جاباما
۷۴۹۲۶۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آغاز ثبت نام ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه

نام‌نویسی برای ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از امروز آغاز می‌شود و تا ۳۱مردادماه ادامه خواهد داشت. این مسابقه برنامه‌نویسی که از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور به شمار می‌رود، از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

روزنامه ایران: نام‌نویسی برای ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از امروز آغاز می‌شود و تا ۳۱مردادماه ادامه خواهد داشت. این مسابقه برنامه‌نویسی که از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور به شمار می‌رود، از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه

در این مسابقات تیم‌های ۲تا۴ نفره، ۴۸ ساعت فرصت دارند نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به‌صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجدداً برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار از اهداف اصلی این ماراتن ۴۸ساعته است. گفتنی است از سال ۹۲ تاکنون ۵ دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. ثبت‌نام در ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور رایگان است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج