۷۴۸۷۷۴
۲۱ نظر
۵۰۱۰
۲۱ نظر
۵۰۱۰
پ

لاریجانی: ملت ایران عزت خود را حراج نمی‌کند

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفت: به نظر می رسد وارد مرحله جدیدی شده ایم که جوهره آن این است که طرف مقابل تصور دارد با فشار اقتصادی می تواند خواسته نامعقول و سلطه طلبانه خود را بر ملت تحمیل کند و اینجاست که باید به آنها فهماند ملت ایران ملتی صبور و اهل تعامل هستند اما عزت خود را حراج نمی کند

خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به دنبال ایجاد فضای ریاضتی اقتصادی هستند اما ملت ایران می‌تواند این دوره را تبدیل به دوران بازسازی درونی اقتصاد ملی کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دهه کرامت را که مقارن با میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ است را به نمایندگان و محبان اهل بیت تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مستحضر هستید در دوره بسیار حساس از تاریخ انقلاب قرار داریم، هم از جهت مولفه های منطقه ای و هم از جهت وضعیت اقتصاد داخلی کشور که در تحلیل شرایط باید به همه این موضوعات توجه تام داشت.

لاریجانی ادامه داد: از جهت بین المللی با همه خصومتی که آمریکا علیه ملت ایران روا داشت اما در موضوع هسته ای وقتی ایالات متحده پیشنهاد مذاکره را از طریق یکی از کشورهای منطقه ارائه نمود بعد از طی مراحلی برای ساماندهی پایه های گفتگو که یکی از آنها پذیرش غنی سازی در ایران بود، ایران پذیرفت مذاکرات در قالب ۱+۵ انجام پذیرد تا در این گفتگوها تحریم ها برداشته شود و مسیر مورد تایید آژانس از نظر فناوری هسته ای فراهم گردد.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: پس از دو سال مذاکره توافقی حاصل شد، تا امروز که بیش از ۱۲ گزارش از آژانس منتشر شده است ایران متعهدانه به تعهداتش عمل نکرده است اما در طرف مقابل امریکا از ابتدا با تعلل و کم کاری به تعهدات خود عمل نکرد تا دوره رئیس جمهور فعلی آمریکا که به صورت کلی از توافق خارج شد.

عضو شورای عالی هماهنگی قوا تاکید کرد: نکته مهم این است که مسئولان کشور برای بهبود شرایط کشور مخصوصا از بعد اقتصادی تلاش خود را حتی با مذاکره با دشمن انجام داده است. بعد از خروج آمریکا، اتحادیه اروپا تقاضا داشت که ایران متقابلا بر اساس حق قانونی خود مقابله به مثل نکند و از توافق هسته ای خارج نشود و قول دادند که ساز و کارهایی تدارک ببینند که منافع توافق هسته ای را برای ایران تامین کند. برای مرتبه دوم مسئولان کشور این تقاضا را رد نکردند به این جهت که تا امکان دارد شرایط برای مردم از نظر اقتصادی مشکل نشود. تا امروز این مرحله به نتیجه عملی نرسیده است و مذاکرات ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از مجموعه این مسیر، یک نکته قطعی است که جمهوری اسلامی در مسیر تکنولوژی هسته ای از همه روش ها برای رفع سو تفاهم ها و حل مساله به نحوی که فشار اقتصادی بر مردم وارد نشود بهره جسته و این مسیر را نیز ادامه می دهد.

نماینده قم تصریح کرد: به نظر می رسد وارد مرحله جدیدی شده ایم که جوهره آن این است که طرف مقابل تصور دارد با فشار اقتصادی می تواند خواسته نامعقول و سلطه طلبانه خود را بر ملت تحمیل کند و اینجاست که باید به آنها فهماند ملت ایران ملتی صبور و اهل تعامل هستند اما عزت خود را حراج نمی کند و غیرت ملی آنها اجازه نمی دهد به دلیل خوی سلطه طلبانه آمریکا آینده خود را از نظر پیشرفت تکنولوژی نادیده بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت ایران چیزی ندارند که به حراج بزارن چون دولتشون قبلا عزتشون رو به حراج گذاشته....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که ایران عزیز ما رو به حراج گذاشته دیگه نه وطنی مونده و نه عزتی

    • بدون نام

      خدا کنه خود کشی حلال اعلام کنن من خودمو راحت کنم دیگه توان ندارم

    • مش قاسم

      ملت که نه ولی......

      پاسخ ها

      • بینام

        برای ملت مگر عزتی مونده ..وقتی ملت ناموس شون شب در خیابان وپارک وکارتون می خوابه وقتی دختر ۱۴ ساله تن فروشی ازفقر وبدبختی خانواده اش که لباس برا پوشیدن نداره وقتی فاصله طبقاتی بیداد مکنه ..

    • رضا گودرزی

      ایران متعهدانه عمل کرده است
      اشتباه نوشتاری دارید

    • بدون نام

      اقای لاریجانی خیلی وقت که عزتشون تو صف حراج کردنه.....بخاطر بیکاری و رو زدن به هرکس حراج کردنه.....فقر.بیکاری...بدهی....بی پولی...الافی..دروغ..اینها برا ادم عژت نمیگذارند.....

    • بدون نام

      دولت زحمت حراج کردن را می کشد

    • علی

      اقای لاریجانی مگه شما از مردمی که از طرفشون حرف میزنی؟شما تا حالا کدوم فشار رو که مردم تحمل میکنن تحمل کردی؟چرا اینقدر شعار میدی؟...چیزی از مردم نمونده....

      پاسخ ها

      • بینام

        دقیقا اینا کجا زندگی می کنن ؟؟؟ خبرازملت ندارند !!!!

    • بدون نام

      عزت؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      حالا دیگه واسه این حرفها دیره این‌ حرفو اون‌موقع باید میزدی که ۲۰ دقیقه‌ای برجام‌رو امضا کردین و به تصویب مجلس رساندی د
      هزارو صد البته که اگ اینو نگید چی بگید چی دارید که بگید ملت همیشه در صحنه بله آماده هست شماهم همیسه در صحنه ضربه زدن به این ملت
      آقای لاریجانی اون دنیا شما و همگی شما برای تک تک مظلومیت ملت ایران و خون شهدا و امام‌شهدا و رهبری بازخواست خواهید شد و هیچ جوابی برای گفتن نخواهید داشت

    • بدون نام

      کدام عزت دکتر جان مگه چیزی باقی گذاشتید؟

    • بدون نام

      دار وندار من شده لباس کهنه ای که به تن دارم هیچ کس حق نداره به جای من صحبت کنه دارم شب و روز ارزوی مرگ میگنم

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد. شما را خوب شناخت.

    • بدون نام

      بله شما درست میگی آقای لاریجانی به حراج نمیذارن چون چیزی رو که وجود نداره نمیشه به حراج گذاشت مگه شماها عزتی هم باقی گذاشتید که مردم بخوان حراج کنن یا نکنن؟

    • بدون نام

      مگه داریم مگه میشه یارانمو بده

    • وطنم پاره تنم

      ملت ایران عزتی مگه براش مونده؟؟
      البته عزت ملت ایران را مسئولان ...دارند به حراج می گذارند

    • بدون نام

      بله ولي به اين بهانه نبايد حق زندگي و رفاه را از ملت گرفت

    • بدون نام

      بچه هاتون رو از خارج برگردونید ازتون دفاع کنند.رو ملت حساب نکن

    • علی

      از کدام عزت میگویید توهین و تحقیر ایرانیان در تمام دنیا ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج