اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۹۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نزاع بیشتر در چه استان‌ هایی رخ می‌دهد؟

در شش ماهه نخست امسال ۳۵۲ هزار و ۷۶ تن به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۲۴۷ هزار و ۳۰ تن مرد و ۱۰۵ هزار و ۴۶ تن زن بودند.

خبرگزاری ایسنا: در شش ماهه نخست امسال ۳۵۲ هزار و ۷۶ تن به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۲۴۷ هزار و ۳۰ تن مرد و ۱۰۵ هزار و ۴۶ تن زن بودند.

براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی ، تعداد مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، سه دهم درصد کاهش یافته است. تعداد مراجعان نزاع در شش ماهه اول پارسال ۳۵۳ هزار و ۲۴۹ تن بود.

بر اساس این گزارش در نیمه اول امسال استان‌های تهران با ۵۸ هزار و ۵۹۱، خراسان‌رضوی با ۳۲ هزار و ۸۰۶ و اصفهان با ۲۶ هزار و هشت تن بیشترین و استان‌های خراسان‌جنوبی با ۱۸۶۳، ایلام با ۲۳۳۰ و بوشهر با ۲۶۷۹ تن کمترین مراجعان نزاع را داشته‌اند.

در شهریورماه امسال ۶۱ هزار و ۵۵۳ تن به دنبال وقوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع ۵۹ هزار و ۷۲۶ تن بود، ۳.۱ درصد بیشتر شده است. از کل مراجعان نزاع در شهریور امسال ۴۳ هزار و ۱۱۳ تن مرد و ۱۸ هزار و ۴۴۰ تن زن بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج