۷۴۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی اعتنا نکرد، نماینده تهران افشاگری کرد

نماینده مردم تهران گفت: روز شنبه یک روز قبل از جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی جلسه ای سه ساعته با صالحی امیری داشتم، بحث کردیم و مستنداتم را به وی ارائه کردم اما اعتنایی نشد.نادران اضافه کرد: ما همه تلاش خودمان را کردیم تا صالحی امیری معرفی نشود اما نشد و ما ناچار بودیم که در صحن علنی مخالفت خودمان را اعلام کنیم.

خبرگزاری مهر: الیاس نادران عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خصوص علت مخالفتش با صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهارداشت: طی مسیر ما به این شکل بود که بنده در روز یکشنبه یعنی اولین روز بررسی صلاحیت اعضای کابینه دولت یازدهم در مرداد ماه، یادداشتی را به آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دادم و نوشتم با توجه به اینکه نام صالحی امیری در پرونده بیمه ایران مطرح است به مصلحت نیست که وی در کابینه حضور یابد، چرا که می دانستم قرار است از وی در کابینه استفاده شود.

وی در جواب این سوال که پاسخ معاون اول رئیس جمهور به یادداشت شما چه بود گفت: ابتدا آقای جهانگیری گفت که من این شخص را نمی شناسم و من نیز توضیح دادم که منظورم چه کسی است؛ اما بعد از آن پاسخ دیگری از سوی معاون اول دریافت نکردم.

وی با بیان اینکه بعد از این اقدام یک جلسه هم با خود صالحی امیری داشتم گفت: همه تلاش ما برای این بود که دولت حاشیه پیدا نکند.

نادران در ادامه افزود: بعد از اینکه صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دولت معرفی شد از طریق رئیس مجلس، نمایندگانی با سابقه ای که تجربه کار اطلاعلاتی داشتند این موضوع راپیگیری کردند تا در نهایت در جلسه ای با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، صالحی امیری، آشوری عضو هیئت رئیسه مجلس موارد را مشخصا بیان کردم، اما وی نپذیرفت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که حداقل از دادن مسئولیت های بالا به افرادی که شبهاتی درخصوص آنها مطرح بوده و در معرض رای هستند باید پرهیز کرد، ضمن اینکه برای دولت این فرصت وجود داشت بخواهد تحقیقاتی را درخصوص پرونده صالحی امیری انجام دهد که اگر تبرئه شد و قرار منع تعقیب خورد که هیچ اما اگر این شبهات در موردش مطرح بود نباید به راحتی به وی مسئولیت داد.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: روز شنبه یک روز قبل از جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی جلسه ای سه ساعته با صالحی امیری داشتم، بحث کردیم و مستنداتم را به وی ارائه کردم اما اعتنایی نشد.

نادران افزود: همان شب به اتفاق جمعی از نمایندگان نامه ای به رئیس جمهور نوشتیم و از وی خواهش کردیم که اجازه ندهند مسئله مرحوم کردان و حاشیه ای در مناسبات دولت و مجلس اتفاق بیفتد. ضمن اینکه روز جمعه هم در مصاحبه ای اعلام کردم که به صلاح نیست برخی مسائل در جلسه علنی از پشت تریبون مطرح شود.

وی با بیان اینکه وقتی اطلاعاتی از سوی افراد مورد وثوق به ما می رسد نمی توانیم نسبت به آن بی اعتنا باشیم، گفت: خود صالحی امیری هم به چند نفر استناد کرد که این افراد در جریان عملکرد وی هستند؛ درحالی که ما وقتی از خود این افراد هم پرسیدیم مواردی که در مورد وی گفته می شد را تاییدکردند که همین امر ما را مصمم تر می کرد.

نادران اضافه کرد: ما همه تلاش خودمان را کردیم تا صالحی امیری معرفی نشود اما نشد و ما ناچار بودیم که در صحن علنی مخالفت خودمان را اعلام کنیم.

وی افزود: یک نفری هم که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه رای اعتماد صحبت کرد اساسا مخالفت نکرد و حقوق مخالفین صالحی امیری ضایع شد، به همین خاطر بخشی از وقت خانم میر گلوبیات به من داده شد تا مطالبم را به عنوان مخالف مطرح کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سايه

      دستشم درد نكنه حداقل يكي پيدا شد كه تو رودرواسي گير نكرد و حق گفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج