاه اینترنتی آمازون، با تخفیف‌های بالا و کم‌نظیر محصولات موجود در سایت خود را به فروش می‌رساند)، جف بزوز (Jeff Bezos)، مدیر این فروشگاه، به رکورد جدیدی در زمینه‌ی ثروتمندترین‌ها به دست آورد.

جف بزوز، ثروتمندترین مرد در تاریخ مدرن شد!

جف بزوز ۵۴ ساله، اکنون با پشت سر گذاشتن مقام ثروتمندترین مرد حال حاضر دنیا، به مقام ثروتمندترین مرد تاریخ مدرن جهان دست یافت. به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، در روز دوشنبه ثروت این مرد به رقم ۱۵۰ میلیارد دلار (معادل ریالی این رقم در حال حاضر برابر است با ۱٫۲ با ۱۶تا صفر جلوی آن) رسید.

رکورد قبلی ثروتمندترین مرد تاریخ مدرن، متعلق به مؤسس مایکروسافت، یعنی بیل گتس (Bill Gates)، بود. گتس قبل از تورم و در سال ۱۹۹۹ ثروتی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار کسب کرده بود که با احتساب تورم، معادل ۱۴۹میلیارد دلار امروزی است. این بدین معناست که از سال ۱۹۸۲ تا کنون، از زمانی که Forbes شروع به حساب کردن ثروت افراد کرد، کسی به این مقدار ثروت نرسیده بود.

به نقل از بلومبرگ، مقدار ثروتی که در پرایم دی، حراج ۳۶ ساعته‌ی آمازون، نصیب بزوز شد معادل ۱میلیون دلار برآورد می‌شود. البته جف بزوز قبل از این هم، طبق آمار Forbes، ثرومندترین مرد دنیا تلقی می‌شد ولی همانگونه که گفته شد، با ثروت ۱۵۰میلیارد دلاری خود، این اولین بار است که او به مقام ثروتمندترین مرد تاریخ مدرن می‌رسد. مقام دوم ثروتمندترین مرد حال حاضر دنیا، با ثروت معادل ۹۵میلیارد دلاری، در اختیار بیل گتس قرار دارد.

در مقام سوم این رده بندی، وارن بافت (Warren Buffett)، مدیرعامل و رئیس‌کل هولدینگ برشکایر هافوی (Berkshire Hathaway)، با ثروت معادل ۸۳میلیارد دلاری قرار دارد. در ابتدای این ماه مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، رئیس فیس‌بوک، در مقام سوم این لیست قرار گرفته بود که این بار اولی بود که سه رتبه‌ی نخست ثروتمندترین‌ها همگی صاحبان تکنولوژی بودند. زاکربرگ اکنون با ثروت ۸۲٫۹میلیارد دلاری، در مقام چهارم لیست قرار دارد. لطفا نظر خود در رابطه با این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده هیچ نظری ندارم جز این که بگم نوش جونشون

    • بدون نام

      اقلا خودش برای خودش ثروت آفرید نه با پول ملتی که در ایران پر ثروت بوسیله این آقایان وخانمها برود درجیرشان وبفرمایند ثروتمندن از اختلاس هم نیطت یک اروپایی نا مسلمان از مغز خودش به ثروت رسید نه با کلاه بردادارانه به اصطلاح مسلمان چادر پوشیده که از جان ملت وگوشت ملت می کنند

    • کامبیر

      بیا ایران بی پولت می کنند مگر از خودشان باشی!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج