۷۴۸۰۳۲
۲۶ نظر
۵۰۰۶
۲۶ نظر
۵۰۰۶
پ

حاجی‌بابایی: ایکاش مسئولان خودشان رانندگی می‌کردند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و همه مسئولان باید شفاف و صادقانه و در بین مردم با آن‌ها حرف بزنند، تصریح کرد: من یک آرزو دارم که جز در موارد خاص، تمام مسئولان خودشان رانندگی کنند و بین مردم رفت و آمد داشته باشند، چرا که امروز بزرگترین مشکل این کشور فاصله مردم و مسئولان است.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به اعضای هیات دولت در دیدار هفته جاری اظهار داشت: در حال حاضر در موقعیتی قرار داریم که نباید اقتصاد و برنامه‌های داخلی کشور به مذاکره با اروپایی‌ها گره زده شود؛ البته اشکالی ندارد که این گفتگو‌ها صورت بگیرد، اما نباید فضای داخلی کشور را معطل نتیجه این مذاکرات نگه داریم.

وی تاکید کرد: مهمترین نیاز در حال حاضر این است که دولت خودش را قوی، با انگیزه و بانشاط نشان دهد و خروجی رفتارش هم اینگونه باشد، چرا که دولت میدان‌دار مدیریت اقتصادی کشور است و اگر کوچکترین تعلل و کم‌ارادگی از خود نشان دهد، شکست آن قطعی است.

حاجی‌بابایی: ایکاش مسئولان خودشان رانندگی می‌کردند

حاجی بابایی ادامه داد: از سوی دیگر، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، صدا و سیما و دستگاه‌های تبلیغی هم موظفند که اقتدار و اراده دولت را به طور دقیق به تصویر بکشند و رابطه بین مردم و دولت را تقویت کنند و البته وظیفه دولت است که برای فراهم شدن زمینه این مساله، رابطه اش با مردم را تقویت کند.

نقشه راه «اقتصاد با ثبات» باید بخش خصوصی را تقویت کند، نه خصولتی

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت باید جدیت در پیگیری کار‌ها را همزمان با دیپلماسی قوی در دستور کار قرار دهد، افزود: این حرکات باید بر اساس یک نقشه راه برای اقتصاد باثبات باشد تا مردم نیز مسیر حرکت دولت را بدانند و تکلیف شان معلوم شود.

حاجی بابایی با اشاره به ویژگی‌های این نقشه راه خاطرنشان کرد: در این نقشه راه باید جایگاه بخش خصوصی واقعی و نه بخش‌های خصولتی و رانتی، تقویت شود و با فساد نیز برخورد قاطع شود و دولت نیز باید برخورد با فساد را در صدر اقدامات و برنامه‌هایش قرار دهد.

وی در همین رابطه تاکید کرد: دولت باید اشراف کاملی بر روند مبادلات مالی داشته باشد و به مردم این اشراف را نشان دهد، چرا که اگر مردم احساس کنند که کار‌ها رها شده، این خسارت بزرگی برای دولت و نظام خواهد بود.

تکلیف مواد ۹ و ۲۹ قانون برنامه ششم در حوزه "شفافیت" چه شد؟

حاجی بابایی با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی در کار‌ها تصریح کرد: به عنوان مثال باید از دولت بپرسیم که چرا طبق ماده ۲۹ قانون برنامه ششم «سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مقامات» را راه‌اندازی نمی‌کند و یا تکلیف ماده ۹ این قانون در خصوص ایجاد «سامانه تدارکات الکترونیکی برای ثبت معاملات بزرگ و متوسط» چه شد؟ این مواد، حساس‌ترین و مهمترین مواد این قانون بوده‌اند.

ایکاش مسئولان خودشان رانندگی می‌کردند و بین مردم رفت و آمد داشتند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و همه مسئولان باید شفاف و صادقانه و در بین مردم با آن‌ها حرف بزنند، تصریح کرد: من یک آرزو دارم که جز در موارد خاص، تمام مسئولان خودشان رانندگی کنند و بین مردم رفت و آمد داشته باشند، چرا که امروز بزرگترین مشکل این کشور فاصله مردم و مسئولان است.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر اراده کافی برای پیگیری ساماندهی اقتصاد مستقل از مذاکرات سیاسی دیده می‌شود یا خیر، گفت: حداقل این است که مردم چنین برداشتی ندارند و این نشان دهنده ضعف در روند پیگیری کارهاست.

وی به تعطیلی دو هفته‌ای مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس در راس امور است و در چنین مقاطعی هر روز باید حضور معنادار و پیگیرانه داشته باشد و در سختی‌ها کنار مردم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اونجوری به ماشین ها خطشه وارد میشه دکتررر

    • مجید

      آخه ...، زمانی که وزیر بودی چندبار خودت رانندگی کردی،

    • بدون نام

      باید مثل کشورهای اروپایی با وسایل عمومی بروند سرکار
      ما صدها سال با آنها فاصله داریم

    • بدون نام

      از مسئولین قبل از انقلاب و اول انقلاب الگو بگیرید . هویدا راننده نداشت

    • بدون نام

      اگر سامانه های الکترونیکی را راه بیندازند دیگر چگوه دزدی ؟

    • بدون نام

      وگرحرفتان به عمل نزدیک باشد برای امتحان گمردرا یک ماه راصفرکنید وببینید لنگی کارازکجاست فقط درحرف اسم مردم میاورید ولا توعمل ارزشی قائل نیستید

    • بدون نام

      همیشه میگویید قاچاق.قاچاق.این همین قاچان کوله پشتی نبود قریب به اکثر مردم همانند ادمیان نخستین عریان وگرسنه بوده اند.

    • یوناس حقی

      وقتی میگیم جامعه شعار زده هستیم همین میشه ،
      مجلس در راس امور است ؟!!؟؟؟ شاید بگیم بود درست تر باشه .
      یکی از جناب ایشون بپرسه در 6 سال گذشته مجلس چه کار مهمی کرده ؟ کجا ورود کرده و گره گشایی کرده ؟ کجا گره انداخته ؟ اصلن کاری کرده جز تصویب قوانین دست و پا گیر و بدرد نخور ؟ لیست قوانین تصویب شده را یکبار مرور کنین ؟ حاضرم تک تک جلسات مجلس رو با همین آقا بشینیم بحث کنیم ، راستی لازم نیز طرف خودش راننده باشه تا درک کنه ، اتفاقا باید بشین در وسیله عمومی که راننده داره ، نه اینکه با ماشین در خط ویژه حرکت کنه و اصلن ترافیک رو هم درک نکنه چه برسه به خود مردم ؟؟؟!!
      شما در حوزه انتخابی خودتان پصت فرمون میشینی یا راننده داری؟!!

    • بدون نام

      دوره وزارت خودت دیدیم...افتضاح به معنی کلمه

    • احسان

      سلام ، از خودت شروع کن، زمانی که وزیر بودی چرا این حرفها رو نزدی، حالا چی شده ، خودت چرا با راننده رفت و آمد می کنی ، چرا با اتوبوس ، تاکسی ، اسنپ و.... رفت و آمد نمی کنی ، ظاهر سازی نکنید ، مشکل ما راننده داشتن مدیران نیست ، مشکل این است که کاری برای حل مشکلات مردم نمی کنید

    • بی بصیرت

      آقای جاج بابایی در کشورهای اسکاندیناوی مسوولان برای ارنباط بیش تر با مردم بادوچرخه و مترو و اتوبوس رفت و آمد می کنند تا در حفظ محیط زیست نیز الگ باشند

    • بدون نام

      میدونی چراراه اندازی نمیشه چون دیگه دخترمظلوم وزیر ووزیر وحقوقهای نجومی رونمیتونن بگیرن

    • بدون نام

      مردم مچکر که شیب ملایم روتحمل کردی دیگه اون تموم شداماده باشید براشیب تند

    • حسن

      عزیزم خودت چی گوگولی

    • بینام

      آقای حاجی بابایی شما خودت هم وزیر بودی و هم نماینده یکی از کارهای مثبتت را رو کن بقیه مسیولین پیشکش

    • ح

      دولت سوریه هم قبل از تشکیل داعش خود را از ملت جدا می دانست وانان را به مثابه برده و رعیت حساب میکرد که اون بابلسر کشورشان آمد و متاسفانه منسوبان ما به این درک نرسیده آمد و تا زمانیکه کشور را واردجنگ داخلی و طبقاتی نکنند دست بردار نخواهند بود

    • سردار

      ببخشید اون زمانی که شما خودت وزیر بودی بین مردم رفت و آمد میکردی یا خودت شخصا رانندگی میکردی!!!!!!
      اکثرتون مثل هم هستید .....

    • بدون نام

      خودت فهمیدی چی گفتی ؟

    • م ر

      رانندگی کردن یعنی دیدن حقایق وضع جادها راهها خیابانها کوچه ها قیر اسفالت که الان فصلش به درجان ربطی ندارد

    • عنقا

      خب شماهم جزو مسیولین هستین دیگه ان موقعی که اموزش وپرورش بودی هیچ کاری نکردیبرای حق التدریسی الان ما داریم میگیم هی امروز وفردا میشه فعلا که خسارت زیادی به ما وارد شده دولت هیچ وقت خسارت نمیبنه

    • مونتلا

      سختی برای مردم است شما راحت باش و بدان الان مردم هشیار شده اند و خوب و بد رو خوب تشخیص میدهند خدا بزرگ است و ظلم وفا نمیکند این وعده خداست

    • حسن

      دولت پنج سال وعده دریای شیرین را میداد ولی چیزی که بهمون تحویل داد سراب بود ،بنظرتون باید لبخند ژکوند بزنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مگه تو که وزیر بودی خودت رانندگی میکردی که حالا داری بلغور میکنی

    • بدون نام

      بابا حاجی انقدر که به مخت فشار آوردی این چند ساله یه مو تو سرت نمونده! ...با خودت مهربون باش کشور به مدیران بسیااااار بزرگی مثل شما نیازمنده! خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      در دوره ی شکو فایی خودتون که پست ومقام داشتیددر بیت المال برای همه آقایون باز بود ازاین صحبت ها ی جذاب هم داشتید یا الان یادتون افتاد دل بسوزنید برای بیت المال!؟

    • قلی

      حاجی ..حرفای خطشه دار میزنی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج