adexo3
۷۴۷۲۲۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تائید حکم دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تائید حکم دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در دادگاه تجدیدنظر استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تائید حکم دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در دادگاه تجدیدنظر استان کرمان خبر داد.

احمد قربانی اظهار داشت: محکومان (ع.ب) و (ر.ب) که از اعضای گروهک تروریستی داعش هستند در سال ۱۳۹۶ پس از رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام حضرت بقیه الاعظم (ع) در کرمان شناسائی و دستگیر شدند.

قربانی با اشاره به اینکه این افراد از طریق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با سرویس های اطلاعاتی تبادل اطلاعات داشته اند، اعلام کرد: از نامبردگان مقادیری مواد شیمیائی و تعدادی چاشنی و دیگر لوازم که برای ساخت بمب استفاده می شود کشف شده است.

وی تصریح کرد: اعضای دستگیر شده گروه تروریستی داعش در ساخت انواع بمب ها مهارت کامل داشته و ضمن تهیه اقلام مذکور قصد تخریب تاسیسات عمومی و قتل و عام مردم بی گناه کرمان را داشته اندکه قبل از هراقدام ایذائی دستگیر می شوند.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان افزود: همچنین این افراد باتوجه به شناختی که از جغرافیای استان وکشور و نیز شناختی که از فرهنگ و آداب و رسوم مردم داشته اند برای قتل عام گسترده مردم و ترور بعضی از شخصیتها، طرحهای زیادی را به صورت مکتوب به گروهک داعش ارائه و خود نیز برای اجرای آن طرحها اعلام آمادگی کرده بودند.

وی با اعلام اینکه متهم ردیف دوم دارای سابقه تحصیل در کشور امارات و همچنین یکی از دانشگاه های مروج تفکرات و اندیشه های وهابیت در کشورعربستان سعودی است، گفت: افراد مذکور ارتباطاتی نیز با عناصر اطلاعاتی بیگانه برقرار کرده و اطلاعات مربوط به زیرساختها و تاسیسات برق و غیره را به بیگانگان ارائه کرده اند.

قربانی اعلام کرد: با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی کرمان ارسال و متهمان تحت عناوین مجرمانه‌ جاسوسی، اقدام علیه امنیت داخلی کشور از طریق عضویت در گروهک تروریستی داعش و تبلیغ علیه نظام در شعبه اول این دادگاه محاکمه و به مجازات حبس محکوم شدند و حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر استان کرمان مورد تایید قرار گرفته و پرونده برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      کاش مفسدین اقتصادی هم به این زودی شناسایی می شدند؟

    • پارسا طولابی

      مگه حکم عضویت درداعش اعدام نیست حبس ازکجااومده متهم ردیف اول ودوم نداریم داعش داعش است چه ابدارچی چه جلاد فرقی نداره خیانت به مردم فقط اعدام

    • م ش

      چرا حبس

    • امیر

      هر کس خیانت به کشور بکند خاعنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج